ölüyor.

50 16 1
                                    

"tutkulu bir öpücük."

Park Jimin son kavgalarından sonra koku kelimesinin bahsini bile açmayan sevgilisinin iyileştiğine emin olurken,Min Yoongi bir köşede sessizlik ile savaş veriyordu.

Artık yorgundu bedeni.
Sanki koku alamadığı süre boyunca hayatından eksiliyor gibiydi. Hayatında kokular yoksa o bir hiçliğe dönüşüyordu. Ve şu an yanında olmayan kokular yüzünden mutlu da değildi. Sanki bir daha koku alamayacakmış gibi hissediyordu ve korkuyordu. Eğer bu bir hastalıksa bile hep onunla kalsın istiyordu. İyileşmek veya insanların gözünde normal biri olmak istemiyordu. Normal olarak anılmak istemiyordu. Çünkü normal olan her insan aslında delilerden ve hastalardan daha fazla kötü düşüncelere,kendilerine verdikleri ayrımcılık yapma hakkına sahipti. Kimse nasıl doğacağını veya nasıl bir hayat içerisinde olacağını bilemezdi.

Fakat her zaman bir tercih hakkı doğsun isterdi Yoongi,
hayatına vereceği yönü ve yeniden yapabileceği şeyleri tercihleriyle elde edebilmek isterdi.

Eğer seçme hakkı olsaydı,Min Yoongi böylesine bir hayat yerine kokular ile dans ettiği ve onları iliklerine kadar hissettiği hayatı tercih ederdi ve bu hayatı yaşamak için gerekirse ölüme bile kucak açabilirdi.

Çünkü sonsuz bir ölüm içerisinde olmak kokusuz bir dünyadan ve aşağılanılan ruhundan daha iyi bir tercihdi.

ölüm nasıl kokar,yoonmin ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin