Israrcı Polis

256 18 9
                                    

-Yang ben çok yorgun hissediyorum Ve sen beni sakinleştiriyorsun.

Bumu yani..

Hep burda olacağım sadece bana güven.

Artık avucum içinde ..

-Teşekkürler Seungbae .

Yine mi Seungbae oldum ?

- Ah üzgünüm yani teşekkürler.

Bugün uyuyabilecek misin?

-Ah şey siz?

Sanırım bugün tedirginim .

-Neyden tedirginsiniz.

Ya uyuduğumda seni yeniden kaçırırlarsa?

Bu çok saçma şu an o bir arkadaş gibi mi yoksa başka bir şey mi ? Başıma yeni bir dert açmış olmak istemem.

-İyi olacağım hem odalarımız yan yana.

Ne inat ama ..

Peki yanında beklesem?

-Uyumazsanız işe gidemezsiniz gitsenize verimli olamazsınız değil mi?
Gözlerim adamın Bedenini süzdüğü an vücudunun hareketlendiğini görebiliyordum evet bu sadece koruma güdüsü değil.

Yarın izinliyim Zaten.
Ne diye bu kadar zor olanı oynuyor acaba zor olmasından sıkıldım artık!

Öfkeyle bana bakan gözleri beni ürküttü hem silahıda vardı Ne yapmalıydım ..'sadece onaylayıp sakince önüme bakmalıydım gece başımda beklerken en çok  ne yapabilirdi ki Zaten yinede kendimi korumalıydım o görmeden bir bıçağı aldım Ve Odaya ilerledim.

-Üzerimi değiştirip sesleneceğim size.

Peki bekliyorum.
Sonunda inadını kırdı kafamda her şeyi planladım o seslenişi beklemeye koyuldum.
Uzun süre geçmişti neredeyse yarım saat kadar Odaya doğru yöneldim beni salak mı sanıyor! Ben aptal mıyım? beni kandıramazsın küçük şey bu kandırmalar sabrımı taşırıyor artık.
Kapıyı açtığımda Bum çırılçıplaktı Ve kendine dokunuyordu yaklaştım ..

Demek bir sorun vardı ha?
Neden söylemedin yardımcı olurdum.

- Ben çok özür dilerim.
Ne diye bu adam heryere giriyor böyle kapıma bir anahtar yaptırmalıyım yardımcı olurdum mu dedi o ?

Yavaşça üzerinde ki örtüyü kaldırdım Dudaklarını öpmeye başladım uzanmasını sağladım tutkuluydu o iflah olmaz biriydi ellerim teninde dolaşırken bile kendini tatmin etmeye uğraşıyordu göğüslerini yaladım zayıf inlemeleri duyuluyordu Penisini avucumla aldım Ve ovmaya başladım sıcak Soluklarım onun boynundaydı.
Bu his bu his .. kendimi geri çekemiyordum tüm bedenim özellikle kasıklarım karıncalanıyordu hey ben ne yapıyordum! Sangwoo'ya ihanet edemem ama oda bana ihanet etmiyor muydu her gün?
Kendimi bırakmalı mıydım ?
Neden geri tutuyordum?

Beni yavaşça öldürüyorsun..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin