SINIFIN SAPIGI SUGA #2

17.7K 265 313
                                    

2. bölümü de atayım dedim^^  Umarım herkes sever, herkes eğlenir. Öyleyse hiç beklemeden devam edelim!!

Korkudan nereye gidecegini sasirmistin ve Suga oldukca hizli kosuyordu. Teker teker tum odalara girip cikiyor, labirent gibi evde resmen turlar atiyordun. (YAZAR/N: Labirent gibi ev? Wtf) En sonunda yatak odasina girdin. (YAZAR/N: Çünkü sikilmek istiyorsun Y/N) Odaya hizlica girip kapiyi kilitledin (anahtar ustundeydi). Arkadaki 2. girisi gormemistin ki ordan da Suga girdi, orayi da kilitledi ve odada sadece sen ve SUga vardiniz, kacis yoktu. Suga'yı dovmek falan da istemiyordun. Sana dogru gelmiyordu "Hey Y/N, neden benden bu kadar cok korkuyorsun?" (YAZAR/N: ÇÜNKÜ SAPIKSIN AMINA KODUĞUM) dilin tutulmustu ve hicbirsey soyleyemiyordun. "S-senden korkuyorum... Beni sevmen b-birsey yapmayacagin a-anlamina gelmiyor" Suga ise "Y/N ben seni cok seviyorum, bu isi bitirdikten sonra soz bir daha sapiklasmayacagim. En azindan evlenene kadar..." Sen sakinlestin ve Suga'nin sana dogru gelmesine izin verdin. (YAZAR/N: Ananı sikeyim Y/N. Çocuk sınıfın sapığı ve KENDİSİ DİYOR "Seni sevdiğim sapıklaşmayacağım anlamına gelmiyor" dİYE VE SEN SENİ SİKMESİNE İZİN VERİYORSUN. Anladım seni... Orospu çocuğusun.) Sana yaklastikca daha cok korkuyordun ki Suga asiri yavas geliyordu. (YAZAR/N: Niye yavaş geliyorsun amk hemen sik bitsin) Sanki agir cekim gibi ....
¨Rahatsiz olanlar burayı geçebilir¨
Seni duvara kistirip opmeye basladi sen sakinlesiyordun. En sonunda kucagina alip yataga yatirdi, onu uyardin, (YAZAR/Notumsu: Y/N: Bak Suga şimdi sikişcez ve her yer kan olcak hazırsıın demi sapigim) etraf kan olmustu ama onun umrunda degildi isini bitirdiginde kendini pek iyi hissetmiyordun. (Bilgilendirme: SİKİŞİNCE HER TARAF KAN OLMUYOR SENİN BEYNİNE SIÇTIĞIMIN KIZI- 1 dk, olmayan şeye sıçamam....) Birlikte odayi temizlediniz, sana yemek getirdi. (YAZAR/Notumsu: Y/N: Bu sikiş beni acıktırdı..) "Y/N ozur dilerim ama kendimi tutamiyorum anla beni" sen ise "sorun degil" dersin ve yemegi yiyip evine gidersin...... (YAZAR/N: Ben sizin ananızı sikeyim...) Eve gittiginde Suga ile mesajlasirsiniz. Yarin cumartesiydi ve bulusmaya karar verirsiniz.
---------------

Eveeeett!!!!!!!!!!!!! Nasıldı? Bence kötü. Bu arada küfürlerim için çOOKKK özür dilerim~ Ya benim beyinsizlere karşı alerjim var, böyle onları görünce basıyorum küfürü, bu yüzden çok özür dilerim. Bu arada umarım beğenmişsinizdir! Emek var burada emek! 

Oy verseniz harika olur 🥺❤

Oppanla Hayal Et Fesat!! -cringe işte abi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin