Nefes devriye atarken pat diye bi ses geli Nefes arabayı dur durup arabadan iner.Yerde bi adam yatıyordur Nefes adama iyisiniz befendi der sonra ensesinde bi soğukluk hisseder.Eli belindeki silaha gider adam şşş der sakın silah çekmek gibi bi yanlış yapama der.Sonra nefes arkasını döner.Ve gördüğü kişi Vedat Sayardır (onsuz olmaz dedim 😁) Nefese takınlı bi manyak 16 yaşındayken babasından satın almak istemiş ve 100.000.000$ teklif etmiştir babası Rızaya babası böyle bi teklifi reddedip onu hapse atmıştır.Seneler sonra hapisten çıkmıştır.Ved.Nasılsın Karıcım der.
Nef.Aşağlık herif nasıl çıktın içerden.
Ved.Para karıcım para bütün kapıları açar.
Nef.Senden nefret ediyorum manyak herif der benden ne istiyorsun hapiste yaşadıkların yetmedimi anlaşılan ne yediğin ceza yetmiş nede orda sana yapılanlar ama sen gene o deliğe giriceksin.
Ved.hahahhhh bidaha asla öyle bi şey olmıycak senle ben sıcacık yuvamızda mutlu mesut yaşıycaz karıcım der sonrada Necip der
Ved.Nefesi al benim eve götür evin etrefınada adam dik ama 3-5 tane değil 1 ordu dolusu adam dik anlaşıldımı Necip.
Nec.Anlaşıldı beyim der.Nefesi adamlar alıp zorla arabaya bindirirler.Eve gelirlerken Nefes Aylini arar.
Nef.Ne istiyirsunuz benden
Nec.Biz senden hiç bi şey istemiyoruz yenge sen beyimizin karısı bizimde yengemizsin.
Nef.Ya sabır Allahım sen bana sabır ver der. Kardeşim beni bırakın yoksa başınıza bela alıcaksınız.
Nec.Bırakamayız yenge Vedat Beyin kesin emri var.
NEF.Başlatma Vedat beyine siz beni isteeseniz fizana götûrün ama ben kaçıcam sizde o beyinizde hapislerde çüriceksiniz.
Aylinde herşeyi duymuştur Nefesin yerini tespit etmeye çalısır ancak noduğunu anlamamıştır.
Necip telefonu farkedip Nefesten alıp camdan atar.
1 SAAT SONRA VEDATIN EVİNE GELİRLER...VEDATIN EVİ
Nefesi zorla eve götürüp bi odaya kapatıp kapıyı klitlerler Nefes nasıl kacagini düşünüyordur. Ama hala bi yol bulamamıştır. Nefes bunları düşünürken akşam olmuştur ve Vedat gelmiştir. Kapıdaki korumalarla konuşuyordur. Sonra bi kapı açılma sesi gelir. Vedat gelir.
Ved. Meraba karıcım iyimisin bi şey istiyormusun çekinmeden söyle lütfen.
Nef. Allah senin belanı versin der.
Vedat Nefesin bu sözüne sinirlenip Nefese tokat atar ve Nefesin dudağın patlar.
Ved. Gardolapta kıyafetler var. Giy aşağıda bekliyorum der çıkar gider.
Nefes üstünü değistirmez aşağıya iner.
Vedat masada yemek yiyordur.
Nef. Beni kaçırdığın ve burda zorla tuttuğun yetmiyormuş gibi bide burda oturmuş yemek mi yiyorsun. Öylemi der.
Ved.Sen benim karimsin burası artık senle benim evimder.
Nef.Şimdi burası benim evim öylemi Vedat
Ved.Evet karıcım der.
Nef.Madem öyle burası benim evim istediğmi yapabilirim. Al bakalım der.
Masanın örtüsünü çeker masadaki her şey yere dökülür.
Vedat kalkar Nefesin saçını çekerNef.Ağğ der.
Nefesi bi odaya götürüp yatağa atar bu gece sana yemek yok karıcım cezalısınder umarım akıllanırsın der ve gider.Nefes arkasından bağırmaya başlar.
Nef.SEN ÖYLE SANA BEN SANA BOYUN EYMEM ASLA VE KATINYA SENİN GİBİ Bİ ŞEREFSİZE BOYUN EYMEM BEN SENDEN KORKMUYORUM VEDAT SAYAR BUNU O HASTALIKLI BEYNİNE SOK TAMAMMI...
KARAKOL
MES.Rıza baba Nefesi kim niye durduk yerde kaçırsın hele bi de senin kızını hiç akıl alır gibi değil onları bi buliyim varya analarını ağlatmazsam da banada Mesut demesinler der.Rız.Bilmiyorum kim niye,neden,nereye.niçin kaçırdı amacı ne hiç birini bilmiyorum der.
Eng.Ya Rıza baba bi sakin olun bulucaz Nefesi hem siz Nefesi tanımıyormusunuz o ona bi şey yapana bin kat daha beterini yapar sizde bunu benim kadar iyi biliyorsunuz. Rıza baba sende tekrardan bi düşünsen Nefesi kim kaçırmış olabilir.
Rız. DÜŞÜNÜYORUM DÜŞÜNÜYORUM YOK BULAMIYORUM DER.
VEDATIN EVİ
Sabah olur Vedat odaya girer ama nefes duvara yaslanmış bi şekilde uyuyordur. Vedat elini Nefesin tişörtünün dışnada kalan kısımlarına elini değdirir Nefeste buna uyanır bunu fark edince Vedat fark etmeden vazoyu alır ve kafasına indirir.Ved. Nabıyorsun be sen der ve eliyle kafasını tutar ellerinin her tarafı kan olmuştur .
Nef. SEN BANA BENİM RIZAM OLMADAN DOKUNUCAKSIN BENDE BUNA SESZİZ KALICAM EMİ YOK ÖYLE Bİ DÜNYA BENİ BURDA ZORLA TUTTUĞUN YETMİYORMUŞ GİBİ SEN BANA ASLA DOKUMAMAZSIN VEDAT SAYAR BUNU O HASTALIKLI BEYNİNE SOK ŞİMDİ SİKTİR GİT ODADAN DER.
Vedatta sinirli bi şekilde odadan çıkar adamlarından bi doktor çağırmasını ister.
Nefeste odada sinirden her yeri kırıp döküyordur Vedata saydıramayıda ihmal etmiyordur tabi.
Doktor gelmeden Eyşan gelir (Ben bu kadından nefret ediyom ya)
Eyş. Bu halin ne senin Vedat noldu
Ved.Sabah Nefes yaptı ona koluna dokunduğum için der.
Adamlarından biri gelir.
Ved. Ne var ne istiyorsun der.
Kor 1. Beyim doktor geldi içeri alalımmı ?
Ved. Alın gelsin der.
Sonra doktor kırıkları temizleyip pansuman yapar dikiş atar ve gider.
Vedatta şirkete gider Eyşanla (Nefesin dediği gibi kadınların yüz karası 🤬😡🤬😠😤)
Evet 2. Bölümün Sonuna Geldik Sizce 3..Bölüm Nasıl olucak
Burya bi BEFTAH BIRAKIYORUM

ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Aşkım 💖
FanficNefes ve Tahir çocukluk arkadaşıdır.Nefesin babasının tayininin çıkmasıyla trabzondan ayrılırlar...Yıllar sonra tekrar karşılaşırlar...