{Розділ 10}

225 13 2
                                    

Я з Хіданом зразу пішли у відрив. За десять хвилин ми вже випили бутилку віски, і почали заливатися текілою. Сасрі дозволяв Дейдрі тільки коктелі а сам пив коняк. Так як мені і Хідана стало скучно просто сидіти і пити ми пішли танцювати. Підчепили якихось дівчат і вернулися до Дейдри і Сасорі, але виявляється вони танцювали. Хідан свалив зі своєю в туалет, а я просто лизався з тою. Чогось більшого мені не хотілося. І в очередний раз коли ми цілувалися то я зрозумів, що мені не приємно і я не хочу її, а іншого! Тому я послав ту швабру і заказав собі ще коктель. Всі вже вернулися і ми просто сиділи пили і веселилися. В один момент коли я знов пішов на танцпол то побачив Какаши! Він сидів зі самого краю ще з одним хлопцем і дівчиною. Поки я танцював то дивився тільки на нього але потім я пішов освіжитися бо я почув, що мені не дуже доборе.
Коли я вмивав лице то в туалет зайшов Хатаке. Він був і тверезий але вже підпивший.
-О, Наруто ти тоже тут?!
-Ні вам синиця тещо я біля вас.
-А, ти мені снився але не в туалеті бару...але де не важливо. - він був дуже на веселі.
-Оу, добре я не хочу знати де я бував у ваших снах мені треба йти. - я двинувся до виходу але був прижатий до умивальника. Наступний момент в мої губи впилася і я незнаю як і нащо знов почав відповідати! Його руки блуждали по моїй спині, а я тримав свої в нього на плечах. Його язик проник всередину і вже більш конфортно відчував себе ніж в перше. Коли до мене дойшла вся картина присходячого я відштовхнув його від себе і вилетів з туалету.
Насторою пити вже не було тому я вирішив їхати до дому. Дейдра і Сасорі теж вже збиралися і чекали тільки мене, а Хідан звалив з тою тьолкою в готель.
На вулиці поки ми чекали таксі до мене підійшов Сасорі. Він був доречі самий нормальний бо Дейдра і коктейлями непогано накидався.
-Я бачив, що було в туалеті.
-Всенці?! - після цих слів я прям протерезвів.
-Я якраз зайшов. Ти до нього щось відчув в той момент?
-Ем, я не збирався по поводу того ще з думками.
-Вот, в тебе завтра вже повністю вільний день. Добре подумай, що ти відчув в той момент.
-Пасібки так і зроблю. - приїхали таксі ми попрощалися, а в дома я зразу вирубився.
Обід почався з таблетки, а вже потім я пішов привести себе в порядок. Коли я згадав все, що було в клубі мені стало дуже не пособі настільки, що я дістав сигарети з тумби яку не відкриваю вже незнати скільки часу і вийшов на балкон. Мої груди зразу наповнив дим зі смаком м'яти. Стало дуже добре і я почав думати про тещо я відчував до Какаши під час поцілунку.
Скурив вже цілу пачку але нічого в голову не приходило. Думки плуталися і я не міг сконцентруватися. Я не міг зупинитися на одному моменті бо зразу спливали інші. І я вирішив, що мені треба поцілувати його самим щоб поняти, що я до нього відчуваю. Я пішов їсти і дивитися щось в телефоні бо вже не їв дофіга часу. Коли я доїв рамен я сів малювати. Щоб писати картину Дея і Сасорі в мене не було надхнення я просто взяв олівчик простий А4 і почав щось малювати сам незнаючи, що я малююю. Через три-чотири годин робота була готова. І я зрозумів, що я намадював сцену яка відбулася в клубі! Я дуже довго її розглядав але не міг зрозуміти чому я це на малював. Так требе йти прогулятися інакше я зійду з розуму. Коли я ходив по парку то побачив Шикамару і Темарі які йшли за ручку в мою сторону. Я не хотів х ними вітатися тому надягнув капішон і звернув з тропи. Вернувся я до диму пізно, поїв і ліг спати.
Наступний день я провозився з картиною для Дейдри. І закінчив! Мені дуже сподобалося що я написав. Дейдра і Сасорі в ближньому ракурсі цілуються. Сасорі тримає руку на щоці Дейдри а той має запхану руку в його волося. Фон був поняв розмазаний. Мені настільки все сподобалося, що я гарно це сфоткав і вирішив викласти собі на робочу сторінку інстаграма але тільки після того як Дейдра подарить її Сасорі. Написав Дейдрі що я все домалював і скинув фотку. Йому дуже сподобалося і ми домовилися зустрітися після завтра у вечір бо сьогодні вже піздно. Затра мені ще треба в Універ щоб зробити тещо я запланував.
Я проснувся я бойовому настрої. Зібрався взяв ту картинку, що намалював. В Хатаке сьогодні дві пари, в нас друга і ще в одної групи третя. Якраз після неї я до нього і підійду.
Першу пару я собі все планував навіть ні нащо не зважаючи уваги. Ще я доправляв картинку де був я і Хатаке.
Ми з групою скорше пішли в аудиторію все підготували і коли Хатке зайшов ми прокричати.
-З ДНЕМ НАРОДЖЕНЯМ ВАС!
-Дуже дякую! Я не очікував. - на переді вийшла Хіната і найбільша підлиза Сакура.
-А це від всьої групи подарок. - Хіната вручила, а Сакура поцілувала Хатае в щоку і обняла. В цей момент мені захотілося її прибити, я прям жостко рознервувався.
-Дуже вам дякую. Але пара парою тому сідайте. - ми сіли і Кіба нарешті сів біля мене. Десь з перший рядів почувся голос Сакури.
-Доречі, Какаши-сенсе якщо не секрет скільки вам років?
-Несерет. Сьогьні мені стукнуло двадцять шість. - майже всі дівчата вздихнули і напевно почали уявляти їхнє весілля. Я прям посміявся.
-Так, все добре приступим до пари.
Пройшло все дуже скоро. Дальше ми пішли в столову поїли і пішли на третю пару. Вона дуже скоро пролетіла і я направився в аудиторію де в Какаши проводить пари. Якраз з неї виходило море студентів і коли всі вийшли то зайшов я.
-О, Наруто щось хотів? - він стояв біля стола і щось складав.
-Та, нічого. Привітати вас окремо.
-Ну дякую. Ще щось бо я спішу?
-Секунду. - я підійшов максимально близько до Хатаке. За тещо він завжди мене цілував то він присідав а мані прийшлось встати на носочки і я скоро стягнув маску. Я впився в його губи. Спочатку Какаши був у шоці але коли зрозумів що це все реальність почав відповідати. Я проник язиком в його рот і почав все вивчати. Поки я це робив то запхав йому в задню кишеню запхав малюнок і вернув руку на шию. Поцілунок вийшов дуже напорстий. Коли нам не хватала повітря то ми відсторонитися але в наступний момент я сидів на столі і знов цілувався з сіроволосим його руки зжимвли мені талію, але цього разу вже він був у мене в роті. Коли ми відсторонитися я ухмильнувся зліз з стола і пішов на вихід. Зараз треба зібратися з думками і зрозуміти що я до нього відчуваю. Але коли ми цілувалися мані були дуже добре як не будо вже давно...або як взагалі не було.
Я сів на мотоцикл і коли виїхав на трасу то набрав максимальну скорість і поїхав на закинуту лісо полосу. В цьому місці мені якраз буде дуже добре зібратися з думками.
__________
Вот такі вот справи🤭 А ви чекали такого рішеня від Нартуо?)
📌Інста: __after______📌
📌Другий Wattpad: Story_drems📌

{ Недосяжний }Where stories live. Discover now