Hiç birşey hatırlamıyorum.Sadece çığlık ve gürültü sesleri geliyor kulağıma.Annem söyledi'Geçici hafıza kaybıymış'Sadece son olanları hatırlamıyorum.Zaten arabayla kaza yapmışım.Ama sakın korkma ben iyim.Zaten başımdakiler olmasa size gelip seni görüceğim,ama beni dışarı bırakmıyorlar.Seni sorunca da 'işi var gelemicek'diyorlar.İyi de sen beni sormadan bunca saat nasıl dayanabildin.'Sen uyurken başucundaydı'dedi yakın arkadaşım Evet birara rüyama girdin.Elimi tutup kalbine götürdün demek ki gelmişsin yanıma,ama gelicem seni görmeye az kaldı...
1,2,3 Saat geçiyor.Annem mutfakta babam abim oda da sohbet ediyorlar. Yakın arkadaşım yanım da sürekli gözleri doluyor.Ben anlamadım hiç birşeye anlam veremiyordum.Var bir tuhaflık ama bana söylenmiyor.Tamam işte tam zamanı arkadaşım lavaboya gitti,ben de çıkıyorum kapıdan.Ve sana geliyorum. Anlamıyorum ki ben çok iyim.Neden beni yalnız bırakmıyorlar?Sadece başım ağrıyor o da çok değil. Haa bu arada sanırım sana ihtiyacım var.Zaten geliyorum,İnşallah evdesindir,çünkü ev adresin tek kalmış aklımda.Hem sen yoksan bile kız kardeşin vardır.Ona sorarım o seni çağırır.Bekle beni diğer yarım ben geliyorum. Herkeste bir tuhaflık.Herşeyde bir gariplik var.Neden böyle ben'ölmedim ki sadece bir kaza geçirmişim'Ne bu karmaşa evinizin önünde bir sürü araba var.Evinizin kapısın da bir sürü ayakkabı.Ama bir dakika dur'Senin ayakkabın'neden dış kapının önünde değilde bahçe kapısının önünde.Hem bunlar en sevdiğin ayakkabıların.Ne oluyor? Bu kalabalık neden?Yaklaştıkça bu hıçkırık sesleri,ya bu 'Yeşil cenaze arabası'ne oluyor? Ayakkabılarını aldım,duvara yaslandım'Ah başımm'sen nerdesin?.Hatırlamaya çalıştım,ve hatırladım şimdi 'Keşke hiç hatırlamasaydım'diyorum.Canımın nasıl yandığını anlatamam ki o an nasıl nefessiz kaldığımı!Evet o arabada sen de vardın.Peki şimdi nerdesin.Kaza olunca bir 'Ahh'sesi geldi kulağıma o kadar. Yoksa yoksa 'ne olur çık evden" Yok öyle birşey ben iyim herşey yolunda" de.Nerdesin nerde!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZLİK
Teen FictionGenç adam yürüyordu sokakta.Havada delicesine kopan şimşekler,gökgürültüleri,hiç birini duymuyordu adeta.İçinde ki çığlıklardan başka... Delirmişti sanki ayakları çıplak o soğuk sokakta tek başına.Gözyaşları yağmura karışıp soğuk zemine çakılıyordu.