Harry se chystal na ošetřovnu za Hermionou a Dracem. Nikoho tam však nenašel, tak se podíval na záchod. Jeho kamarádka spala opřená o zeď a blonďáček byl stočen vedle ní. Černovlásek oba vzbudil a poslal je si lehnout.
---
Draco byl následující den propuštěn. Své těhotenství hodlal před všemi tajit, do doby války. Nemohl teď prostě někomu vyžvanit, že je jakožto muž v jiném stavu. To bylo prostě nemožné. Zrovna pomáhal druhákům s výzdobou. Po chvíli se však necítil vůbec dobře, práce mu v jeho stavu vůbec nesvědčila, i když byl teprve v prvním měsíci. Všimla si toho jedna holčička, vzala jej za ruku a dovedla ho na lavičku.
,, Díky" poděkoval jí lehce pobledlý blonďák. Holčička se roztomile usmála. Pak natáhla ruce, aby jí vyzvedl. Draco v sobě ucítil mateřský cit, připisoval to svému stavu. Usmál se a vyzvedl ji na sebe.
,, Proč máš na obličeji tolik jizev? Muselo to hrozně bolet," zeptala se, čirou náhodnou, blondýnka.
,, Víš, existuje hodně lidí, co ti mohou takhle ublížit," vysvětlil Draco s úsměvem, ,,mimochodem, jaké je tvé jméno?".
,,Jsem Nia Scamander," usmála se hned holčička. Draco jí po zbytek dne pomáhal, jak mu jeho stav dovoloval.
---
Harry byl zrovna s Dracem, seděli na proti sobě a oba si četli. Černovlásek si všiml, že je jeho přítel jaksi nesvůj.
,, Zlato, děje se něco?," zeptal se ho po chvíli.
,, Co? Jasně, že ne," falešně se usmál Zmijozel. Harry se zamračil a chytl jej za ruku.
,, Draco, však vidím, že se něco děje," řekl podmračeně. Draco chtěl něco namítnout, ale ucítil další vlnu svých těhotenstkých nevolností, tak se rychle rozběhl na záchod a do záchodu vrhl svůj obsah žaludku. Harry byl opět zmatený, myslel si, že už mu je dobře. Vešel do koupelny a uviděl Draca, jak se drží za břicho, je opět zelený ve tváři a bledší než obvykle. Harry si k němu sedl a chtěl jej objat, jenže blonďák zavrčel, což brýlatý pochopil a nechal jej na pokoji.
---
Draco ležel u Lenky v jejich tajném pokoji a nemohl najít pohodlnou pozici. Pak konečně usnul, neměl však klidné spaní.
*FLASHBACK*
Tmavou zaprášenou uličkou utíkal Draco. Mohlo by mu být, tak jedenáct, dvanáct. Vstoupil do místnosti, kde na něj čekal jeho otec. Měl v něm idol, viděl ho jako velkého a mocného muže. Jeho mysl byla ještě příliš nevinná.
,, Volal jsi mě, tatínku?" usmál se na Luciuse vesele. Lucius se nuceně usmál zpět. Již dnes chtěl skončit s dobrou výchovou a chtěl dát svému synovi lekci, na kterou nezapomene.
,,Ano, volal, synku," usmál se nazpět, ,,teď si hezky stoupni přede mě,". Draco tak učinil a nedočkavě se vrtěl.
,, Cruciatus!," ozvala se kletba z úst jeho otce a mladý blonďák se sesunul na zem v ohromné bolesti. Jak mu to tatínek mohl udělat?
,, Ne, Luciusi, co to u Salazara děláš?," slyšel zděšený hlas maminky.
*End of flashback*
---
Draco se s výkřikem probudil. Na čele mu perlil pot a on se cítil hůř než předtím.
,, Vím, o věk se ti zdálo," promluvila najednou Lenka až sebou trhl.
,, Mívám takové sny často," hlesl Draco slabě. Lenka mu položila ruce na čelo a na chvíli mu ulevila. Blonďák se na ní vděčně usmál.
---
T.B.C
YOU ARE READING
His soul [Drarry]
FanfictionDraco Malfoy chodí nyní do posledního ročníku s jeho přáteli Pansy a Blaisem do Bradavic. Již ví, co obnáší být na straně zla, ví, čeho jsou Smrtijedi schopni a nemůže se jakkoliv bránit. Jeho otec, Lucius Malfoy, a pán Zla na něm začali dělat odpor...