EVEEET.UZUN BİR ARADAN SONRA BİRLİKTEYİZ 3 BÖLÜM BİRDEN ATIYORUM ÖZÜR NİYETİNE ÇÜNKÜ ÇOK GECİKTİ BÖLÜM.BU ARADA BEN SİZİNLE ARKADAŞMIŞ GİBİ YAZMAKTAN ÇOK KEYİF ALIYORUM AMA ÇOK MU LAUBALİ DURUYOR?cİDDİ OLAYIM MI YOKSA BÖYLE DEVAM MI?ONU DA YORUMLARDA YAZARSANIZ SEVİNİRİM.DAHA FAZLA TUTMADAN İYİ OKUMALAR.
medya:NATSU DRAGNEEL/FAİRY TAİL
OY VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN...
***
hemen temel bir konu ile başlayalım anime ile çizgi film farkı şimdi maddeleyelim ve bir de resim koyalım ki işimiz kolaylaşsın değil mi?
ANİME:
-UZUN BACAKLILAR
-KARMAŞIK BİR TEKNİKLE ÇİZİLİR VE DAHA DETAYLIDIR
-KONUSU DAHA DERİNDİR
-KARAKTERLER OLAYA GÖRE DEĞİŞİKLİK GÖSTERİR
-GENELLİKLE MANGADAN UYARLANIR
-GÖZLERİ BÜYÜKTÜR
-HER YAŞ GURUBUNA HİTAP EDEBİLİR
-BAĞIMLILIK YAPABİLİR
-KONUSU DEĞİŞKENDİR
VB.
ÇİZGİ FİLM VEYA ANİMASYON:
*ÖNCELİKLE ŞUNU SÖYLEYEYİM Kİ ANİME BATIDAN GELMİŞTİR JAPONLAR ANİME SÖZCÜĞÜNÜ DEVŞİREREK ANİME YAPMIŞTIR.YANİ ANİMASYON ANİMENİN ATASIDIR AMA BİRBİRİNDEN FARKLIDIR.
-GENELLİKLE KÜÇÜK YAŞ GURUPLARINA HİTAP EDER.(BÜYÜKLER İÇİN OLANLARI DA VARDIR AMA SAYILARI ÇOK AZDIR)
-KONUSU DAHA BASİTTİR
-ÇİZİMLERİ ANİMEDEN FARKLI OLARAK BASİTTİR VE 3 BOYUT KULLANILIR
-OLAY KARAKTERE GÖRE DEĞİŞİR
-DAHA EĞİTİCİ YAPILMAYA ÇALIŞILIR
-TÜRLERİ ANİMEYE KIYASLA DAHA AZDIR
-GÖZLERİ BÜYÜKTÜR AMA ANİMEDEKİ GİBİ AYRINTILI BİR GÖZ YAPISI YOKTUR.
-BAĞIMLILIK DURUMUNU BİLEMİYORUM AMA OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM.
(medya=MAGİ:alaaddin)
anime türleri:
Action ( Aksiyon )Genel olarak şiddet, kavga, savaş v.b. konuları içerir
Adult ( Yetişkin )Başlıktan da anlaşılacağı gibi yetişkinlere yönelik sahneler içeriyor demek. Genel olarak çıplaklık, s.x ve şiddet içeren kanlı sahneler içerir.
Adventure ( Macera )Ana karakterin herhangi bir sebeple çıktığı yolculukları anlatan türdür. Karakterin kendince bir hedefi veya sebebi vardır ve yolculuk boyunca önüne çıkan sorunlarla uğraşır. Bunlarla uğraşırken de çokça arkadaş ve düşman edinir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTAKU OLMAK
Non-FictionOtaku olmanın nasıl bir şey olduğunu kolaylık veya zorluklarını anlatacağım bir kitap. Bu kitabı arkadaşlarımın ricası üzerine yazmaya başladım umarım sizin de hoşunuza gider.