Harry přemýšlel, zda udělal dobře, že Draca hned takhle nařknul. Co když vážně za tím vězel Lucius? A zrovna dovnitř vešla Hermiona.
,, Našla si ho?" vyhrkl Harry nevědomky.
Hermiona kývla hlavou, aniž by se na něj podívala.
,, Řezal se kvůli tobě, Harry. Snad budeš mít dostatečně svědomí, aby sis uvědomil, kde je chyba," pronesla ledově a odešla. To Harryho dostalo do kolen. On se kvůli němu řeže?!
---
Draco se vzbudil kvůli bolesti na obou rukou. Sáhl si na ně a zjistil, že tam má obvazy. Poposedl si a zjistil, že je úplně na cizí posteli a že u jeho lůžka sedí nějaká blondýnka. Ta se vzbudila a hned si všimla probuzeného mladíka.
,, To je dobře, že ses vzbudil" usmála se mile. Draco se nesměle usmál.
,, Ty jsi kdo?," zajímalo jej. Mrzimorka se zvedla a podala mu ruku.
,, Jsem Lenka Láskorodová," usmívala se vřele. Zmijozel se usmál nazpět a stiskl jí opatrně ruku
,, Já jsem Draco, Draco Malfoy," představil se. Pak si s Lenkou chvíli povídal. Našel si snad novou kamarádku?
---
Draco byl již na své koleji a stahoval si dlouhé rukávy, aby nebyly vidět jeho obvázané ruce. Do místnosti vstoupila Ginny, neváhala a vrhla se po něm. Blonďáček to nečekal, takže do něj Ginny začala mlátit hlava nehlava. Pak se v Dracovi vzedmula vlna takového vzteku, že zničehonic zařval a proměnil se v Darkwrka. Chtěl se po ní ohnat, ale zarazil ho hlas Hermiony.
,, Ne, Draco, nesmíš!" zkusila hnědovláska novou metodu, co jí zrovna napadla. Draco ve své podobě zakňučel, její hlas na něj fungoval jako hlas páníčka, ne však stvořitelů, a sklopil uši k hlavě. Ginny se vystrašeně třásla a kulila své modré oči.
,, Hodný pejsek, hodný" podrbala Draca pod bradou a on spokojeně zavrtěl hlavou. Ono to vážně fungovalo! Vypadá to, že když Darkwrkovi nabídnete v lidské podobě mír, tak vás bere za páníčka. Draco se proměnil zpět a vděčně se na Hermioni usmál, Ginny mezitím omdlela. Pak dívka přešla k zrzce.
,, Obliviate," vyřkla kouzlo zapomnění.
---
Draco seděl na dvorku a učil se. Periferním viděním uviděl, že si k němu někdo přisedl. Zvedl hlavu a uviděl Harryho a zarazil se v pohybu.
,, Ahoj," rozpačitě se pošrabal na čele černovlásek.
,, Ahoj," odpověděl mu strnule blonďák.
,, Chtěl bych se ti omluvit, Draco. Neměl jsem tě tak nazývat," omluvil se brýlatý upřímně. Draca ta omluva potěšila.
,, V pohodě, Harry," usmíval se zase.
,, Ale neměl ses kvůli tomu řezat," zamračil se ustaraně a vzal si jeho ruce do rukou a udělal mu rukávy a odvázal obvazy. Pak sebou cukl, když uviděl ty strašlivé jizvy, které měl snad horší než na obličeji. Draco se na něj nejistě díval.
,, Draco, to je strašné, je mi to tak líto," omlouval se Harry znovu provinilým hlasem. Draco se usmál a přitiskl se k němu a políbil jej.
---
Draco byl opět šťastný, že si to s Harrym ujasnili, přestože zrovna šel k otci.
,, Draco, synu, představuji ti tvou budoucí manželku, Astorii Greengrass," ukázal na hnědovlásku vedle sebe a Draco málem omdlel. Co teď?!
---
T.B.C
YOU ARE READING
His soul [Drarry]
Fiksi PenggemarDraco Malfoy chodí nyní do posledního ročníku s jeho přáteli Pansy a Blaisem do Bradavic. Již ví, co obnáší být na straně zla, ví, čeho jsou Smrtijedi schopni a nemůže se jakkoliv bránit. Jeho otec, Lucius Malfoy, a pán Zla na něm začali dělat odpor...