The Biggest Scandal: Park Chanyeol Is Missing (One Shot )

8.1K 496 227
                                    

The Biggest Scandal: Park Chanyeol Is Missing  (One Shot )

Son Dakika Haberi

Kore’nin en popüler grupları arasında yer alan EXO’nun rapperı Park Chanyeol 2 gündür bulunamıyor. Üyeler ilk başta önemsemese de 2 gündür yok oluşu onları da telaşlandırdı. Bilindiği üzere en fazla saesang fana sahip grup EXO’dan Chanyeol’un bir saesang tarafından kaçırıldığı düşünülüyor. Polis araştırmalara başladı. Fanlar endişeli ve Park Chanyeol’un sevgilisi Kim Taeyeon oldukça üzgün görünüyordu. 

Park Chanyeol  en son pazartesi günü konserden 3 saat önce Rosep Kafesinde görüntülendi. Konser sonrasında ise üyeler dahi onu göremediklerini bildirdiler. 

Baekhyun televizyonu kapattı ve sırıttı. 

“Yeoliee aç mısın?” 

“Ngffff “ Baekhyun gülümsedi ve şefkatle Chanyeol’e baktı. 

“Anlamadım sevgilim” Chanyeol sandalyede tepindi ve ağzındaki bantın izin verdiği kadar ses çıkarmayı denedi.

“Oh, boşuna uğraşma benimle evlene kadar ve bana aşık olana kadar seni bırakmaya niyetim yok. Eninde sonunda sen bana geleceksin” Chanyeol gözlerini Baekhyun’un gözlerine dikti.

“Sen zavallının tekisin” Sesi boğuk gelse de Baekhyun anlamıştı.

“Şu an zavallı olan ben gibi görünmüyorum ama Yeoliee. Hem kim en büyük fanına zavallı der ki ha?” 

“Siktir” Baekhyun şaşırmış gibi yaptı ve parmağını bantlanmış dudakların üzerine koydu.

“Yeoliee lütfen küfür etme.Kulaklarım bunları duymak için fazla  masum” Chanyeol gözlerini devirdi.

*******

Baekhyun kaşığı çorbaya daldırdı ve Chanyeol’un birbirine sıkıca kenetlediği dudaklarına götürdü.

“Hadi ama Yeoliee aç ağzını aç olduğunu biliyorum” Chanyeol kafasını olumsuzca salladı.

“Beni zehirlemeyeceğini nereden bilebilirim?” Baekhyun kaşığı sertçe tabağa bıraktı. 

“Ben sevdiklerime asla zarar vermem” Chanyeol gözlerini devirdi.

“Şu an senin yaptığın sevgi değil, takıntı. Sen nefret edilesi biri olduğunun farkında değil misin? Beni kaçırdın lanet olası velet! Şimdi de bir erkek devamlı ona aşık olacağımı söylüyor. Ben lanet olası bir gay değilim” Chanyeol Baekhyun’un gözlerinin dolmasına aldırmadan sözünü bitirdi.

“D-demek aç değilsin” Baekhyun kafasını eğdi ve hızlı adımlarla tepsiyi toplayıp mutfağa gitti.

Baekhyun gay değildi sadece Chanyeol’e aşıktı. Başka hiçbir erkekten hoşlanmıyordu, kızlardan da. O sadece Chanyeol’dan hoşlanıyordu. Çorbayı çöpe döktü ve diğer yemekleri de buzdolabına koydu. Chanyeol mutlaka acıkacaktı ve o zaman yemek yemek zorunda kalacaktı.

“En azından televizyonu aç” Baekhyun Chanyeol’un kalın sesini duydu ve koşar adımlarla odaya daldı. Kumandayı aldı ve televizyonu açtı. Az önceki haber kalanı şimdi de Taeyeon’u gösteriyordu.

Chanyeol ağlayan sevgilisini televizyonda gördüğünde ateş fışkıran gözlerini Baekhyun’a dikti.

“Buna sevgi dediğine inanamıyorum. Beni mutsuz etmen dışında bir çok kişiyi de üzüyorsun” Baekhyun kafasını televizyona çevirdi.

“Yalandan ağladığı o kadar açık ki. Chanyeol inan bana onunla şirketin zoruyla çıkmaya başladığını bilecek kadar seni tanıyorum.” Chanyeol’un gözleri büyüdü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Park Chanyeol Is Missing! (One Shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin