Alec:
Magnus'un yanına inmek için odadan çıktığımda koridorda Jace ile karşılaşmıştım.
"Günaydın Alec."
"Günaydın mı? Akşam olacak neredeyse, ne günaydını?"
"Öyle mi olacak, fark etmemişim."
"Sen kahvaltıya da gelmedin, bir sorun mu var?" Dediğimde duvara yaslanıp sırıtmaya başlamıştı.
"Bir sorun yok, her şey çok güzel."
"Sen sarhoş musun?"
"Hayır."
"O zaman bu halin ne?" Dediğimde yine gülmüştü.
"Bugün iyi tarafımdan kalkmışım işte."
"Her neyse, ben Magnus'un yanına ineceğim. İstersen sen de gel."
"Olur geleyim. Hem biraz temiz hava alırım."
Jace hala gülmeye devam ederken ona hafifçe omuz atmıştım.
"Beni korkutuyorsun Jace."
"İyiyim oğlum ben, niye bana korkunç bir şey görmüş gibi bakıyorsun."
"Tuhaf geldi birden." Deyip sarayın kapısından dışarıya çıkmıştım. Jace de arkamdan çıkarken gözüm ilerideki Magnus ve Clary'e kaydı.
"Bak Clary de yanında."
"Clary mi? Nerede?"
Jace önüne bakarken ben Magnus'a seslendim. Magnus beni görünce Clary'e bir şeyler söyleyip onunla birlikte bize doğru gelmeye başlamıştı.
"Clary... makyaj mı yapmış?" deyip Jace'e baktım ama o biraz... kilitlenmiş gibiydi. O sırada Magnuslar da yanımıza gelmişlerdi.
"Şuna bak, günüm güzelleşti resmen." Deyip yanağıma bir öpücük bıraktı Magnus. Sonrasında geriye çekilip Jace'e selam vermişti. "Alec, baksana Clary'e makyaj yaptım. Yakışmış mı?"
"Güzel olmuş ama sen pek makyaj sevmezdin."
"Zorla yaptı zaten." Deyip gülümsedi Clary. Sonrasında Magnus onun tacını işaret etti.
"Tacı da ben yaptım."
"Senin bu kadar yetenekli olman beni benden alıyor." Deyip elimi beline atarak onu kendime çekmiştim.
"Ehh, yapıyorum işte bir şeyler. Bu arada prensim, siz beğendiniz mi Clary'nin tacını ve makyajını?"
"Hah?" Jace gözünü sonunda Clary'den çekip bize çevirmişti. "Soruyu tekrar alabilir miyim?"
"Clary'nin tacı ve makyajı nasıl olmuş diye sormuştum, ikisini de ben yaptım da."
"Clary normalde makyaj yapmaz." Deyip tekrar Clary'e döndü Jace.
"Bunun cevabını az önce verdim zaten ben. Magnus zorla yaptırdı ama ben de beğendim. Bundan sonra sık sık yaparım bence."
"Bu arada..." deyip benden uzaklaştı Magnus. "Eğer Alec izin verirse ben Clary'e dans öğretmek istiyorum."
"Bu konuda benden izin almana bile gerek yok Magnus." Dediğimde şaşırmıştı. "Tamam Clary'den pek hoşlanmıyorum, hepimiz biliyoruz ama o senin arkadaşın."
"Yaşasın!" Diyerek Magnus'a sarıldı Clary. Sonrasında Magnus onun elini tutup Clary'i etrafında döndürdü.
"Çok iyi dans edeceksin. Öyle ki seni gören her erkek kendini seni izlemekten alıkoyamayacak. Hepsini çok etkileyeceksin."