9. fejezet

177 12 0
                                    

    Bashira halkan csukta be maga után az öltöző ajtaját. A többiek, akik nem kerültek be a csapatba, ordítoztak-veszekedtek, 'hogy persze az edző berakja a lányát a csapatba'! A csapattagok meg bizonygatták, hogy Kairi nem azért került be, hanem a "halálosan csavart ütéseivel" jutott be közéjük. Még a csukott ajtón át is hallotta őket, főleg Kairi nyikorgós szipogását. 

  Elindult. Nem nézett a lába elé. Egyszer megfordult, hogy lássa, kijöttek-e már a többiek, de akkor belefutott valakibe és hanyatt esett. Pislogott párat, majd felült és elhúzta a lábát az illetőről. A lábán ülve meghajolt.

     - Elnézést!

  Sakamaki Shuu hallgatott zenét. Úgy látszódott, nem fog válaszolni, de egyszer csak felállt.

     - Idegőrlő vagy.

  Azzal elballagott az ellenkező irányba. Mikor hallótávolságra jutott, a sokkolt Bashira kidugta a nyelvét és nekikészülődött a feltápászkodáshoz.

     - Még jó hogy - dünnyögte az orra alatt, majd elindult. 

  Közben szitkozódott, hogy miért kell neki a hideg kőn fetrenkednie, menjen el nyugállományba, töltsöm egy hetet vidéken, de ami van, az úgy is marad. Megint nem figyelt senkire, ezért megint valakinek nekiment. Hátraugrott, de valaki erősen megragadta a csuklóját. Ráemelte a tekintetét az illetőre, aki volt olyan hülye, hogy vele kezdett ki. Azok az ostoba jádezöld szemek meg az a perverz mosoly... Keménykalapos - gondolta. Úgy érezte, a fejében ezernyi hadonászó, visító Ebina Bashira szaladgálgat. 

     - Oooh.... Már megint találkozunk?

     - Sajnos - mosolygott rá Bashira és próbált törelten maradni.

  Raito egyre erősebben szorongatta a csuklóját. Bashira csak farkasszemet nézett utáltjával és próbált nem fájdalmat mutatni. Ökölbe szorította a kezét és összeszorította a kezét. 

     - Ugye tudod, hogy te fizeted a sérelem- és kórházi díjat, ha letöröd a kézfejemet a helyéről, köcsög - sziszegte ki a fogai között.

  Raito átkarolta a derekát és magához rántotta. Na, Bashira ettől pánikolt be. Próbált kikászálódni a karmai közül. Erőteljesen hátrált. És... Arra eszmélt, hogy csúszott egy métert a padlón az oldalán és a plafont bámulja. Felugrott egy pillantás alatt. Shuu és Raito egy kissebb szinten veszekedtek. 

     - Most elszalasztottad! - nyafogva állt fel Raito. 

     - Kit érdekel. Csak maradjatok csöndben és hagyjatok békén. 

  Úgy látszott, megint átesett rajta. Dobott képzeletben egy puszit a srácnak és megpördülve elhagyta a helyszínt, még a Sakamaki helyszínelők előtt. Miközben kapkodta a lépteit, azon gondolkozott, miért nem érezte a szívverését. Talán a ruha miatt? Nem... Akkor? Megállt és a padlót kezdte el bámulni. Meg kell kérdeznie Komori Yui-t ezzel kapcsolatban.

**************************************************

  Fel-alá ment a szünetben és Yui-t kereste. Végül megtalálta, amint egyedül halad némán egy folyosón.

     - Nyuszkó!

  Yui felemelte a fejét és körülnézett. Mikor meglátta a felé iramodó lányt, magára bökött.

     - Igen, te, Nyuszk... Bocsánat, Komori-san - állt meg mellette.

  Már nyitotta a száját a kérdésre körülpillantva, mikor el kellett indulniuk a következő óráikra - külön-külön.  Csalódottan csukta be a száját és toporogni kezdett. Itt? Biztos?

     - Öhm... eh... - Ennyit közölt ezzel kapcsolatban Nyuszkó-san. 

     - Kövi szünetben a tetőn - dörzsölte a halántékát Bashira, majd szó nélkül elillant. 

  Utált a kelleténél többet maradni társas élőlénnyel. A főzéstanfolyam elég idegőrlő lett a számára a tető miatt. Seperc alatt elkészítette az ételeket. Vigyorogva bambult a tanárra, aki azt mondta, hogy nyugodtan megcsinálhatja kicsöngetésig a házijait, amíg ő beírja a kiváló-t. Bashira 5 percig memorizált a történelem feladatok felett, néhány példát megcsinált matematikából, majd azt mondta, ki kell mennie a mosdóba, sürgősen. Igaz, csak 2 perc múltán kezdődik a szünet, ő mégis felszaladt a lépcsőkön, kettesével szedve a fokokat.

  Hangosan nyomódott neki az ajtónak, ami engedelmesen kinyílt, ő meg lendületből a térdére támaszkodott, vagy a pofikájára esett volna, ami, ugyebár, szörnyű lenne Keménykalapos szadistának. Talán már rég azt kellett volna tennie. Bekötözzék a fejét és már undorodik tőle. Igen! Majd (direkt) balesetnek hívja!

  Csak a földet bámulta. Nem pihegett, pedig majd' szétrobbant a tüdeje. Legszívesebben betört volna Komori-san akkori órájára, lekevert volna egyet a tanárnak meg a Sakamakik-nak és kihúzza belőle a dolgokat. A mesét egy hang pukkasztja meg. Bashira oldalra nézett és felegyenesedett. 

     - Kemény...kalapos - tátogta alig.

  Sakamaki Raito a Holdat bámulta és valamit beszélt, de Bashira nem igazán figyelt rá, csak hitetlenkedve-fintorogva megcsóválta a fejét hátratolva, majd elfordult és elkezdett kutakodni a fülese után. Már épp húzta ki a zsebéből, mikor kezet érzett a vállán. Nyögött egyet a beszívott ajka és tépőfogai közt és elengedte fülese kábelét, ami rajta gördülve a földön landolt. 

     - Most nem fogsz elszökni... Előlem.

  A többi olyan gyorsan történt. A háta nekiment az ajtónak, egy pillanatra látta Raito arcát, miközben araszol tágra nyitott szájjal felé. Bashira a fájdalomkor újra nyögött egyet, de utána már nem akart hangot kiadni. Lüktetni kezdett a feje, ami ráesett a srác vállára. Homályosan látta a világot, majd feladták a lábai. Összecsuklott. Egy kis vérszívástól. 

  Csak egy hangot hallott még a teljes kábulásból:

     - Biztonságosan vidd az otthonába.

*********************************************

  Az álmában sötétség volt. Kezek nyúltak felé.

  Zihálva ébredt fel. Körülnézett.

     - Ano... Én... otthon volnék?

  Lenézett és köpni-nyelni nem tudott. Egy patyolat tiszta hálóingben tündökölt, buggyos rövidujjakkal, hátul dekoltázzsal. 

     - Honnan van ez?!



  És... megint egy ilyen videót hoztam nektek!

  Ezek tetszenek. :)  Ha bármi probléma adódna vele, kérlek privátba írjátom meg (rakjátok oda a nevet is, mert akkor nem találom meg) és odaadom Nektek az URL-t, mint a múltkor is. Amúgy ez a Yuzu sokkal jobban tetszik, mint a Kim - talán az öltözéke, de a kockás pulóver is ari volt.

  Eskü, a következő részre megkeresem Yuzu#Raito albumot (50 + ilyen videó). 

  És igen, ezen a héten 2 hetit adtam le.

A szívem csak az enyém... (Diabolik Lovers F.F.)//BEFEJEZETT//Where stories live. Discover now