~///Day with Song Mingi///~

38 5 1
                                    

~ te és Mingi már 4 éve alkottok egy párt. Seoul-ban éltek, egy gazdag negyedben, közel a dormhoz. Mingi úgy látta, hogy ideje lenne elköltöznötök a dormból, és saját életet kezdeni, ezért úgy gondoltad készítesz az egyik napotokról egy naplóbejegyzést... ~

Mint minden átlagos reggel felkeltél. Mingi meletted feküdt és aranyosan szuszogott. Belebújtál a papucsodba és mikor már felálltál volna az ágyról, hogy elindulj, Mingi visszarántott az ágyba és magához húzott.
- Még 5 percet! - mondta álmos hangon.
Hogy is mondhattál neki NEM-et?!

~ 30 percel később ~

Mikor Mingi végre elengedett magàtól, kimentél a konyhába kávét és reggelit készíteni, mivel Mingi csak akkor iszik kávét amikor fellépésük lesz vagy a studioba megy dolgozni. Végre végeztél a reggelivel és ránéztél az órára, még csak 6:13 volt, ami jónak számított hiszen még rengeteg teendőd volt mielőtt munkába mentél volna 10 órára.
- Baba! gyere reggelizni! - kiabálsz
Mingi-nek be a szobába.
Mingi álmosan kicsoszog a szobából és megölel. Látod rajta, hogy bújós napja van. 6:35 van, már megreggeliztetek. Amíg te elkészülődsz addig, Mingi segít elmosogatni, hogy ezzel is a kedvedre tegyen. Mikorra már elkészültél és egy kis rendet tettél a közös lakásotokba szólsz Mingi-nek, hogy indulhattok.
- Minky! gyere, menjünk el vásárolni!
- Pillanat babu! - válaszolt sietve.
Majd felvette a cipőjét és átkulcsolta a kezedet az övével. 7:10-kor már a kocsiban ültetek, Mingi vezetés közbe az egyik keze végig a combodon volt.

~ bevásárló központban ~

Beértetek a bevásárló központba.
Mingi megfogta a kezedet és az édességekhez húzott, majd rámutatott a KINDER tojásra. Tudtad, hogy ilyet kell venned neki, mivel olyan, mint egy nagy gyerek. Levetted a KINDER-t a polcról és a kosárba tetted, majd folytattátok a vásárlást. Mikorra már mindent beszereztetek, a kasszához siettetek fizetni hisz már 7:45 volt.

~ haza értetek ~

7:50-re már otthon is voltatok. Mingi segített neked becipekedni a házatokba. Elpakoltál otthon minden dolgot amit vettetek, majd átöltöztél egy kényelmesebb ruhába. Mikor Mingi meglátta rajtad a szürke meglegítőt és a fehér pólót, magához húzott és finoman megcsókolt. A hosszú csók után, még 5 percig ölelgetett, hiszen ma bújós kedvébe volt. Amikor Mingi elengedett gyorsan elkeztél otthon takarítani, hiszen már 8:15 van. Felsöpörtél, felmostál, beágyaztál, kitakarítottad a fürdőszobát, rendet raktál a gardróbba. Ránéztél az órára és már 9:00 volt. Elkellett kezdj készülni mert 10-re be kell érj a munkahelyedre. Kisminkelted szépen magad, elegáns ruhába öltöztél, mivel ingatlanos voltál.
- Minky! nem láttad a táskámat?
- Ezt keresed baba? -kérdi boci szemekkel
- Igen. -mosolyadtál el
Majd elakartad venni a táskádat Mingi-től de ő megint csak magához húzott és megint csak megcsókolt.
- Eltudnál vinni munkába? - kérdezted lágy hangon.
Mingi erre elmosolyodott.
- Persze, hogy elviszlek szivem! - válaszolta
Erre te oda léptél hozzá és szájon pusziltad. Elindultatok a munkába.

~ munkahelyen ~

Többször is próbáltad hívni Mingi-t, de nem vette fel a telefont. Nem keztél el aggódni, mert tudtad, hogy a studioba van és a fiúkkal dolgozik. Addig inkább elvégezted a napi teendőidet. Ránéztél az órára és láttad hamarosan 19:00 vagyis hamarosan lejár a munka időd. Még egy kicsit rendet tettél a papírmunkák között és már indultál is haza. Amikor kiléptél a munkahelyed ajtaján, Mingi állt veled szembe egy nagy csokor rózsával.
- E-ezt miért kapom?- kérdezem meglepve.
- Mert szeretlek. - feleli.
Ez után egyből haza mentünk.
Otthon neki álltam vacsorát készíteni addig Mingi elment lezuhanyozni.
Pár percel késöbb kiabálást hallasz.
- BABAAA! beadnád a törölközőmet? - kiabál a fürdőszobából.
- Pillanat! - kiabálva felelsz.
Kivetted a törölközőt a szekrényből majd bevitted neki. Nem volt újdonság amit láttál. Mingi a derekára kötötta a törölközőt, majd egy csókot nyomott a homlokodra.
- Gyere kész a vacsi! - mondod.

~ végeztetek a vacsorával ~

Amíg Mingi elmosogat addig te mész el fürödni. Egyszer csak Mingi rád nyit.
- Jézusom! Mingi! a szívrohamot hoztad rám. - kiáltasz fel a kádban ülve
- Talán ennyire ilyesztő lennél? - kérdi flörtölős hangnemben.
- Miért jöttél be?
- Csak itt felejtettem a pizsamámat.
Felvette a pizsamáját majd kisétált. Ezek után kiszálltál a kádból és felöltöztél. Mivel péntek volt ez azt jelentette, hogy filmezős este van. A hálószobátokba siettél, és már messziről érezted a popcorn illatát. Mingi már az ágyon feküdt, te is mellé feküdtél, viszont amint letetted magad az ágyra, Mingi magához húzott és a mellkasodra feküdt, karjaival átkarolta a derekadat és egy mélyet sóhajtott. Elindítottátok a filmet. Film közben egyfolytába a haját piszkáltad és simogattad, mivel tudtad, hogy ezt imádja. Mire a filmnek vége lett Mingi, mint egy igazi kisbaba, úgy aludt el rajtad. Mozdulni nem mertél nehogy felkeltsd a számodra legfontosabb embert, aki minden nap boldogsággal és szerettel tölt el. Kikapcsoltad a TV-t majd egy csókot adtál Mingi ajkaira és fejére. Betakartad magatokat és álomra  hajtottad te is a fejed. ^^

"Ilyen egy napom Mingi-vel"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 19, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Day with Song MingiWhere stories live. Discover now