Sabah uyandığımda bana bakan bir adet Hyunjin vardı. Kafasını eline rastlamış bana bakıyor.
Bende onun gibi durdum ve onu izlemeye başladım.
••••••••• Hyunjin'den •••••••••••
Uyandığımda kendimi Mi Cha'ya sarılmış bir şekilde buldum. Dün akşam ne oldu tam hatırlamıyorum sanırım sarhoş oldum.Mi Cha kollarımda uyuyor. Biraz kenara çekilip onu izlemeye başladım hem o kadar güzel hem de o kadar tatlı ki uyurken gözümü ondan alamıyorum.
Dün gece nasıl oldu da ona sarıldım ve neden cıplağım??
Kafamda bu sorular dönerken
Mi Cha uyandı.Benim onu izlediğimi görünce o da benim durduğum gibi durdu ve beni izlemeye başladı.
Ah kalbim bana öyle bakması kalbimi hızlandırıyor. Bana biraz yaklaşıp;
" Beni izlemek nasıl bir duygu?"
" Çok güzel"
" Seni izlemekte çok güzel "
5 dakika daha birbirimizu izledik.
Mi Cha yatağa oturdu ve;"Benim hakkımda ne düşünüyorsun?"
"Nasıl yani??"
" yani dışardan baktığında ilk ne düşündün şuan ne düşünüyorsun"
" seni arabada ilk gördüğüm zaman ne kadar soğuk kanlı olduğunu düşünmüştüm çünkü genelde bizi görenler sürekli konuşmak istiyor yada heyecanıyor ama sen öyle değildin. Şirkette sen staj yaparken bir kaç kere seni izledim ve dansını çok beğendim. Diğer üyelerle senin hakkında bazen konuşuyorduk."
"Ne hakkında?"
"Yabancı olduğun için dikkat çekiyorsun hatta bazı üyeler senden etkilenmişti. Neyse bu konuyu kapatalım."
" peğğğkii"
" sen benim hakkımda ne düşünüyorsun?"
" himm... seni zaten tanıyordum ilk gördüğümde yani canlı olarak gördüğümde kameradakinden daha yakışıklı olduğunu düşündüm. Daha sonra tanıdıkça sıcak kanlı olduğunu fark ettim bu kadar."
"Bu arada iyi süzmüşsündür beni"
" hehe seni süzerken çok etkilendiğim için hatta kucağına bayıldım."
" gerçekten mi?"
"Hayır tabiki!"
" o zaman biz nasıl sarıldık?"
" sen beni üstüne çektin sonra bende kurtulamadım"
"Kurtulamadın? mı kurtulmadın mı?"
" Ahtapot gibi sardığın için kurtulamadım off hadi kalk şirkete gitmemiz lazım"
" tamam tamam bu kadar ısrarlı olduğunu belli etme akşam da sarılırım 😚 "
"Hadi kalk kalk giyiniyim"
" sen beni çıplak görüyorsun ben neden göremiyorum?"
" Çünkü sen fırsat veriyorsun"
" önce ben giyinicem"
" niye?"
"Çünkü ben çıplağım zaten"
" mantıklı hızlı ol"
Odadan çıkıp kapıda beklemeye başladım. Çok yavaş giyiniyor.
En sonunda çıktı. İçeri girip kapıyı kitledim nolur nolmaz.
Önce bakım yaptım daha sonra giyindim birazcık kapatıcı ve lipbalm sürdüm ve hazırım.
Dans paratiği yapıcağım için rahat giyindim.Aşağıya indim ve Hyunjin'e çıkalım haraketi yaptım.
Şirkete gelince diğer üyelerle karşılaştık. Onlara selam verdim.
" Merhaba"
Grup: Merhaba
Bang Chan: Nasıl gidiyor aynı evde kalmak?
Mi Cha : ımm.. tuhaf.
Grup: güldüler.
Bang Chan: J.Y. Park sizi bekliyor gelince yanıma gelsinler dedi.
Hyunjin: tamam.
Mi Cha : Hoşçakalın.
Grup: bay~
J.Y.Park'ın odasına gelince kapıyı tıklayıp içeri girdik.
J.Y. Park: Merhaba çocuklar gelin oturun. Sizinle konuşmak istediğim bir konu var. Öncelikle programınız çok iyi gidiyor kanal sahibi ile konuştum izlenmelerin çok yüksek olduğunu söyledi. Fanlarınızdan da iyi dönüşler alıyoruz. Sizi tebrik ederim.
Biz : Teşekkürler~
J.Y.Park: Şimdi sizi buraya çağırmamda ki asıl amaça geliyorum. Şu anda en çok konuşulan idollersiniz ve bu fırsatı değerlendirelim beraber bir show hazırlayın şarkı size kalmış ve asıl asıl konu da sizin sevgili olmanız gerekiyor.
Biz: Ne!?
J.Y.Park: Evet doğru duydunuz hazırladığınız showdan sonra sevgili olduğunuzu açıklıyacağız.
Fanlarınızın çoğu sevgili olmanızı istiyor şirketimiz içinde iyi olacak.Hyunjin: Show ne zamana?
J.Y.Park: Haftaya programınız bitiyor pazartesi günü show var yani 1 hafta sonra hazır olmanız gerekiyor.
Hyunjin'le bir birimize baktık ve tekrar J.Y.Park'a döndük.
J.Y.Park: Hangi şarkıyı seçiceksiniz? Biz sizin için Irene ve Seulgi'nin Monster şarkısı ne dersiniz?
Mi Cha: Siz onu istiyorsanız yaparız.
J.Y.Park: tamam o zaman. Çalışmaya başlayabilirsiniz.
Selam verip odadan çıktık.
Hyunjin kolunu omzuma atarak;
" artık sevgiliyiz"
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Bu bölüm çok konuşmalı oldu konuşmalı olunca rahatsız oluyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET
Fanficİdol olma hayalleri kuran bir Türk kızın Kore'ye gidip seçmelere katılmasıyla başladı her şey.~