27.6.2018, New York, Bakersfield street
,,Mamí!...Mamí!" někdo křičel.
,,Dívej na to kolo!"
,,Ano je hezké, ale ty už jedno máš." řekla zřejmě jeho matka.Sebastián se na ty dva díval z červené lavečky svými zelenými brýlemi. Neměl nic jiného na práci při tom když jedl svačinu, tak je sledoval. Najednou mu začalo být nějak horko a pak si vzpomněl že na sobě má pořád tu mikinu kterou měl na sobě ve škole, protože tam je zima.
*crrrrrr crrrrr*
Podíval se na svůj modrý samsung po tátovy a zapl ho. Na tapetě měl screenshot ze svého oblíbeného filmu.
Otevřel zprávy. *Nová Zpráva od Táta*.
- Kdy budes doma Sebe.?
- do 15 min..
- Ok. A snedl jsi svacinu co ti udelala mama.
- Ano tati uvidíme se doma.
Seb vypl mobil a zjistil že matka s Dítětem už jsou pryč.
Dojedl svačinu a šel se podívat na to kolo, přece jen nic jiného na práci neměl.Výloha obchodu byla různě zastavěná hračkami. Jednou tam byl útvar trojúhelníku a rozbitého kosočtverce a dvakrát různě velké čtverce. Na stropu byly řetízky a bambulky a pěnové hračky. Obchod se jmenoval Edovo hračkářství. A pak v rohu uviděl to kolo.
Červeno - modré s bílou vidlicí a černým nápisem cyklosvět, ani velká řídítka a zelená baterka nepůsobily špatný dojem.,,Zajímavé to kolo sice je, ale nutně ho nepotřebuji, možná se mi ve škole smějou že takové kolo nemám ale mě to nevadí." řekl si tiše Seb.
Najednou okolo rámu kolo ztmavlo.
Seb zavřel oči, promnul si je a zase je otevřel. Teď už tam kolo ani nebylo, byla tam jen černá zrůda s velkými tesáky a mávala na něj. Ta zrůda byla celá od krve. Seb dostal husí kůži a chtěl odběhnout, ale něco ho přitahovalo aby se dotkl výlohy.Najednou se Seb ocitl ve skleněné komoře která byla zapuštěná do země v bíle místnosti. Ta místnost byla velká, podle jeho odhadu by se tam vlezlo aspoň 120 lidí. Potom se někdo zeptal : ,,Co se děje..."
ČTEŠ
Experiment
TerrorV tajemných laboratořích se skrývá tajemství o kterém nikdo neví. někdo ho rozluští...někdo..