༄༄༄
Jennie'den;
"Hoş geldiniz Woo Bin Bey, buyurun böyle geçin."
Park Woo Jin'in dedikleriyle beraber Woo Bin Bey gülümsemiş ve de hoş bulduğunu söyleyerek onun için ayrılmış olan sandalyeye geçip oturmuştu.
"Öncelikle şunu demeden edemeyeceğim ki, bu ortaklığı tekrardan düşünmeme sebep olan kesinlikle sizin bu yetenekli tasarımcınızdır."
Bana bakarak söyledikleri üzerine hem gurur duymuş hem de ister istemez utanmıştım. Ayrıca şu anda o kadar mutlu ve heyecanlıydım ki, umarım konuştuğumda falan saçmalayıp da kekelemezdim.
Woo Bin Bey'e karşılık gülümserken bu sırada gözüme çarpan Min Ji Hanım ise, bana karşılık gözlerini devirerek sandalyesinde daha da geriye doğru yaslanmıştı.
Jisoo, Lisa ve Rosé ise gayet tatlı bir yüz ifadesiyle bana karşılık gülümsemişlerdi. Gerekten çok iyi insanlardı ve onların arasında hiç bu kadar iyi olabileceğini düşünemediğim bir tek Lisa olmuştu.
Baş Hizmetli Eun, bana onu anlattığında aynı Min Ji Hanım gibidir diye düşünmüştüm fakat Lisa asla öyle değildi. O, gayet tatlı ve anlayışlı bir insandı gerçekten.
Ayrıca, Jisoo'nun da bugün pek keyfi yoktu ve şu toplantı telaşından da neyi olduğunu soramamıştım. Gerçi keyfi olmasa bile hâlâ daha gülümsüyor olması da ona bir kere daha hayran kalmama sebep olmuştu.
"Jennie çok yeteneklidir Woo Bin Bey. Yolun çok başında olmasına rağmen yine de oldukça başarılı biridir."
Park Woo Jin'in beni tanımasa bile yine de böylesine övüyor olması aşırı mutlu olmama sebep olmuştu. Tamam, şu anda bu ortaklığı almak için yalan söylüyor da olabilirdi ama yine de ondan bunları duymak oldukça iyi hissettirmişti.
Woo Bin Bey, kafasını aşağı yukarı sallamış ve hafifçe öksürerek tahminimce boğazını temizlemeye çalışmıştı. "Şimdi Woo Jin Bey, bu ortaklığı kabul etmek istiyorum fakat sizden bir tane ricam olacak."
Park Woo Jin buna karşılık, "Nasıl bir rica olacak peki bu, Woo Bin Bey?" diyerek gözlüğünü çıkartmış ve hafifçe gözlerini ovalamıştı. Bu sırada da herkes merakla Woo Bin Bey'in ne diyeceğini beklemeye başlamıştı.
"Şöyle ki, ben finansal olarak ortaklık edeceğim bir şirketin piyasadaki en üst düzeyde olmasını isterim. Bildiğiniz üzere, çok az şirketle çalıştım şu zamana kadar ve çalıştıklarımın hepsi de gayet iyi yerlerdeler."
Woo Bin Bey, dediklerinin üzerine birkaç saniye duraksamış ve ardından da derin bir nefes alıp vererek tekrardan konuşmaya başlamıştı.
"Yani şöyle ki, Jennie Hanım'ın çizdiği bu elbisenin daha da geliştirilip piyasaya sürülmesini istiyorum. Bunun için de güzel bir ekip çalışması yapmanızı rica ediyorum sizden. Bu ekip çalışmasına siz kendi aranızda karar verirsiniz. Belki 2 belki de 3 kişi çalışırsınız, yani orası tamamen size kalmış. Elbise gerçekten de çok güzel. Onun daha da geliştirilmesiyle beraber piyasayı oldukça sallayabiliriz."
Woo Bin Bey'in dedikleriyle beraber birçok kişiden onayladıklarına dair mırıltılar çıkmıştı. "Yani kısaca toparlamam gerekirse, sizden istediğim bu ortaklığımızın yürüyebilmesi için piyasaya damga vurmanız ve gerçekten de insanları şaşırtacak bir şeyler yapmanız. Ancak bunu yaparsanız, ben de seve seve bu ortaklığı kabul ederim Woo Jin Bey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tailed Star
Fanfic"Bu elbisenin üzerindeki desenlerde de olduğu gibi ışıl ışıl parlaması için, elimizden gelenin en iyisini yapacağız kesinlikle." ༄ Kuyruklu Yıldız • Bts❦Bp ༄ Jenmin • Rosékook • Taelice • Namsoo ༄ Başlangıç Tarihi: 27.06.2020 ༄ Bitiş Tarihi: 28.07.2...