Jedu v autobuse a v uších mám sluchátka. Poslouchám mojí nejoblíbenější písníčku LALALA, kterou zpívá můj nejlepší kamarád Martin (Grey). Strašně se těším, dneska konečně Martina uvidím, neviděla jsem ho tři roky.. Chyběl mi. Jedu na prázdniny totiž tam, kde bydlí.
Moje máti na mě totiž jen pořád křičí, jaká to jsem vlastně děvka a jak jsem odporná, takže se jedu odreagovat k tetě. Kdyby máti věděla, že jsem nikdy nikoho neměla... Konečně jsem dojela, vystoupila jsem z autobusu, tetin dům byl kousek. Doběhla jsem tam, už tam stála teta.
Okamžitě mě obejmula ,,Teto! Strašně jsi mi chyběla, ale prosím popovídáme si jindy, musím za Martinem." omluvně jsem se odtáhla. ,,Tak utíkej, ale dávej na sebe pozor" řekla hned. ,,Neboj se a nečekej na mě, však víš jak to dopadá" zasmáli jsme se.
Vetšinou se s Marťou tak opijem, že nejsme ničeho schopný, ale tetě to nevadí, protože nepiju často a vždycky mi říkávala, že život je jen jeden. Konečně jsem si vlezla do pokoje, který byl pro mě připravený, hodila jsem kufr na postel a vyndala z něj crop-top a riflové minikraťasy.
Vzala jsem si kšiltovku, mobil a cigarety, krom Martina nikdo neví, že kouřím. Rozeběhla jsem se ven a běžela jsem k Martinovo domu. Martina jsem ale potkala už na cestě s partou kluků. Ostatní mě viděli, jen Grey mi byl zády. Naznačila jsem jim, ať jsou zticha.
Jakože dala jsem si prst na pusu a nos (snad chápete moje debilní vysvětlování😂)
Rozeběhla jsem se a skočila mu na záda, zakolíbal sebou, ale ustál to, rukama mi chytl nohy abych nespadla. Dala jsem mu ruce na oči a šeptla ,,Hádej" usmála jsem se.Všichni na mě divně koukai, ale mně to bylo fuk. ,,Mario jsi to ty?" z jeho hlasu šel slyšet udivený tón. Seskočila jsem z něj, stoupla si k němu čelem a objala ho. ,,Ježiši, tři rok jsem tě neviděl, ale stala se z tebe kočka" zasmál se Martin. Dala jsem mu přátelskou pěstí do ramene.
Stále na nás všichni koukali. ,,Takže abych vás představil, tenhle debil co vypadá jako opice je Calin" zasmál se Martin a já s ním. ,,Ahoj, ráda tě poznávám" usmála jsem se. Martin pokračoval. ,,Tady to hovado už znáš" aka Dorian. ,,Ahoj Dori" obejmula jsem ho, objetí mi oplatil.
,,A jako poslední je tu náš Petr aka Stein" usmál se Martin. Aww ten kluk byl k nakousnutí, dostala jsem zásek a koukala jsem na Steina. Jeho oči, tetování a ta roztomilost, nádhera! ,,Mario žiješ?" zasmál se Martin. ,,Jo ehm promiň" úplně jsem zčervenala.
Doufala jsem, že si toho nikdo nevšiml, ale opak byl pravdou. ,,Jak krásně červená jsi" zasmál sem David. (Dorian) ,,Heyy!" zasmála jsem se. ,,Mimochodem jmenuju se Mariana, ale říkají mi Mario"'usmála jsem se. ,,Jo a ačkoliv takhle holka vypadá jako andílek, nenechte se oklamat'' usmál se sladce Martin
Zamračila jsem se a vytáhla jsem si cigarety. ,,Dá si někdo?" nabídla jsem všem. Vzal si jen Petr. ,,Děkuju" usmál se, to je snad nejhezčí úsměv co jsem kdy viděla! Zapálila jsem si a pak jsem svůj zapalovač s play-boyem podala Steinovi. ,,Díky" uchechtl se.
Zakroutila jsem hlavou, jakože není za co a vzala si ho zpátky. Kluci o něčem kecali, jen já a Petr jsme byli ticho.. Bylo to trapné ticho.. ,,No a jak jde život?" zeptala jsem se a vyfoukla jsem kouř. ,,Ale jo, jde to a co u tebe?" zasmál se.. Omg ten smích... Kurva co to melu, znám ho pár minut!
Usmála jsem se. ,,Jo, žiju" kývla jsem. ,,A co tu vůbec děláš?" optal se. ,,Už mě nebavilo poslouchat keci svojí matky, jaká jsem děvka" ušklíbla jsem se. ,,Jo a přitom nikoho neměla" vytrhl nás Grey. Stein dostal zásek a já se okamžitě zvedla a dala se na odchod.
Hallooo vítám vás u tohohle příběhu, snad se vám bude líbit lásky moje. Miluju vás 💓
~Jenny❤️
ČTEŠ
Čistě kamarádsky! |Stein27| //DOKONČENO//
Teen FictionMariana se zase sejde po třech letech s nejlepším kamarádem, představí jí jeho partu, vznikne z toho láska?💛 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexuální scény 1. V stein27🔐 1. V dorian🔐