Reggel az ébresztő órám keltett ,jelezve hogy hétfő reggel van és hogy ideje suliba menni.
A San Franciscoi Közép iskolába járok,általános szakra. Lassan kikeltem az ágyból és el indultam a fürdőbe.
A reggeli fürdésnél nincs jobb a világon,miután végeztem fel vettem egy fekete szaggatott farmert és egy sötét kék has pólót.
Öltözködés közben eszembe jutott hogy tegnap este Noah milyen üzenett küldött nekem, de nem nagyon foglalkoztam vele így ki ment teljesen a fejemből.
Lassacskán végeztem és felkaptam a hátamra a suli táskámat és el indultam lefelé a lépcsőn, egyből konyhába vezetett az utam ahol egy jó nagy tál müzlit készítettem magamnak reggelire.
El kezdett csörögni a telefonom ami fönt volt az emelten, ott hagyva a reggelimet el kezdtem felfelé futni, nagy nehezen meg találtam a telefonomat a takaróba bugyolálva.
Katie hívott, mivel a nagy keresés miatt nem vettem fel így kénytelen voltam vissza hívni.-Szia Katie!-köszöntem bele a telefonba.
-Szia Emily, Adam mondta hogy bevissz minket a suliba érted megyünk egy fél óra múlva.
-Rendben, köszönöm Katie.-ezzel bontottam a hívást.
Megfogtam a telefonomat,és el indultam a konyhába hogy végre megegyem a reggelimet.
Hamar el telt a fél óra és Katie kopogtatott az ajtón, beengedtem és meg kínáltam egy pohár vízzel amit el is fogadott, még Katie ivott én felvettem a cipőmet.
Közben Adam minket várt az autóban, az ajtó felé vettük az irányt, be zártam az ajtót és el indultunk Adam fehér BMW X6 M50d autója felé.
Kényelmesen el fértünk az autóban, Adam időközben le parkolt a suli előtt, és mielőtt kiszálltunk volna azt mondta hogy Noah is ebbe az iskolába fog járni. Teljesen le vert a víz hogy nekem Noahval kell egy suliba járnom és mire észbe kaptam, addigra le parkolt mellettünk egy matt fekete Mercédesz, és kiszállt belőle Noah természetesen a suli ribancai egyből oda szaladtak, én gyorsan a suli fele vettem az irányt, és be léptem az osztály terembe. El foglaltam a helyemet Katie mellet, Kativel 3 éve vagyunk már padtársak. Hamar le telt a szünet és meg kezdődött az első óra, az első óránk matek volt,be is lépett a terembe Ms Robins a matek tanárunk.-Kedves gyerekek ma egy új diák jött az iskolában, szeretném nektek be mutatni! Nem a mi osztályunkba fog járni,csak közös lesz a matek óratok az év folyamban lévő B-s tizenkettedikesekkel.-mondta Ms Robins.
-Tanárnő remélem az a fiú aki ma kint volt az udvaron.- mondta idegesítő hangon a suli ribanca Tracy.
-Nem tudom kire gondolsz Tracy elég sok fiú van kint az udvaron szünetben!-mondta Ms Robins és az egész osztály el kezdett nevetni.
-Akkor gyerek csapjunk a közepébe, gyere be Noah!-mondta neki a tanárnő.
-Gyerekek bemutatom nektek Noah Davist.mondta az osztályfőnökünk.
-Sziasztok!-köszönt Noah.
Mesélj magadról Noah!-kérte a tanárnő.-Nem tudok sokat mondani, szeretek csajozni, imádom az amerikai focit és az autókat.-közölte csak úgy flegmán Noah.
-Rendben Noah, foglalj helyet Emily mellet, Katiet pedig kérem üljön át Mason mellé.-mondta a tanárnő.
Olyan ideges lettem hogy mellém ültetik és hogy Katienek pedig el kell ülni mellőlem, pedig már 3 éve vagyunk padtársak és most a tanárnő felrúgja a bájgúnár miatt. Nagy nehezen Katie át pakolt, Noah el kezdett felém közeledni és hanyagul levetette magát mellém. És egy cetlit írt nekem.
„újra találkoztunk hercegnő, már hiányoztál"
Olyan ideges lettem hogy csúnyán rá néztem Noahra és össze gyűrtem a cetlit. Noah csak mosolygott rajtam és azon amit csináltam.
Végre ki csengettek óráról, az szekrényem felé vettem az irányt Kativel, mikor oda értünk a szekrényemet Noah állta el.- Noah légyszíves menj arrébb mennék órára!-mondta neki idegesen.
-Kérj szépen hercegnő.-mondta mosolyogva.
-Soha inkább meghalok!-mondtam neki flegmán.
- Rendben akkor játszunk így és megcsókolt majd ott hagyott engem a gondolataimmal.
Az nap minden lány féltékenyen nézet rám mert Noah megcsókolt, hirtelen belém jött valaki persze hogy Tracy Williams volt az.
-Oh Emily ne haragudj nem láttalak,remélem leszállsz Noahról különben csúnyán megbánod!-mondta hisztérikusan Tracy.
Ezt ki zárva el indultam irodalom órára ott külön vagyunk Kativel és hála istennek nincs itt Noah sem, vele csak matek órán kell együtt ülnöm.
Hamar vége lett az órának, közben Katie hívott hogy ma nem tud minket Adam haza vinni mert amerikai foci edzése van.
Így elindultam a busz megálló felé és éppen hogy fel szálltam volna valaki oda szólt nekem,az valaki Noah Davis volt.-Hercegnő gyere haza viszlek titeket.-mondta Noah.
Kativel el fogadtuk, és beszéltünk a matt fekete Mercédeszbe. Katiet rakta ki először, majd felénk vette az irányt. Hamar meg is érkeztünk, kiszálltam és el köszöntem Noahtól, és fel mentem a lépcsőn.
Kinyitottam az ajtót, levettem a cipőm és becsuktam a bejárati ajtót.
Lefürödtem majd be kapcsoltam a Tv és abban a pillanatban elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Véletlen találkozás
RomanceEgy házibuliban kezdődött minden. Emily nem számított arra, hogy ha igent mond legjobb barátnőjének a meghívásra aznap este teljesen megváltozik majd az élete. Noah pedig csak kapni akart a lehetőségen, amit legjobb barátja bulija kínált neki. Csak...