ÖLÜNCE

330 50 2
                                    

Susuyorum evet ama ben konuşa konuşa,haykira haykıra susuyorum.Bir insan bağıra bağıra susar mı ? Ben susuyorum iste ve ben sustukca acı çekmediğini saniyorlar öyle değil be adam insan ömürlük dedigi adamı günlük siler mi ? Silerse sevmiş olur mu ? Bilmiyorum adam yoklugun bu kadar zorken bu kadar islemisken içime nasil acı çekmedigimi düsünüyolar inan bilmiyorum. Susmak insanlar için acı cekmedigim anlamına geliyor ama onlar bilmiyorlar sevdiğim sustuğum her anı unutusum sanıyorlar sonra gülmediğimi gördüklerinde "insanlar hep gider" diyorlar yine susuyorum aşkı bilmeyen insanlara cevap vermeyi sevmiyorum iste çünkü biliyorum anlatsam anlamayacaklar sonra benden bir cevap bekliyorlar yine susuyorum "yok sen akıllanmazsın" diyorlar. Duruyorum "evet insanlar gelip geçiyor ama acılar öyle değil " diyorum "acıda unutulur " diyorlar gülüyorum çünkü asıl akıllanmayanın onlar olduğunu görüyorum. Anı desen unutulur da acı benim elimde mi sanki o sol tarafın elinde kalp can çekişirken acı nasıl unutulur? insan içinin acısını unutur mu hic ? Ve ben adam belki anıları unutucam,belki acıları unutucam ve belki senide unutucam bilirsin çünkü ölüm var benim elimde değil. Ve ben ancak ölünce unutulur diyen insanları haklı cıkarıcam öncesi yok.

AYRILIĞA DAİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin