Bölüm 3

105 5 1
                                    

Hocanın olduğu tarafa bakmaya başladığımda kendisini tanıtıyordu adı,eski okulu,kaç yıldır ögretmen olduğu klasik şeyler işte,konuşmasının sonunda kendimizi tanıtmamızı istedi sıra bana geldiğinde "adım Sıla Kotan,Türküm annem ve babamın işi için buradayız ama ben burada doğup büyüdüm"deyip gülümsedim öğretmende "güzel"deyip sıradakine geçti. Sıra korudaki çocuğa geldiğinde "ben Benjamin Lasnier buraya Vejle'den geldim" dedikten sonra öğretmen,masasına ilerleyerek ders işleyişini anlattı kısa bir konuşmadan sonra zil çaldı. 4 ders kalmıştı ama ben ilk dersten sıkılmıştım defterime bir şeyler karalamaya başladım üçgenlerden saçma bir şeyler yaptıktan sonra defteri kapadım. Bir süre öylece boşluğa bakarken zil sesi ile içeriye gelen kalabalığa baktım cidden ben 9 ay burada nasıl geçirecektim. Herkes mırıldanarak yerlerine oturdu hemen ardından öğretmen girdi bu gün ilk gün olduğu için serbest bıraktığını belirterek yerine geçti. Ben kafamı sırama koymuş dışarıyı izlerken küçük mırıldamalar yüksek sese dönüşünce öğretmenin sessizlik diye bağırışını duydum,sınıf tekrardan sessizleşince yanıma birinin geldiğini farkettim sıradan kalkıp dik bir şekilde oturduğumda Benjamin olduğunu farkettim bana sırıtarak "5'de koruluktayız dimi" dedi yüz ifadesi karşısında bende gülümseyip "evet" diyebildim. Bu çocuk ile ilk kez bu kadar yakındım ve cidden yakışıklıydı ne biliyim köfte dudaklar,altın rengi saçlar, gökyüzü gibi bakan gözler, engebesiz yüz, masum samimiyetlik. Dolu dolu gülen yüzüne karşı bir kez daha gülümsedim.

Uzun süredir yazamıyordum ve bu bölümde kısa oldu ama yayınlamak istediğim için yayınladım djkdoznsisni ve sınav haftasının son haftası bu haftasonu veya hafta içi yazmaya çalışıcağım görüşlerinizi bildirdiğiniz içinde teşekkür ederim düzeltmeye çalışıyorum. Bu bölüm içinde yazarsanız sevinirim

Korudaki ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin