🕊️1.Bölüm 🕊️

205 48 53
                                    

Merhaba,nasılsın ? Umarım iyisindir.Hikayeme hoşgeldin.Kitap yazmaya yeni başladım.Bu konuda acemiyim.Yani daha yeni herşey.

Umarım,beğenirsin Sufleyi .Bu bölümde ana kahramanı tanımanızı istedim. Eğer bölümü beğendiysen oy vermeyi unutma.Satır arası yorumlarını bekliyorum.Hepinizin yorumlarını teker teker okuyorum.

Seni çok tuttum.İyi okumalar..

..................................................................

-Ceren, kızım kalk hadi ! Sana anlatacaklarım var.

-Sena, git başımdan! Uykum var.

-Yeni dedikodular var , hem bizim mahalleyle hem de okulla ilgili ....

-Okul mu yandı sena? Sonra anlatırsın işte .

-Saçmalama kızım yaa! Birde ben matematik ödevini yapamadım yardım et.

-Sen şimdi beni rahat bırak, söz ben senin ödevinde sana yardım edeceğim. Anlaştık mı?

-İyi , yarım saatin var ceren hanım. Seni bizde bekliyorum.

-Off sena tamam tamam !

O sena benim en iyi arkadaşım. Birlikte büyüdük, kardeş gibiyiz. Aynı mahallede oturuyoruz ve aynı okula gidiyoruz. Kendisi benim küçük baş belam ama onu seviyorum iyi ki var .

Hemen yatağımdam kalktım ve banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama geri gittim.Üstüme beyaz bir tişört giydim.Altına da kot şort giydim.Saçımı at kuyruğu yapıp odamdan çıktım. Anneme senalara gideceğimi söyledim. O kahvaltı yapmadan gitmeme karşı çıkmadı belli ki sena benim onlara gideceğimi anneme söylemişti. Evin bahçesinden çıktım ve senalarin evinin kapısını çaldım. Evlerimiz yan yana, senalara komşuyuz..Sena anında kapıyı açtı.

-Günaydın, uykucu . Hadi içeri gel.

İçeri geçtim ve ona sana da "günaydın dedikoducu" dedim.

Güldü ve" hadi odama çıkalım" dedi.

Odasına çıktık .Yatağına oturduk .

- Önce hangisinden başlayayım ? Okuldan mı bizim mahalleden mi ?

- Okuldan başla anlatmaya ama içine kendi fikirlerini ekleme lütfen.

En son bir kızın hakkında konuşmuştuk .Kendisi kızın benim hakkımda yalan yanlış şeyler söylediğini söyledi ama bu sadece onun düşüncesiymiş ,öyle birşey yokmuş. Boşuna kızla küsmüştüm. Ona neden benim hakkımda yalan yanlış şeyler söylediğini sorduğumda öyle birşey olmadığını söyledi.

-Tamam tamam bir daha kendi fikirlerimi söylediğimde kendi fikrim derim.

-Anlat hadi ne olmuş okulda ?

- Gizemle melis kavga etmişler.

Ağzım açık kaldı. Onlar benim senadandan sonra en iyi arkadaşlarımdı. Şu ana kadar hiç kavga etmemişlerdi. Merakla

-İyi de neden ? Onlar hiç kavga etmezler.

-Sır yüzünden. Duyduğuma göre melis gizemin o büyük sırrını birine söylemiş. Kime söylediğini ben de bilmiyorum.

-Melis çok güvenilir biridir.Bu işte bir yanlışlık var .Onlarla konuşup durumu çözelim.

-Bence de .. buldum her zaman gittiğimiz kafeye gidelim onları ayrı ayrı arayıp kafeye çağıralım. O zaman olayı daha iyi anlarız.

Haklıydı, bu işe yarayabilirdi.

-Tamam o zaman kafeye gidelim .

-Daha kahvaltımızı yapmadık ceren .Yapalım sonrada onları arayıp buluşalım. Hem bak ben sana aşağıda nefis bir kahvaltı hazırladım.

Sufle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin