Pov.Keyla......era casa curata.Iti puteai vedea reflecția prin parchet.
Ev:Keyla,Keyla cred ca am încurcat casa,hai sa sa ieșim repede înainte de a suna cineva la politie.
Em:Heyyyy ați ajuns în sfârșit.
Ev:Asta înseamnă că asta e casa noastră?
Ky:Da idioat-o.
Ev:Gata știu. Am fost jefuite.Daca îl prind pe ala car.....Ky:Revinoti fwa.Nu am fost jefuite,e doar curat.
Ev:NuuuuuuuuuuuuuuuuEm:Am făcut ceva rău?
Ev:Da
Ky:NuEm:Ăăăăăăămmmmmm..
Ev:Stai camera mea........
Copila o ia la fuga spre camera ei de zici ca are super viteza.
Ne ducem și noi după ea.Ev:Aaaaaaa aaaa aaaaaaaaa. Ce ai făcut în peșteră mea secreta.
Em: Pai zici ca era o încăpere de lilieci.Era jegoasa.Ky:Vai de mine dacă voiam sa ii fac curat în camera.........făcea ca un drac.
Ev:Stai.....hainele.Eva se îndreaptă cu repeziciune spre dulapul ei.
Ev:Nuuuuuuuuuuuuuuuu put mișto iar hainele mele nu miroseau asa doar dacă le dadeam cu parfum.Mai precis cum mirosea dulapul lui Keyla.
Em:Ăm îmi pare rău?cred
Ev:Sa îți para....Ky:Stai liniștită, oricum nu te duceai la întâlnire cu hainele murdare
Ev:Ce întâlnire.?
Ky:Ow da am uitat sa îți spun că mâine mergi la un restaurant împreună cu V .
Ev:Ceeeeee?*În urma cu o zi*
Pov.Keyla.M-am gândit sa o sperii puțin pe sora mea.Va întrebați cum?va spun eu acum.
Am zis sa îl apelez pe V de le telefonul ei.Normal ca m-am prefăcut ca sunt ea. duhhh....
Ohhh sa nu m-ai spun ca a decurs perfect .hehehe sunt malefica.😈
*În prezent*
Ky:Dap asta s-a intamplat.
Em:Esti tare fata.
Ev:Ba nuuu😭Ky:Off ce e mare scofala ca mergi la o întâlnire.
Ev: Pai eu nu știu cum sa ma comport la o întâlnire.Sti ca ma comport ca un porc zici ca as manca cu picioarele.Ea și Keyla se uita dubios una la alta.
Ev:Ce?
........................................Ma pregătesc sa plec la restaurant și ma îmbrac cum a spus sora mea
Adică asa:Frumos știu.
Celelalte doua suricate se pregăteau și ele pentru ca aveau sa ma ajute cumva.Va explic acum.Stiti cum sunt întâlnirile alea spionate în care o prietena se conectează cu casca ei la casca ta și îți spune ce sa faci sau ce zici .Mda ceva de genu .