Jiminovi do žil dokapávaly poslední kapky plazmy. Marry měla pravdu, cítil se nějak malátně, ale líbilo se mu to, byl to úplně jiný pocit, než po adrenalinu.
Jemně se mu motala hlava a byl trochu otupělý a unavený, nadruhou stranu se cítil tak krásně lehce, jako by nevážil víc než peříčko a netížil ho pytel problémů a smutků.
Na proskleným stolečku byl pár prázdných hrnecků po zeleném čaji a naproti němu seděla hospodyně, která ho bedlivě sledovala, jestli na plazmu nereaguje nějak špatně.
"Tak pojď, půjdeš spát" usmála se beta a šla odpojit už prázdnou infuzi. Omega na ni jen otupěle koukal a sem tam mrknul, jinak nebyl s to se pohnout.
"S tebou to teda zamávalo, zítra ti dám jen půlku, nebo půl ráno a půl večer" Marry projela prsty černé kadeře a pomalu rozmotala obvaz kolem Jiminovi paže.
Kanilu nevytahovala, přecijen pár dní tam vydrží a alespoň nebude muset pokaždé hledat žílu. Jen ji zatáhla, zalepila náplastí a znovu obvázala.
"Tak a je to, nebolí to nikde?" zeptala se beta pro jistotu, přecijen mohla omeze napíchnout i nějaký nerv a nechtěla, aby se s tím chudák pak trápil.
"N-Ne jen... Jsem unavený" zašeptal Jimin ospale a přimhouřil nahospodyni oči, rozostřovalo se mu totiž vidění.
"Však už je také skoro jedenáct, potřebuješ se pořádně prospat" beta malátnému omegovi opatrně pomohla na nohy a podpírala ho v chůzi do pokoje, v jeho stavu hrozilo, že by s sebou mohl momentálně i někde seknout.
Jimin cestou občas klopýtl nebo zívl, ale jinak s pomocí bety zvládal jít jakž takž rovně přes obývací pokoj až do haly ke schodům.
Tam je ale vyrušilo hlasité prásknutí vchodovými dveřmi. Omega i beta se trošku vylekaně podívaly na nečekaného příchozího, ve kterém poznaly majitele domu.
"Marry?" zavolal opilým hlase směrem ke kuchyni, tedy téměř opačně, než se hospodyně nacházela.
"Tady pane Yoongi" ozvala se beta a opatrně posadila Jimina na schody. Nevěděla ke komu přiskočit dříve, ani jeden totiž nezvládl jít rovně.
Ani nepamatovala, kdy by se alfa naposledy vrátil takto moc opilý. Obvykle jen trošku mluvil z cesty a párkrát nenašel ložnici, ale tentokrát sotva držel na nohou.
"Proboha Yoongi, kde ses takhle zřídil, odvezl tě doufám Sehun, ani mi neříkej, že jsi takhle sednul za volant" kárala Mina beta mezitím, co ho podpírala ke schodům.
Alfa jen něco nesrozumitelně zabručel a začal se natahovat pro poloprázdnou krabičku cigaret v zadní kapse drahých džínů.
"To ať tě ani nenapadne, dnes máš dost" zamračil se na něj hospodyně, která si teď spíš připadala jako naštvaná matka, vytrhla mu kartonek z rukou a zahodila ho někam ke dveřím s tím, že ho později uklidí.
Yoongi se na betu naštvaně otočil a chtěl se začít hádat a klidně i poprat, jen aby si do plic mohl natáhnout nikotin, ale do jeho rozvlněného pohledu se místo Marry dostal malý černovlásek choulící se u zábradlí.
"T-Ty!" vykřikl alfa a ukázal na něj prstem, jakoby chtěl upřesnit, že mluví na něj, když už ho viděl skoro dvakrát. Jimin leknutím trochu nadskočil a zamžoural k opilému muži.
"Tohle to... To je tvoje vína" zařval Yoongi na celý dům a vysmekl se překvapené Marry až málem spadl na zem.
"K-K čemu tu seš? Myslíš si, že mě baví řešit tvý problémy?" Jiminovi se v očích začaly hromadit slzy. Věděl, že je černovlasý opilý, ale jeho slova bolela a moc dobře věděl, jak pravdivá jsou.
ČTEŠ
Heart Boom/Yoonmin A/B/O
Fanfiction"Moje srdce je jako časovaná bomba, jen čekám, kdy vybuchne"... Rok 2103 svět si pomalu zvyká na nový systém Alf, Bet a Omeg, kde je právě s omegami zacházeno jako se zbožím a jejich práva téměř vymizela. Jimin je mladá omega, která je dost hezká n...