17/05/2020
Elime gelen ilk markadan birkaç çikolata aldım ve içecek reonuna ilerleyip 2 teneke gazlı içecek aldım. Sonra kasaya ilerledim. Gecenin 2'si olmasına rağmen büfe biraz kalabalıktı. Sıranın bana gelmesini beklerken telefonum titredi. Elimdekileri sol elime toplayıp telefonu cebimden çıkardım.
"Acele et"
Görüldü atıp telefonu cebime geri koydum.
Sıra çoktan bana gelmişti. Hemen aldıklarımı ödeyip dışarıı çıktım. Etrafa bakmama gerek kalmadan Tanyeli beni bulmuştu. Elimden tutup çekiştirmeye başladı.
Tanyeli: Hızlı ol, abin bizi bekliyor.
Cevap vermeme izin vermeden koşmaya başladı. Bende ona ayak uydurmak için koşmak zorunda kaldım.
Abim bi' inşaatın altında bizi bekliyordu. Biz ona doğru ilerlerken oda bize doğru geliyordu.
Abim: Sevilay nerde?!
Tanyeli'yle birbirimize baktık.
Ben: Bana istediği içeceğin bu büfede olmadığı bu yüzden başka büfeye gideceğini söyledi.
Abim: Aferin Afra, aferin. Sende izin verdin demi. Yaklaşık yarım saat sorna odaları kontrol edicekler. Ne bok yiyecez.
Tanyeli: Heey! Düzgün konuş. Kız napsın 'olmaz abim izin vermez'mi deseydi. Ayrıca Sevilay'daki inadı biliyorsun. Kurbanlık inek inadı var onda.
Abim sağ eliyle saçını karıştırırken sol eliylede saatine bakıyordu. Bence abartıyordu, dediği gibi yaklaşık yarım saatimiz vardı. 3'e ayrılıp arayabilirdik. Zaten karanlık olduğu için büfelerde led ışıklarından belli oluyordu.
Abim bize döndü.
Abim: Telefonu yanında değil mi? Arayın.
Tanyeli: Yanına almadı.Gözlerimi kısarak düşünmeye başladım. 15-20 saniye sonra düşündüklerimi ortaya döktüm.
Ben: Neden burda aptal aptal bekliyoruz ki, gidip arayalım veya çözüm üretelim.
Abim: Ordan bakınca aptal aptal bekliyomuş gibi mi gözüküyorum?!
Ben: Evet.
Abim: Şizofren misin sen?
Ben: Kendin gibi olanları iyi tanıyorsun. İyiymiş.
Abim: Afra!
Ben: Efendim?
Abim: Gerizekalılaşma!!!
Ben: Düzgün konuş benimle!
Abim: Ben bi'yamukluk göremiyorum.
Ben: Doğru,karşında ayna yok.
Abim olan şahsiyetin sinirden boynundaki damarların belirginleştiğini gördüm. Dişini sıktığıda belliydi çünkü çenesi kasılmıştı.
Abim: Eğer çok bi' işe yaramak istiyosan şu yol başka sokağa çıkıyor.
Ben: Verdiğin bu çok önemli ve değerli bilgi için teşekkürler.
Gözlerimi devirdim ve kolyenin ucundaki ince bıçağı elimde gezdirerek abimin dediği sokağa ilerledim.
***
Yaklaşık 6-7 dakika geçmişti ve karnım guruldamaya başlamıştı. Büfeden aldıklarım yanımda olduğu için bi' tane çikolata açıp yemeye başladım. Çikolatanın yarısına geldiğimde bi' ses duyduğumu sandım. Olduğum yerde durdum ve etrafıma bakmaya başladım. Aynı zamanda sarı ceketimin kapişonunu da başıma geçiriyordum. Başımda zaten şapka vardı, ama tik olduğu için ceketimin kapişonunu da geçi--
Saçmaladım..
Tiz, ince ve sessiz bi' çığlık duydum. Sesin geldiği yere doğru baktım. Dar ve sokak lambalarının seyrek olduğu bi' sokaktan gelmişti bu ses.
Bölüm sonu_