Opet na Wattpadu

33 0 0
                                    

Prije 2-3 godine Wattpad je bio sastavni dio mog života.
Mnogo sam vremena provodila pisajući, uglavnom fikcije o raznim fudbalerima, ali na drugom profilu, ovaj sam tada htjela da posvetim serijama( što se vidi iz usernama).Međutim, nikada nisam nastavila pisati ovdje jer su me fikcije o fudbalu privlačile više ( i dalje bih htjela da ih pišem ali nisam sigurna koliko vas je 'preraslo' to ).
Što se tog tiče, ja i dalje volim i pratim fudbal i voljela bih nastaviti pisati priče koje su u vidu Instagram postova ili interactive, ali o tome ću još razmisliti.

Šta ću pisati na wattpadu? Taj odgovor još nije siguran.
Vidjela sam da wattpad ne sadrži mnogo 'kvalitetnih' knjiga koje su na temu akcije, misterije i trilera, a to su žanrovi knjiga, filmova ili serija koje volim.
Ukoliko znate neku takvu knjigu ovdje, možete mi ostaviti username te osobe, voljela bih pročitati knjigu koja obuhvaća te žanrove.
Razmišljala sam i o pisanju knjiga na temu vojske(američke), ali tek takvih knjiga nema na wattpadu.

Vratimo se sada na ovaj random.
Započela sam ga, najprije kako bih se vratila na wattpad sa nečim dok ne odlučim kakvim stvarima želim posvetiti pažnju u knjigama koje će tek nastati, ali htjela sam i imati knjigu koja će sadržavati dijelove mog života, stvari koje volim i ono što mi je zanimacija u zadnje vrijeme.
Ovaj random nije toliko drugačiji od većine koje možete naći, ali ukoliko volite serije, filmove, astrologiju, hranu, sport, muziku, onda ćemo se dobro družiti u ovom randomu.

Nisam sigurna niti o čega početi jer bih vam voljela o toliko toga pisati, nadam se da ćete mi oko toga pomoći tako što ćete u komentarima ostaviti neke teme koje vas zanimaju.

Random moje mašteWhere stories live. Discover now