Merhaba sevgili okuyucularım çok düşündüm. Bu hikayeyi yazıp yazmamak arasında çok arada kaldım, ve sonunda kararımı verdim. Bu hikayeyi sizler için hem yazicam, hemde devamını getirip hayalerimin peşinden gidicem sonu hüsran'da olsa sizlerle inş bu hikayeyi tamamlıycam. Öncelike ilk söyliyeceğim şey yazım hatalarım olabilir ama finalde düzenliycem bunun için sizlerin affına sığınıyorum 😂 ikincisi ise elimden geldiğince gün gün yada haftadan haftaya bölüm atmaya gayret edicem şimdiden iyi okumalar canlarım. 🌌♥️🖤💕
Gece 18 yaşında lise öğrencisi okula 2 sene geç başlamış.👩🏻
Akın 26 yaşında dans öğretmeni.👦🏼
Selin 17 yaşında gecenin kız arkadaşı. 👩🏽
Caner 18 yaşında gecenin erkek arkadaşı sevgili değiller.🧒🏻
Asiye gecenin annesi. 🧕🏻
Suat gecenin babası. 👨🏻
Ve son olarak haldun bey oda suat beyin iş arkadaşı. 🧑🏻
O zaman hikayemiz başlasın...
Medyada : AKIN 🤤😍
-"Sabah sabah bu ne gürültü bee."
- "İç ses Annen yine camideki müezinden önce kalkmış kesinlikle bu kadın vampir."
-"Artık susanızda uyusam."
-Geceeee! "kızım kalk artık yine geç uyudun değilmi okula geç kalıcaksın kalk artık."
-"Offf tamam anne beş dakkiya gelicem."
Kalkıp kısa bir duş aldım ve dolaptan her zamanki siyah yüksek bel dar kotumu ve toz pembe sweatshirt giydim. Saçıma fön çekip kivili dudak parlatıcımı ve eyeliner çektim. Öyle çok makyaja ihtiyacım yoktu ama yinede gözlerimi güzel gösteriyor eyeliner o yüzden vazgeçilmezim. Ve son olarak şeftalili kremimi yüzüme ellerime yedirdikten sonra portakal çiçeği kokulu parfümü mü sıkıp çantama attığım kalem uç silgi defter ve dudak kremimle çantamı kapıp aşağıya paldır küldür indim. Paldır küldür diyorum çünkü tam olarak böyle oldu.
Annem "kızım yavaaaş düşüceksin şimdi."
demesine aldırmadan hemen kahvaltı masasına göz gezdirdim ve gözüm babamda kaldı her zamanki gibi televizyonda spor kanalında maç sonuçlarına bakıyordu.
Sonra babamın-"Asiye çayımı tazelermisin canım." demesiyle bana baktı ve
-"Yine mi geç kaldın dedi."
-"Evet babacım bugün ilk ders kimya sözlü var kimyacı beter biliyorsun." dedim
Ve ağzıma attığım zeytin domates ve salatalıkla elime aldığım böreği yiyerek anneme
-"çıktıııım ben." diye bağırıp babama da
-"Görüşürüz babacım."
Diyip yanağına kondurduğum buseyle ala acele çıktım ve ayağıma geçirdiğim spor ayakkabılarımla koştur koştur okul yolunu tutum okul yakındı bu yüzden yürüyerek gidiyorum istiklal marşının okunmasına daha 5 dakika varmış.
- "İç ses Biliyormusun ayaklarını arada yürümek için kullan olimpiyatlara katılmıycaksın sonuçta dalga geçen iç sesime kapa çeneni diye adeta tısladım ve sıraya doğru yürüdüm."
Selin'le caner aralarında hararetli hararetli konuşuyorlardı aralarına girip
-"Konu ne diyerek ikisini böldüm."
Sonra caner cevap verdi
-"Yan sınıftaki 11/A ile 10/F arasında kavga çıkmış müdürden çekeceğimiz var."
Diyerek sitem eden canere baktım selinde biraz gerilmiş görünüyordu.
-"Niye kavga etmişler ki ve neden kavga etmişler" ?
Selinin anlatığna göre 11/A lar Okul tuvaletinde laf atmışlar yeni olanları kendilerinden üst düzeyde gören salaklar diyoruz genelikle onlara akılları sıra buranın sahibi biziz edası.
- " İç ses Mahalle muhtarı bu kadar sahiplenmemiş mahalleyi size noluyor amk diyen iç sesime kıkırdadım."
Istiklâl marşının okuması için müzik öğretmenimiz songül hoca ses kontrollerini yaptı ama okumasına kalmadan müdür mikrofonu alıp önce bir duyuru yapmak istiyorum öğretmenim müsaadeniz var mı dedi müzik öğretmenimiz başıyla müdür pardon müdürümüz kemal öğretmenimizi onayladı.
Ve müdürümüzün dediğne göre.
-"Sizler artık bireysiniz kendi kendinizin velisisiniz hareketlerinize dikkat edin yoksa bu okuldaki son gününüz olur."
diye uyarı ve tehdidinin ardından kapının önünde duran siyah spor araba dikkatimi çekti araba büyük bir sesle okul bahçesinin önündeki park alanında durdu içinden inen kişiyle gözlerimi devirdim ve önüme döndüm. Ama kızların iç çekiş nidaları kafamı tekrar oraya döndürmeme sebep olmuştu.
- "İç ses Acaba öğretmen mi ki ama öğretmen olamayacak kadar yakışıklı bildiğin taş füze uffff içim titredi be."
Diyen iç sesime aldırmadım sonra ağır adımlarla yürüyüp müzik öğretmenimizin yanında durdu.
- "İç ses Ay kız ben şok ben iptal öğretmenmiş bizim yakışıklı."
Sonra istiklal marşı okunduktan sonra sınıflara dağıldık ardından kimyacı geldi yoklamayı aldı ama tam o sırada kapı tıktıklandı kimyacının geeel demesiyle içeriye giren kişinin şokunu geçiriyordum.
NOLUYORUZ BEEE.
Nasıldı bölüm inş beğenirsiniz canlarım vote ve yorumlarınızı bekliyorum öpüldünüz... 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN RİTMİ
RomanceSeni bana yazan kader mi yoksa yoksa bir şans eseri rastlantı mı ... Sen benim sonsuz mutluluk masalım mısın yoksa mutlu son masalım mı ... Sen bir film misin yoksa izlemekten bıkmayacağım bir dizi mi ... GECE ile AKIN nın kahve tadında aşk hikayesi...