Bela size gelmedi, siz ona gittiniz

2.4K 135 185
                                    

Sen daha bıçak tutmayı bilmezken adam öldürmeye çıkmıştınız. En sonunda bir bankanın önünde iri yarı iki adam vardı. Jeff bana baktı ve "Birini ben, diğerini sen alıyosun." demesiyle hemen fırladı ve bende aynısını yaptım. O adamı çoktan öldürmüştü ama senin saldırdığın adam bıçağını kaptı ve seni bıçakladı. Sen kendini kanlar içinde yerde bulurken, Jeff o sırada adamı öldürdü.

Sizin gözleriniz kapandı ve birsüre sonra geri uyandınız. Beliniz sargı ile sarılmıştı. Jeff ise yanınızda size öylece bakıyordu ve size "Hmmm... üzgünüm" dedi ama siz onun yüzüne bakmıyordunuz. Sonra çenenizden tutup kendine çevirdi ama göz bebekleriniz başka tarafa bakıyordu. Sonra Jeff "Trip atmayı bırak!" dedi ama siz hâla cevap vermiyordunuz ve Jeff "Hmmm... biraz yemek ister misin?" dedi ve siz gerçekten acıkmıştınız ve "Hı hı" dediniz ve Jeff "Ne yapmamı istersin?" dedi ve siz "Hmmm... sucuklu yumurta" dediniz ve Jeff "O zaman ben yumurta bulmaya gidiyorum." dedi ve gitti.

Yarım saat sonra elinde bir tepsiyle geldi ve üstündeki yemekler nefis gözüküyordu. Sizin yanınıza oturdu ve "Elini yakmanı istemem yani bu yemeği sana ben yedireceğim" dedi ama siz "Gerek yok... hem ben o kadar sakar değilim." dediniz ama o zorla size yemeği yedirdi ve ağzınızı silip tepsiyi mutfağa götürmeye gitti.

Bu belkide buradan kaçmanız için bir fırsattı ve siz bunu kullandınız. Kapıya doğru ilerlediniz ama biri "Nereye?" sorusunu sordu bu kişi Jeff'ti. Siz ne cevap verecektiniz? Bir bahane uydurdunuz ve "Hmmm... dışarıda biraz yürüyecektimde." dediniz ve Jeff eliyle yavaşça belinizi tuttu ve "Hadi birlikte çıkalım." dedi ve birlikte dışarıya çıktınız.

Birsüre sonra yerde büyü bir taş parçası gördünüz ve hemen alıp, cebinize attınız. Biraz yürüdünüz ve karanlık bir yere gelince kafasına taşı geçirdiniz ama o bayılmadı ve kafasını tutarak "Aaaah! Kafam!" diye bağırmaya başladı ve sonra senin yakandan tutup, bir eliyle kaldırdı ve diğer eliyle yumruk yapıp vuracakken, vageçti ve sizi yere atıp "Bunu bir daha yapma yoksa..." dedi ve siz "Yoksa ne?! Öldürücek misin?! Hadi! Durma, öldür!" dediniz ama o an ne yaptığınızı siz bile bilmiyordunuz sonra Jeff bıçağını çıkardı ve sizi ağaca sıkıştırdı. Ama sizi bıçaklamak yerine bıçağı yere attı ve size dik dik bakarak "Be-Ben sana zarar vermek istemem (Adınız)" dedi ve bir adım geriye çekilip, arkasını döndü ve "Gitmek istersen git... seni tutmicam..." dedi ve siz...

Devam edecek...

Not:

Arkadaşlar wattpad'i bırakabilirim... uzun süre bölüm gelmezse bunu zaten sizde anlarsınız...

Jeff ve Sen (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin