-Γιώργο τι κάνεις εσύ εδώ;!
-Δεν σου είχα πει ότι θα καταφέρω να ξεφύγω Ελένα, αυτός είναι ο....
-Είναι ο Ryan.
-Μα ο Ryan δεν...
-Είναι μεγάλη ιστορία, πως κατέληξες εδώ;
-Εδώ κοντά υπάρχει ένα μικρό χωριό, βοήθησε με να πάμε τον Ryan μέχρι εκεί για να μπορέσουμε να τον βοηθήσουμε.
-Τι του συμβαίνει;! Κάτι του προκάλεσε ο ήχος! Έγινε ξαφνικά...
-Τέρας. Σήκωσε τον και θα σου εξηγήσω μόλις φτάσουμε, υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να μάθεις.
Η ημέρα έφτασε απότομα, χωρίς να το καταλάβουν, ο ήλιος είχε αρχίσει να φωτίζει τα καταπράσινα φύλλα των δέντρων και να αποκαλύπτει το μονοπάτι που οδηγούσε μέχρι το χωριό που της είχε πει ο Γιώργος. Φτάνοντας η Ελένα αντίκρυσε διαφορά μικρά ξύλινα σπιτάκια περικυκλωμένα από ψηλή βλάστηση και κίτρινα μικρά λουλούδια. Ένα μικρό ποτάμι περνούσε κάτω από τα χτισμένα σπίτια, γεμάτο με ψάρια και μεγάλες πέτρες. Ο Γιώργος έδωσε τον Ryan σε δύο άντρες του και τους είπε:
-Πηγαίνετε τον στο μπουντρούμι και μόλις ξανακουστεί ο ήχος ξεκινάμε.
-Γιώργο που τον πάτε;! Τι συμβαίνει;!
-Κάτσε...
Και καθώς κάθεται σε έναν ογκώδη λίθο ο Γιώργος στέκεται στο πλευρό της και παίρνοντας μια βαθιά ανάσα της λέει:
-Φεύγοντας από την φυλακή, ελευθέρωσα και άλλον έναν τύπο για τον λόγο ότι μου είπε ότι ήξερε ένα μέρος όπου πάνε άνθρωποι σαν εμάς, άνθρωποι διωγμένοι και γενικότερα άνθρωποι που έψαχναν ένα καλύτερο μέλλον. Έτσι μόλις φύγαμε από την Ελλάδα είχαμε σχεδιάσει να καταλήξουμε εδώ. Όμως όταν κάνεις σχέδια ο Θεός γελάει δεν λένε; Αυτός ο άνθρωπος που ήθελε να φτάσει τόσο πολύ σε αυτό το μέρος θυσιάστηκε για να μην πιάσουν και τους δυο μας και έτσι είχα την ευκαιρία να ζήσω μια νέα ζωή. Υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι στις μέρες μας θα αναρωτηθεί κανείς. Τέλος πάντων, αφότου έφτασα εδώ οι άνθρωποι με καλωσόρισαν ζεστά. Γνώρισα πολλούς ανθρώπους με παρόμοια προβλήματα σαν και εμένα, δεν μπορείς να φανταστείς ποσό σκληρός, δύσκολος είναι ο κόσμος Ελένα, θα σε τρόμαζε αν το ανακάλυπτες.
-Πίστεψε με και εμένα η ζωή δεν μου έχει φερθεί με τον καλύτερο τρόπο. Πως όμως κατέληξες στην φυλακή αρχικά, τι σου συνέβη; Συγγνώμη αν γίνομαι αδιάκριτη κιόλας, αν δεν θες να μου πεις δεν είσαι υποχρεωμένος.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Παράνομη αθωότητα
Romance«Το είπες; «Σαγαπω», είπες «Είσαι όλη μου η ζωή»; Πρόλαβες να δώσεις ένα τελευταίο φιλί; Πρόλαβες να αγγίξεις τον έρωτα για τελευταία φορά και να τον σφίξεις στον σώμα σου; Βρες τα λόγια, κανε τις λέξεις πράξεις και απλά ζήσε γιατί ίσως αύριο...