Convorbire Cho
Mama a plecat până la baie așa că am rămas singura , ma plictisesc destul de repede așa că i-au granula cu mine si ma duc către geam . Pe geam se vedea cum Suga pleaca către masina.
Mama m-a pus pe ganduri când a spus că ar fi bine să îi dau o șansă și să fiu cu el dar nu stiu ce să fac deoarece sunt o incepatoare ADC e prima relație și imi e puțin frica
Mama se întoarce de la baie si se asează pe scaun ma uit la ea și ma intorc înapoi la patul meu.
Peste 2 ore
Să făcut destul de târziu așa că vreau sa ii spun mamei că ma pun să dorm dar când ma uit la ea, ea deja adormise așa că îi pun și ei pătura pe ea și ma pun să dorm.
Dimineata
Deodată aud o voce bărbătească cunoscută șoptind ceva.
Ma prefac că încă dorm așa că deschid foarte puțin ochii că aceea persoana să nu își dea seama că m-am trezit din cauza sa.Nu prea pot sa observ cine știe ce dar vad o față bărbătească care se uita la televizorul atasat pe peretele din fața noastră.
Când deschid ochii mai bine vad ca aceea persoana este Suga care se uita la televizor și vorbea singur. Încep să chicotesc iar el deodată tresarae speriat de pe scaun.
Când ma uit la el încep să rad până nu mai am aer.
El se uita la mine speriat apoi își revine și începe și el să zâmbească.SG:- Neata dulceata de afine! Și începe să chicoteasca.
Eu:- Neata baiatul speriat de OZN.
Și incepem amândoi să radem în continuare.După vreo 3 minute de ras și fără aer luat din jur ne-am oprit și ne-am uitat în continuare la televizor, era un meci de fotbal în nu stiu ce echipe.
Începe să fie și m-ai plictisitor iar ochii mei vor iara odihnă așa că îi ascult și îi închid asta însemnând că am adormit.
După 3 ore.
Alte voci își fac iara apariția doar că acum sunt altele . Deschid ochii mei adormiți și observ că erau mama și Suga și Dl. Doctor.
Aceștia ma observa și încep să zâmbească.Ma:- Neata scumpo!
Eu:- Neata mama! Ce se petrece?
DOC:- Am decis să te externăm mai repede din motiv că ți-ai revenit foarte repede din surprinderea noastră a doctorilor așa că pe la 14:30 te poti duce acasă până atunci mama ta vine cu mine să semneze niște acte de externare.
Eu:- Serios? Ce bine însfârșit ma duc acasă după aproape o săptămână!
Și incepem toți să radem.Domnul doctor pleacă cu mama așa că eu și Suga rămânem în camera.
Hainele de pe mine încep să imi displacă cred ca ar trebui să fac o renovare prin dularile mele și asta voi face luna viitoare sau și mai repede
Ma uit dezgustată la haine iar Suga observa așa că ma baga în seamă.
SG:- esti ok? Ai patit ceva?
Eu:- am... Da sunt ok doar că m-am plictisit de hainele astea așa că aș vrea să fac niște cumpărături luna asta.
SG:- Dacă vrei putem să mergem direct la mall după ce te externeaza domnul doctor.
Eu:- Serios? Ai putea face asta?
SG:- Desigur! Orice pentru pufuletele meu!
Eu:- Ce? Și încep să zambesc și să ma inrosesc.Acesta se uita și el la mine rușinos dar când ma uit la el aceasta se apropie din ce în ce mai mult de fața mea.
Închid ochii și ma apropii și eu de el, când să ne sarutam deodată ușa se deschide iar pe ea intra mama. Noi ne îndepărtăm de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic.
CITEȘTI
Prietenă cu Suga
SonstigesBad boy-ul școlii se împrietenește cu o fată și începe să aibă sentimente pt ea oare ce se petrece când el îi spune că o place?