*PER. READER*
Siedziałam skulona na łóżku Todoroki'ego po jakiejś chwili podszedł do mnie i usiadł obok a ja bez wachania się do niego przytuliłam-boje się Katsuki'ego!-Krzyknęłam jeszcze płacząc.
-Spokojnie.. nic ci już nie zrobi-Próbował mnie uspokoić Shoto.
Przytulił mnie i pogłaskał po włosach, po jakimś czasie usłyszałam że do pokoju wchodzi Mina
-Wszystko okej Reader? Słyszałam co się stało a Aizawa powiedział że jesteś u Shoto-Powiedziała Mina i podeszła do mnie i Shoto.
Odchyliłam głowę od torsu Shoto i spojrzałam na nią
-Chyba jest okej.. ale i tak szybko o tym nie zapomnę..-Powiedziałam patrząc na nią.
-Rozumiem.. Shoto się chyba tobą zajmie, jak coś to przyjdź do mnie lub napisz-Uśmiechnęła się różowowłosa i wyszła z pokoju.
Odsunęłam się od Shoto i spojrzałam na godzine.. jest już późno, wstałam i podeszłam do torb z ubraniami i wyciągnęłam piżamę.. czyli koszulką która ledwo co zasłania tyłek i krótkie luźne spodenki, nie miałam niestety innej piżamy. Weszłam do łazienki i się przebrałam, stanęłam przed lustrem i spojrzałam na szyje na której były ślady od Katsuki'ego. Przejechałam po nich palcem i wyszłam z łazienki prosto do pokoju Shoto, weszłam do środka i usiadłam obok niego. Był on w samych spodenkach, zarumieniłam się a on tak samo. Weszłam szybko pod kołdrę i się nią przykryłam aż do szyi, Shoto zrobił to samo. Przymknęłam oczy, nie wiem czemu ale nie bałam się z nim spać w jednym łóżku po prostu mu ufałam bo wiem że by mnie nie skrzywdził. Po jakimś czasie poczułam jak łapie mnie w tali i przyciąga do siebie, myliłam się?! On chce mi coś zrobić!?? Otworzyłam oczy i lekko się przestraszyłam nasze twarze dzieliły od siebie dosłownie może dwa centymetry, spojrzałam na jego oczy a on w moje i się lekko uśmiechnął. Co on wyprawia!? Zakochał się?! W sumie.. ostatnio inaczej się zachowuje..
*PER.SHOTO*
Uśmiechnąłem się lekko patrząc jej w oczy.. mam nadzieje że nie ma mnie teraz za jakiegoś nie wiem.. pedofila? Zamknęła ona oczy i przytuliła się no mnie a ja czułem że zaraz się zapale..zamknąłem oczy i usnąłem.*RANO*
*PER.READER*
Obudziłam się i otworzyłam oczy, zobaczyłam twarz Shoto. Lekko się uśmiechnęłam, usłyszałam że do pokoju wchodzi ktoś.-Śpisz!? Awww! Jak wy słodko wyglądacie!-Powiedziała Mina.
Shoto się obudził i lekko podniósł patrząc na różowowłosą
-Em.. co? Niby czemu „słodko"? Shoto to mój przyjaciel-Powiedziałam.. chciałam żeby był to mój chłopak.. może jakoś się do niego zbliżę?
-Dobra, dobra.. ja lepiej już pójdę-Powiedziała Mina i wyszła.
Spojrzałam na Shoto po czym wstałam i podeszłam do walizki, poczułam że koszulka mi się podwinęła więc szybko ją naciągnęłam z lekkim rumieńcem. Shoto tylko lekko się uśmiechnął i wstał po czym podszedł do szafy i wybrał jakieś ciuchy.
~~~~~~~~~~~~~
Hejka, mam nadzieje że fajnie się wam to czyta❤️
Miłego dnia/wieczoru!☀️🌙
CZYTASZ
Nieznane dotychczas uczucie | Todoroki Shoto x Reader
FantasyDwie osoby, Reader i Shoto Todoroki chodzą do tej samej klasy. Od samego początki Bakugo Katsuki podkochiwał się w Reader, ale ona tego nie zauważała i nie zwracała na niego większej uwagi. Shoto Todoroki został najlepszym przyjacielem Reader po nap...