Harry se díval na pozvánku v jeho rukou a váhal, jestli má Draca pozvat. Pak se jeho blonďák objevil s krásným úsměvem. Černovlásek se usmál taky a políbil ho.
,, Ty, Draco, půjdeš se mnou na ples jako doprovod?," zeptal se Harry po chvíli váhavě. Zmijozel se zarazil a široce se usmál.
,, Ano, půjdu," zněla odpověď, jež vyvolala v Harrym obrosvou radost.
---
A následují den začaly přípravy na ples. Kluci se učili tančit a holky si šeptaly s kým by tak šly. Harry seděl vedle Rona a díval se na svého přítele. Vypadal odpočinutě a uvolněně, což Nebelvíra těšilo.
,, Ty, Harry, dovedeš tu svou holku na ten Vánoční ples?" vyzvídal Ron zvědavě. Harry a Hermiona po sobě spiklenecky mrkli.
,, Je to překvapení" usmál se tajemně a Ron jen pokrčil rameny.
---
Draco se spokojeně díval na náčrt své ozdoby na ten ples. Vtom do něj drkla Pansy.
,, Doufám, že nejdeš na ples s Potterem," zasyčela na něj zamračeně.
,, Do toho ti nic není, Pansy," odbyl jí Zmijozel hbitě a odkráčel pomoct klukům tančit. K večeru si vybral svůj smoking, upravil se, oblékl se a uvázal kravatu a vydal se nervózně na ples. Vstoupil do místnosti a pohledem zabloudil do hloučku studentů. Svého Harryho uviděl téměř okamžitě, v šedém smokingu a nádherný úsměv na opálené tváři. Draco k němu přistoupil a nesměle se usmál.
,, Vypadáš překrásně, Draco," pochválil jej Harry a políbil ho rychle na rty.
,, Ty taky, Harry," zrůžověl Zmijozel roztomile. Ron na oba zíral s otevřenou pusou a ostatní buď překvapeně, nebo úlevně zírali. Hermiona se hrdě usmívala.
,, Ty chodíš s Malfoyem?," udeřil na něj zrzavý kamarád zlostně.
,, Ano, Rone, chodím," přisvedčil Harry a přivinul si blonďáka k sobě.
,, Ty bastarde zkurvenej, ty sis všechny obmotal kolem svého smrtijedského prstu!," rozkřičel se Ron zuřivě a vrhl se na Draca a začal ho škrtit. Omylem mu zapl jeho elektrický obojek. Mladý aristokrat vykřikl bolestí a překvapením a svalil se v agónii na zem. Začal kňučet jako pes, což všechny zjevně zmátlo. Hermiona se k němu pohotově sehla a Harry taky.
,, Ne, Harry, tohle nech na mě," zarazila jej s nekompromisním výrazem a tak se Harry zamračeně stáhl. Hnědovláska chytla blonďáka a zvedla ho. Draco stále kňučel a nebezpečně se třásl. Dívka jej dovedla na ošetřovnu, automaticky vzala mastičku a mazala kůži kolem náramku. Draco cítil, jak bolest postupně mizí a začal se uvolňovat. Po chvíli usnul a Hermiona se vrátila do plesové místnosti.
,, Jak je mu?," vyhrkl Harry, který byl očividně velice ustaraný.
,, Teď usnul," usmála se na něj dívka a rychlým pohybem chytla Rona za ruku.
,, A ty jdeš se mnou za ředitelem, ty idiote," zavrčela na něj přísně a táhla ho pryč.
---
Draco neklidně spal, pořád měl před očima běsnícího Rona. Trhl sebou a prudce se posadil, což opět probudilo spícího Harryho.
,, Co se děje?," rozespale si protřel oči. Draco se falešně usmál.
,, Nic, klidně spi dál,". Harry se probudil úplně, když uslyšel Dracův nalomeným hlas a když uviděl jeho mokré slzy. Utřel mu je palcem.
,, Draco, proč nespíš?," zeptal se ho, když si jej přivinul k sobě, ale Draco mlčel, protože mu usínal v náručí, tak ho Nebelvír nechal.
---
Draco se pohnul a začichal. Ucítil vábivou vůní čerstvého masa. Zvedl se a uviděl Hermionu, jak drží fláky masa. Odendal ze sebe Harryho ruce a přišel k hnědovlásce. Ta mu nabídla první kus masa, tak se po něm hned vrhl, z čehož se Hermiona musela usmívat a bránila se v rozesmání. Draco spokojeně mlaskal a trhal syrové maso na kousky, které následně žvýkal a vydával spokojené vrnění. To však probudilo Harryho a uviděl, že se něčím Draco cpe a hned se usmíval.
---
Nakonec udělali ples znovu a Weasleymu zakázali vstup, takže si Draco i Harry užívali své společnosti. Seděli na proti sobě, v rukou drželi sklenici dýňového džusu, měli propletené nohy a povídali si. Skoro všichni se s tím smířil. Zrovna k nim rázně přišla Ginny a vrazila Zmijozelovi facku. Harry se okamžitě naježil, ale zrzka byla už v ráži.
,, To máš za to, že mi přebíráš přítele, ty slizskej hade!," zaječela piskavým hlasem.
,, Nejsem tvůj přítel a přestaň mu ubližovat, Ginny," bránil Harry Draca pohotově. Blonďák však začal hrdelně vrčet a objevila se v něm jakási dravost, jež černovlasého na moment zarazila.
Hermiona však byla velmi rychlá a vzala Draca pryč. Harry nechápal proč to dělala.
---
Draco seděl ve své zvířecí podobě a v tlamě žral kousky masa. Před ním seděla Hermiona a četla si. Vtom se tam objevila Pansy, nestačila ani vykřiknot a stvůra jí prokousla hrdlo.
,, Draco!," vykřikla Hermiona vyděšeně, což vrátilo blonďáka do své lidské podoby.
,, Nešlo to kontrolovat," zašeptal nešťastně mladík. Hermiona k němu přešla.
,, Spolu to zvládneme," povzbudivě se na něj usmála. Cho Chang se našla taky před pár dny, ale profesoři to připsali nějaké zrůdě v lese, čímž nebyl8 daleko od pravdy. A teď Pansy. To však bude větší průšvih.
---
T.B.C
YOU ARE READING
His soul [Drarry]
FanficDraco Malfoy chodí nyní do posledního ročníku s jeho přáteli Pansy a Blaisem do Bradavic. Již ví, co obnáší být na straně zla, ví, čeho jsou Smrtijedi schopni a nemůže se jakkoliv bránit. Jeho otec, Lucius Malfoy, a pán Zla na něm začali dělat odpor...