2. Koçovalı brothers

2.2K 50 3
                                    

O sırada Selim ve Cumali gelmişti Meke'ye gözleriyle adeta "neler oluyor ?" diye soruyordular.

Meke anlatıyordu bildiklerini. Zaten Cumali ve Selim'ın kulağına bir şeyler gelmişti. Çukur sonuçta... Herkes bu kadını konuşuyordu.
O sırada Yamaç çıkmıştı kahveden.

~

- Cumali : bebeee nereye ?
- Yamaç : Abi sonra
- Cumali : bebee bir dakika daha bitmedi.

Cumali kolundan tutuyordu.

- Yamaç bağırarak : abiiii sonra dedim !!!

Selim, Meke, Celasun ve Cumali şoklardaydı.

- Cumali : Yamaç seni ayağımın altına alırırım bak seni çok pis döverim dökül hemen !

Cumali bu sefer Yamaç'ı bırakmıyordu.

- Yamaç : ya yeter ya ne öğrenmek istiyorsun ?
- Cumali : O kadın kimdi ? Bütün mahalle ondan bahsediyor.
- Yamaç : üff ya yeter abi sinirimi senden alırım !
- Cumali : Yok yahu başka ?
- Yamaç : Baykal'ın kızı oldumu ?! Öğrendin ?! Ne geçti eline ?! Bırak şimdi !
- Selim de : Yamaç bir dur. Sakin.

Sonra telefonu çalıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra telefonu çalıyordu.
Selim, Cumali ve Yamaç'a bakarak "Salih arıyor" demişti.
Telefonunu açarak "Salih sonra konuşalım şimdi müsait değilim. Ne ? Baykal'ın kızı seni arayıp görüsmek mi istedi ?" Bunu yüksek sesle demişti Selim.

- Salih : ya Yamaç'ı arıyorum cevap vermiyor seni arıyım dedim Yamaç yanında mı ?

Yamaç Selim cevap veremeden telefonu almıştı elinden.

- Yamaç : Babamın oğlu, Efsun'la... (Bu detay Selimden kaçmamıştı). Baykal'ın kızıyla buluşma, gitme sakın.
- Salih : Yamaçcıgım bir destur de. Ben seni aradım açmadın bende konum attığı yere geldim. Merak etme ben gösterecem Baykalı maykalı... Feriştahın kızı olsa bir şey değismez.
- Yamaç : ne ?!!!!!
- Salih : aa bir araba geldi galiba o, neyse sonra konuşuruz.
- Yamaç : Salih nerdesin söyle ?!!!

Ama Salih duymadan kapatmıştı.
Yamaç o anda kuduruyordu.
Kendi telefonuyla aramaya çalışıyordu fakat Salih meşkula veriyordu.
Efsun'u arıyordu bu sefer. Aynı şekilde Efsun'da meşkula veriyordu.

Yamaç telefonuna küfür ederek onu öfkeyle yere atmıştı ve kırmıştı.
Selim ve Cumali şaşkınlık içinde onu tutmaya çalışıyordu çünkü Yamaç herşeyi kırmak istiyordu ve kontrolsüz bir şekilde kuduruyordu.

~

Vartolu karşıdan gelen Mercedesi görmüştü ve Yamaç'la olan konuşmasını kesmişti. Bir eliyle silahına dokunuyordu ama çıkarmıyordu. Boş bir alanda bekliyordu. Uzakta ise ormanlık vardı. Medet'e talimat vermişti uzaktan izlemesi için. Bugün Salih olarak gelmemişti. Vartolu olarak duruyordu o alanda. Aklına Baykal zamanları geliyordu ve öfkeleniyordu.

Kendimden geçtim, senden asla...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin