Η φωτογραφία που κρατούσε ο Τζέραλντ ήταν πολύ γνωστή.Και εδώ έρχεται μια ερώτηση.Ποια φωτογραφία κρατάει στο χέρι του ο Τζέραλντ;Θα απαντήσω.Τη φωτογραφία του Τζον Γουντ με τον David Bozs από τη δεξίωση!Εκείνη τη φωτογραφία που κρατούσα κρυφή στο δωμάτιο μου,έχοντας βάλει ένα τεράστιο Χ στο πρόσωπο του Τζον Γουντ,τώρα την κρατούσε στα χέρια του ο Τζέραλντ!
Μας κοιτούσε θυμωμένος.Αρκετά θυμωμένος.Έχω μια υποψία ότι νιώθει προδομένος.Ότι δε του είπαμε την αλήθεια.Εντάξει,δε του είπαμε όλη την αλήθεια,αλλά δεν είναι όλα ψέματα.
Πάντως,ο Τζέραλντ άρχισε να μας φωνάζει,απαιτώντας εξηγήσεις.Όμως,ούτε εγώ ούτε η αδερφή μου είπαμε κάτι.Ενώ στην αρχή του είπαμε ότι θα του εξηγήσουμε τι συνέβη,εκείνος ήταν ανένδοτος.Ήθελε να μάθει μόνο την αλήθεια.Όλη την αλήθεια.Γιατί πρέπει να πω ότι δε περιμέναμε να μάθει έτσι τη μισή αλήθεια.Γι'αυτό,αφού δε του είπαμε τίποτα,εκείνος σηκώθηκε και έτρεξε πάνω στο δωμάτιο του.Τότε,είδα την αδερφή μου να γυρίζει και να μου λέει:
《Και τώρα τι κάνουμε;》
《Του λέμε όλη την αλήθεια》
《Τι λες;》
《Αυτό που άκουσες.Τέρμα τα ψέματα.Ανέβα πάνω,άλλαξε του τη διάθεση και φέρτον εδώ να του πούμε όλη την αλήθεια》
《Είσαι σίγουρος;》
《Τρέχα πάνω σου λέω.Μη κάθεσαι εδώ》Αυτό έκανε τελικά.Ανέβηκε πάνω και εγώ έκατσα και άρχισα να σκέφτομαι πως ήρθαν έτσι τα πράγματα.Γιατί η μοίρα μου επιφύλασσε τέτοιο πράγμα;Γιατί να μάθει ο Τζέραλντ με αυτό τον τρόπο τη μισή αλήθεια;Τι έχω κάνει λάθος;Πρώτα η ληστεία τώρα αυτό.Όλα στραβά μου πάνε.Αλλά νομίζω ήρθε η ώρα να ακολουθήσω μια συμβουλή της μητέρας μου.Ώρες ώρες η μοίρα μας επιφυλάσσει εκπλήξεις.Το θέμα είναι να μπορούμε να τις διαχειριστούμε.Και ήρθε η ώρα να διαχειριστώ αυτό που συμβαίνει.
Μπορώ να πω ότι μετά από λίγο κατέβηκε ο Τζέραλντ με την Τζέσικα.Ο Τζέραλντ ήρθε φουριόζος στην κουζίνα και αμέσως απαίτησε εξηγήσεις.Εγώ αναστέναξα αλλά βρήκα το θάρρος να του πω όλη την αλήθεια.Και όντως του τα είπα όλα.Ποιος είμαι ή μάλλον ποιοι είμαστε,τι συνέβη με το εστιατόριο και πως ξέρουμε τον Τζον Γουντ και τον David Bozs.
Μπορώ να πω ότι δε περίμενε να ακούσει όλα αυτά που του είπαμε.Και πως να το περιμένει δηλαδή;Ποιος θα περίμενε να ακούσει ποιος ήμουν κάποτε;Κανείς.Αλλά μπορώ να πω ότι δε περίμενε να ακούσει επίσης κάτι που του πρότεινα.Να του δώσω το κτίριο του εστιατορίου να το ανοίξει ξανά στο όνομα της παλιάς του εταιρίας,της 'Neon'.Και όπως το περίμενα,δε το περίμενε.
《Μου κάνετε πλάκα》
《Όχι Τζέραλντ.Ο Λάρρυ έχει δίκιο.Θα σου δώσουμε το κτίριο για να το χρησιμοποιήσεις》
《Είστε σίγουροι γι'αυτό;》
《Άκουσε Τζέραλντ.Εδώ σου ανοίγεται ένας μεγάλος δρόμος.Άρπαξε την ευκαιρία.Μη την αφήσεις να φύγει》
《Και εσείς τι θα κάνετε;》
《Εγώ και ο αδερφός μου θα έρθουμε να δουλέψουμε στην εταιρία.Θα κάνουμε ό,τι μας ζητήσεις》
BINABASA MO ANG
Mr Larry (#TYS21)
Mystery / ThrillerLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...