Chapter twenty-three -Please...forgive me-

609 19 2
                                    

Capitolul douăzeci și trei -Te rog, iartă-mă


Unii ar spune că iubirea la o vârstă fragilă nu există, iar alții cred cu tărie în asta.Eu?Eu nici nu mai știu ce să cred, din iubire pentru Payton am ajuns să fac asta, iar acum, toată prietenia noastră s-a dus pe apa sambetei!Mai bine nu faceam planul acela cu Hades, poate acum mai vorbeam.

E Luni, iar eu cu Payton nu ne mai vorbim, adică el nu mai vorbește cu mine.Și culmea e că atunci când el m-a rugat să-i acord o șansă am făcut-o, dar e se pare că nu vrea să mi-o ofere!

Îmi pun cărțile în dulap și stau puțin acolo să mă gândesc.De ce e așa de crud?Am vrut să îl fac gelos doar pentu că îl iubesc, nu de alta.Și da, sentimentele mele pentru el au ajuns la iubire, dar el mă vede ca pe o prietenă și nimic mai mult.

-Cam îngândurată surioară, ce ai pățit?mă întorc și dau de Andrei care e îngrijorat în privința mea

Toată familia e, de atunci nu mai mănânc așa de mult, nu mă mai îngrijesc.Știu că pe mine mă afectează asta, nu pe el, doar că e mai bine o durere fizică decât una sufletească.Îl iau în brațe și îl strâng tare, îmi așez capul pe pieptul lui și suspinele ies din mine.Până acum nu am plâns din cauza asta!

Andrei mă mângâie ușor pe cap iar eu încerc să mă opresc, mă departez și îl văd pe Payton venind, îl ocolesc și intru direct în baie.Mă încui în una dintre cabine și încep din nou să plâng.Nu am plâns niciodată pentru un băiat, uite ce am ajuns din cauza lui!!

-Em...îl aud pe Payton șoptind de pe partea cealaltă

Zâmbesc slab, ce caută în baia fetelor?

-Ce faci aici?spun când deschid ușa cabinei și îl trag înăuntru

Mă uit în ochii lui doar câteva secunde, nu pot să mă uit mai mult, mă simt stânjenită și ciudat!Îmi zâmbește și mă ia în brațele lui mari, îi cuprind mijlocul și îmi așez capul pe pieptul lui.

-Uite Payton ce e...da am făcut un plan cu Hades ca să te facem gelos!Te rog iartă-mă!Doar că...

Nu apuc să spun continuarea că el îmi așează degetul arătător pesye buze și-mi face semn să tac.Din afara cabine se aud niște fete ce încep a vorbi, una dintre ele țipă la cealaltă.Nu-mi vine să cred!!E Avani!Îl simt pe Payton încordându-se bursc, îl iau de mână și i-o strâng ușor.Își coboară privirea spre mine și zâmbește, încă îl afectează să o audă sau să o vadă pe Avani.Cum mă afecta pe mine când ei erau împreună...

-Am auzit că Emma a făcut un plan ca să-l facă pe Payton gelos!spune una dintre fete

Îmi așez urechea pe ușă și ascult cu atenție, dacă află că suntem aici, se v-a lăsa cu bătaie!

Avani pufnește nervoasă și dă cu ceva în chiuvetă.Tresar dar îmi revin repede și ascult ce are de zis.

-La ce să-l facă gelos?Oricum Payton e mort după ea, se preface că nu știe!pufnește nervoasă Avani

Îl strâng de mână pe Payton și mă uit la el curioasă.Să fie oare adevărat?Payton să mă placă, pe mine?Neh, nu are cum!

Până la urmă auzim cum ușa se deschide și se închide iar noi expirăm ușurați.Ies cu Payton din baie și fiecare merge la clasa lui, încă nu știu dacă m-a iertat sau nu.De ce sunt sigură e că voi face tot ce-mi stă în putință ca să mă ierte!

***

Azi au trecut foarte greu orele, parcă timpul era împotriva mea.Îl a ștept pe Andrei în curtea liceului de cel puțin 10 minute, ce tot face oare?Uitându-mă printre elevii ce iasă fericiți din liceu dau de Andrei care radiază de fericire.Încep și eu să zâmbesc mai tare decât o făceam adineauri, când ajunge în fața mea pornim spre casă cu pași mici.

-Cum a fost azi?îl întreb eu și mă uit la el, sigur aștepta sa îl întreb asta.

-Am invitat-o azi pe Ashley să vedem un film, iar ea a spus că ar fi frumos să stai și tu cu Payton alături de noi!spune el entuziasmat

Chicotesc și mă uit în jur, afară devine din ce în ce mai frig!Suntem deja în Septembrie, iar frigul deja se simte tot mai tare.Nici nu mi-am dat seama când au trecut 2 luni de când am început liceul.Timpul ăsta, trece ca vântul!

-Vorbești tu cu Payton!îi menționez eu, știe că Payton încă e supărat pe mine așa că mai bine ar vorbi el cu Payton

Intrăm în casă și dăm de mama și tata în prag, okay asta e ciudat!Mă uit întrebătoare spre Andrei care nu spune nimic, mă încrunt dar îmi trece repede în momentul când mama zâmbește dulce.

-Emma, trebuie să vorbim ceva!Iar tu Andrei, vei vorbi ceva important cu tatăl tău!mama îmi face semn să o urmez iar eu fac întocmai

Urcăm scările și intrăm la mine în cameră, îmi las ghiozdanul pe jos și mă așez alături de mama pe pat.Ce e așa de important încât a trebuit să ne ia separat?

-Despre ce e vorba mamă?o întreb iar ea își mușcă buza stresată

-Păi...nu știu cu ce să încep...

Pufnesc și mă uit la ea amuzată, mama mereu avea vorbele la ea.

-Ce zici să începi cu începutul!îi propun

Tușește fals și se uită oriunde numai nu la mine.Mama mereu e genul acela de persoană care îți spune tot ce vrea să-ți spună fără ocolișuri sau altceva.Ceva nu e în regulă și încep să mă panichez!

-Cred că e momentul să vorbim despre dragoste, și despre consecințele acesteia!spune mama cu greu și se uită la mine

Se referă mult mai mult la s*x decât la dragoste, nu vreau să aud despre asta, nu acum.Îmi așez mâinile pe urechi și încep să țip.

-Nu vreau să aud nimic de genul mamă!ies din cameră și dau să merg spre baie iar când pun mâna pe cleanță o mai face o persoană

Mă uit și dau de ochii speriați a lui Andrei, și el stă cu mâinile la urechi!Mda, tot de asta i-a spus și tata!Nu ne place să vorbim de asta, și ne rușinăm, chiar dacă eu am 16.Este un subiect pe care nu vreau să-l dezbat în momentul de față!


●●●

Sper că v-a plăcut!Pupici dulci!😘😘😘

Payton Moormeier & Vecina nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum