Pod rouškou temnoty se ve vzdáleném světě probouzí miliony světel tedy hvězdy, ale nepředbíhejme. Předpokládám, že vznik vesmíru je vám dobře známí. Vesmír vycházející z teorie relativity byl podle všeho na začátku soustředěný do jednoho výjimečného bodu, tzv. singularity. Z niž poté velkým třeskem expandoval (zvětšil objem, rozpínal se) do dnešní podoby.
Myslete třeba na výrobní pásy. Sami jen motáte jednu součástku za druhou, mohla by to být důležitá součástka, ale pak stejně více oceníte konečný výrobek, který nakonec vytvoří práce vás i vašich kolegů, práce společná. Na tomto principu funguje vesmír. Jedna jeho součást by nebyla nic bez druhé.
Málokdo však ví, že vesmír je protkán spoustami cest, nebo spíše Galaxiemi a ačkoliv vás to možná překvapí, v kadé z nich je život. Ptáte se, proč jste na jiné galaxie jetě nenarazili? Protože lidem je odepřeno vídat skryté vchody a tajuplné cesty. Je to taková splneť kabelů. Nějaké o sobě ví, nějaké ne. Tyto cesty jsou černé díry, ale každý, kdo zrovna nevlastní vesmírnou loď, nebo nemá speciální dar jimi procházet by se v černých dírách ztratil nadobro. A neustále padal do prázdnoty.
Kdyby jste chtěli černou dírou projít, museli byste narušit tok času. Jen vesmírné lodě nebo kouzelní tvorové vyvinou takovou rychlost, aby se přes něj dostali. A to samé taková vrozený dar, který je však velmi vzácný.
Zase pro ty realisty to vysvětlím tak, že když na výrobním páse dodělám svou součástku, pošlu ještě neúplný výrobek dále, můj spolupracovník musí přidat svoji součástku do výrobku již o pár minut déle.Struktura všech Galixií je stejná, je tam vždy:
1 slunce
8 planet
5 trpasličích planet
Černé díry, hvězdokupy apod.
-(Podoba a vznik planet se liší podle toho z jaké jsou Galaxie)Bylo jich jedenáct a v kadé žil někdo jiný.
MCMLV (moderně MLV)
•Žili tam lidé a strážci [=lidé, co vědí o Galaxiích a mají nějaký dar].Messier31
•Žili zde 3 druhy elfů. Černí, Zelení a Bílí. Zelení elfové byli vyhubeni.
•Číslo dimenze značí, že kdysi byli 3 druhy, ale jeden byl vyhuben 3-1.
ČTEŠ
Galaxie Vesmíru
Science FictionPříběh dvaceti jedna leté Luny Livingstone. Vše se odehrává v druhé polovině dvacátého století, kdy si lidé mohli nechat cesty do vesmíru jen zdát. Na planetě Zemi v soustavě nazvané MCMLV Luna zjišťuje, že existují i jiné galaxie a ona jimi dokáže...