Bună, lectura plăcută vă doresc
****
Privirea lui pătrunzătoare și luminoasă îmi făcea inima să bată mai tare. Eram parcă într-o transă din care nimeni nu mă putea scoate, eram în universul meu unde existam eu și persoana din fața mea.
Mereu am visat că atunci când noi doi ne vom întâlni timpul va sta în loc, se va prăbuși pământul și ne vom construi un nou univers doar al nostru, în care doar noi vom avea acces. Persoana din fața mea s-a ridicat uitându-se pătrunzător la mine, venind și îmbrățisându-mă spunând:
Ho: Te-am găsit în sfârșit, iubirea mea! spunând acesta printre lacrimi, începând și eu să plâng.
Din cauza emoțiilor ce ne-a cuprins pe amândoi uitasem de existența cafelei dintre noi. Mă despart repede din această îmbrățișare uitându-mă la hainele perechei mele.
Yo: Îmi pare nespus de rău!
Spun eu repezindu-mă spre masă lăsând cana și luând repede mai multe șervețele încercând să șterg cafeaua de pe cămașa acestuia.În timp ce încercam să-i curăț cămașa, acesta mi-a ridicat bărbia cu două degete pentru al privi. Eram rușinat, îmi simțeam oraji arzând. Acesta văzându-mi reacția mi-a zâmbit dulce. Zâmbetul lui m-a făcut să mă topesc.
Ho: În sfârșit te-am lângă mine, că te-am găsit. Te rog acceptă-mă să fiu perechea ta.
Ochii mei sau mărit la spusele acestuia.
Yo: Nu știu ce să spun. Nu ne cunoaștem. Am nevoie de timp. Sunt foarte conștient că-mi ești pereche, dar în acest moment nu pot să-ți dau un răspuns, spun și îmi las capul în jos.
Ho: Știu asta, nu ar trebui să ne grăbim. Mai întâi ar trebui să ne cunoaștem mai bine și să o luăm încetul cu încetul. Deci eu mă numesc Jung Hoseok, am 24 de ani și sunt CEO la compania "HoPe" .Yo: Eu sunt Min Yoongi și am 22 de ani. De astăzi am început să lucrez la această cafenea.
Ho: După programul tău ai vrea să ieșim la o întâlnire?
Yo: Da o să ies doar că eu nu cunosc orașul, spun eu cu timiditate.
Ho: Hei, nu-i nimic eu lucrez vizavi de cafenea și o să vin să te iau. Deci la ce oră?
Yo:Păi la 18:30 este bine. Atunci îmi termin programul.
Ho:O să fiu aici atunci când îți vei termina programul.
Venind spre mine uitându-se în ochii mei, mă întreabă:
Ho:Pot să te sărut?
Inima a început să-mi bată din ce în ce mai tare și nu știam ce să răspund și doar am dat din cap în semn că da. Apucându-mi fața în mâinile sale și apropiindu-se din ce în ce mai tare își presează buzele de ale mele. Simt cum buzele sale sunt așa de moi și au gust de caramel încât nu m-aș sătura niciodată să le gust.
Eram atât de fericit că nici nu știu cum a trecut timpul. Ne-am despărțit din sărutul dulce, iar fața mea a prins o culoare roșiatică, el uitându-se cu dragoste la mine arătându-mi zâmbetul lui perfect.
*
*
*
*
*Hei dar bună. Acesta este capitolul sper să vă placă. Pupici
Ps: Dacă va plăcut va rog lăsați și un comentariu ❤️❤️❤️🥰🥰🥰
CITEȘTI
Colțul Atracției <<Sope❤️>>
FanficLegătura dintre 2 persoane se face prin miros. Alfa sunt cei mai puternici, beta sunt oameni normali iar omega sunt cei mai slabi și cei mai fragili. Ei pot da naștere la suflete. Hoseok este CEO al companiei "HOpE". Acesta este un bărbat atrăgător...