( stiu ca postez destul de greu dar .. Ma asteptam sa primesc pareri fie ele rele sau bune.. O sa incerc sa postez mai des . Kiss :* )
In incercarea de a gasii fantoma ce m-a atras si m-a facut sa-mi doresc sa explorez cat mai mult acest spital, totul mi se pare in zadar.. Poate ca acea fantoma a vrut doar sa ma faca sa plec sau vrea sa ma traga intr-o capcana. Desi, spusele ei nu cred ca au fost doar din simpla ura caci nu mi-a facut nimic rau. Poate ca asta planuieste..poate ca nu. Ce-i drept,cautarile din aceasta zi au luat sfarsit. Locul se pare ca se linistise iar eu aveam nevoie de putina odihna.. Doar am fost impuscata.. Am o nedumerire, Laura, fantoma "prietenoasa" seamana izbitor de mult cu zeita frumusetii pe care am intalnit-o in frumoasa amintire din copilarie. Acest spital ar avea nevoie de o mica pauza pentru ca eu si prietenii mei, nu suntem singurii care-l viziteaza.
- Amalia ? Trezirea! ( urla Cristi in toata incaperea )
- Dragii mei, se pare ca ar trebuii sa luam o mica pauza si sa analizam cele intamplate intr-un loc cat mai retras de acest spital.
- Stai! Cum?! Dar Amalia , iti doreai atat de mult sa descoperi cat mai multe lucruri ascunse. ( Alex) .
- Stiu .. Si-mi pare rau.. Dar, as avea nevoie de putina odihna si de un caiet ca sa pot nota cele intamplate aici pana acum.
Am zarit un taxi pe cealalta parte a strazii si am urcat in el cu o oarecare vinovatie pentru ca am spus ca sunt curajoasa desi totul pare-mi-se a fii doar o simpla imaginatie in capul meu.. Cat despre spital. Nu reusesc sa fac nicio deosebire dintre Laura si acea fata.. Acest lucru ar trebuii sa-l notez.
- Mai ajungem odata acasa? Sunt obosit! ( Cristi) .
- Ajungem cap de tabla! Ca doar nu ai de gand sa dormi intr-un taxi.. ( Alex) .
- Daca nu incetati va dau cap in cap pe amandoi!
Dupa 5 minute de chin in care lui Alex i-au trebuit doua pungi ca sa aiba ce da la rate si Cristi care adormise cu capul pe umarul meu sforaind si salivand pe mine.. Taxi-ul ajunge in sfarsit, in fata blocului meu.
- Se pare ca de aici va trebuii sa va descurcati si singuri.
- Pa Ami ! ( strigau baietii in spatele meu in timp ce eu cautam cheile sa deschid usa) .
CITEȘTI
Oră târzie
AléatoireO fata de 15 ani vrea sa descopere secretele spitalului fantoma aflat nu la foarte mare departare de casa ei. Pe parcurs , ea intalneste prieteni noi de breazla cum ar fi Laura . Laura este si ea impresionata de aventura celor doi prieteni asa ca si...