Kuba se nakonec rozhodl udělat skupinový videohovor.
Měl vyplou kameru dokud se nepřipojili všichni.,, Kluci, chci vám někoho představit."
Oznámil a zapnul kameru, kterou otočil na mě a malého v mém náručí.,, Tohle je William Stanley Vrána."
Pronesl s radostí a hrdostí.
Ani se mu nedivím. Jsem tak šťastná že je tu už s námi. A taky se nemůžu dočkat až se vrátíme domů.Ne že by se o nás starali špatně. To ne. Kuba připlatil tolik, že máme špičkovou obsluhu. Ale domov je domov. Už se nemůžu dočkat až budu doma s tím mým rošťákem.
Až ho budu oblíkat do těch malých oblečků co máme koupený.
Hned co bude moct malý ven, první výlet bude na zimák. Klidně bych se s někým i vsadila. Ale všichni ví, že bych vyhrála.🌹🌹🌹
"Vítejte doma!"
To bylo to co jsme slyšeli, když jsme otevřeli dveře do našeho domu. Když jsem se rozhlédla okolo sebe, byly tu naše rodiny. Mámy byly ubrečené a tátové se málem rozpustili při pohledu na našeho syna.
,, Pojď nám ho ukázat, holčičko naše." Zařvala na mě mamka a tak jsem se vydala k ní. Docela pomalou chůzi jsem k ní došla. Když jsem k ní došla všimla jsem si ještě jedné osoby.
Na křesle které je za zdí, takže jsem ho nemohla vidět, seděl André. Rozběhla jsem se ale to netrvalo moc dlouho a už jsem stála na místě. André se na mě nechápavě podíval.
"Před pár dny jsem porodila. Si myslíš že už budu hrát hokej a nebude mě nic bolet?"
Zasmála jsem se. André ke mě přišel a s radostí mě obejmul.,, Co tu vlastně děláš?"
,, Kuba se nepochlubil? Hrajeme proti sobě zápas."Kývla jsem na znamení že chápu.
Potom už se jen všichni mazlili s Willem a mamka s tchýní se mnou řešily porod. Je super že si všechny tak dobře rozumíme. Brácha, který za mnou byl už v porodnici, prý přijde zítra na oběd. Ten uvaří mamky. Prý abych si pořádně odpočinula.
Jsem ráda že je mám. Zjistila jsem totiž že si vzaly volno, a zatímco tátové odjedou za dva dny, mámy zůstanou dalších deset dní. Aby mi pomáhaly. Budu to potřebovat.
ČTEŠ
THE BEST THING THAT EVER HAPPENED TO US
FanficKdyž Jakub omylem zraní dívku na které mohl oči nechat, zjistí že je to láska jeho života? 9.6. 2020 - 24.9. 2020