*אזהרת טריגר-פגיעה עצמית*
הסכין עברה על זרועו של לואי, קורעת באיטיות מייסרת את העור הרטוב, מותירה פצעים עמוקים על החתכים שעוד לא הספיקו להחלים מהפעם הקודמת. לואי פלט אנקת כאב, מרגיש דמעה בודדת זולגת על לחיו. טעות? להיות עם לואי היה טעות? איך הארי יכול להגיד דבר כזה, ועוד אחרי שלואי חשף בפניו את רגשותיו? למה ללחוץ בכוונה על אותן נקודות רגישות? הארי רוצה להעליב אותו בכוונה? לגרום לו לפגוע בעצמו? זו המטרה? לא, לא, לא. שום סיכוי. הארי לא כזה.
אבל מצד שני, הוא מסנן אותו כבר מתחילת סוף השבוע.
|לואי| הארי, אתה מוכן לענות לי?
ליבו של לואי קפץ כשהוא ראה שהארי מקליד.
|הארי| שום דבר שתגיד לא ישנה את ההחלטה שלי.
ואז צנח בתבוסה.
|לואי| אבל, הארי... אני אוהב אותך, באמת, ואני נשבע שאם תחזור אליי אני לא אפגע בך בחיים! למה לא?
|הארי| כי אני לא מעוניין, וזה אמור להיות מספיק בשבילך כדי שתפסיק להציק לי, אחרת אני אפנה למשטרה על הטרדה.
|לואי| זה באמת מפריע לך עד כדי כך?
|הארי| כן.
|לואי| מה הבעיה בזה שאני אוהב אותך? אני רוצה אותך, הארי, רוצה אותך כל כך, יותר משרציתי כל אחד אחר בחיים שלי. אני אוהב אותך כמו שלא אהבתי מעולם, אני נשבע שאם תסכים לחזור אליי אני לא אעשה שום דבר שיפגע בך, אני אעשה כל מה שתרצה, אני אתייחס אליך כמו למלך, אני אדאג לך ואתחתן איתך בהזדמנות הראשונה. רק... רק תגיד לי כן, וכל מה שכתבתי פה יקרה.
עברו כמה דקות, והארי עדיין לא ענה.
|לואי| הארי?
|לואי| זה היה יותר מידי?
|לואי| הגזמתי?
|לואי| כי אני מבטיח שהתכוונתי לכל מילה.
שום תגובה.
ליבו של לואי התרסק למיליוני חתיכות. הארי לא רוצה אותו. הוא התגבר עליו. לואי הפסיד את אהבת חייו.
הוא הרים שוב את הסכין והעביר אותה על זרועו כמה פעמים נוספות, נאנק בכאב עם כל נגיעה של הלהב בעורו הפצוע והמדמם.
----------
הארי ישב בחדרו ובהה בטלפון שלו כבר כמה דקות, חסר מילים, דמעות זולגות מעיניו ללא שליטה. הוא קרא שוב ושוב את ההודעה של לואי, עם כל פעם שהוא קרא את הכתוב הטקסט טלטל אותו יותר ויותר, ריגש אותו ומנע ממנו כל שליטה על דמעותיו.
"לואי..." הוא לחש. הוא רוצה אותו. הוא אוהב אותו. וזה הדדי, מסתבר.
שאלינור תלך לעזאזל.
שכל העולם הזה ילך לעזאזל.
הוא צריך את לואי.
~~~~~~~~~~
אוף יצא פרק קצר..
אני רואה איך הסיפור לאט לאט עולה בדירוגים וזה כל כך מרגש אותי, אני רואה שהוא כבר נמצא בין המקומות הראשונים בכמה השטאגים וזה משמח אותי כל כך, זה מראה לי שאתם באמת אוהבים את הסיפור ונותן לי כל כך הרבה מוטיבציה להמשיך לכתוב.
אז רק רציתי להגיד לכם תודה על זה 💕
בבקשה תצביעו ותגיבו!
אוהבת ;*
YOU ARE READING
Stay-Larry Stylinson [✔]
Fanfiction[גמור] "תהיה חזק. תהיה טוב. תהיה מאושר." "לא... לא בלעדיך..." "בעצם, אל תהיה. תישאר." ---------- לאחר שסבו מת, הארי עובר לדונקסטר עם משפחתו כדי לעזור לסבתו שנותרה לבדה. שם הוא פוגש את הבן של השכנים, לואי טומלינסון. לואי והארי מתחברים במהירות, אך מה...