🍱10

146 20 4
                                    

─────────·  ·  ✦ •  •─────────

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

─────────·  ·  ✦ •  •─────────

Dont be a silence readers.

-

-

"Yah! Taehyung-ah. Janganlah buat macam nie scarylah." Rayu Azra. Malah, Taehyung hanya tersenyum sinis saat badan gadis itu dibaringkan di atas katil.

Taehyung berdiri dihadapan katil dengan menatap Azra. Lututnya mula menaiki katil . Gadis itu terpinga-pinga seribu kata.

3 butang baju dibukanya.

Bibir terketar saat pinggang kecilnya dipeluk rapat oleh lelaki dihadapannya sekarang. Wajah mereka hanya berapa inci. Niat Taehyung terbatal apabila Azra mengungkap sesuatu yang membuatkan dia ketawa kecil.

"Saya akan call polis yang awak cuba buat perkara tak elok dekat saya!" Ujar Azra.

Taehyung capai telefon bimbitnya disebelah katil dan mendail sesuatu. Telefon diletakkan ditelinganya. Panggilan terjawab.

"Hello, polis." Kata Taehyung. Azra memandangnya sekelip mata.

"Ye Tuan Taehyung? Ada apa-apa yang patut saya bantu?" Balasnya dengan gugup.

Azra mengambil kesempatam untuk beredar dari situ tanpa pengetahuan Taehyung. Namun, saat dia turun dari katil. Tangannya dipegang.

"Aku nak bagitahu yang aku akan rogol seorang wanita yang bergelar isteri aku malam nie. Okay itu sahaja aduan daripada aku. Bye!" Dia meletakkan panggilan tersebut.

"Nak pergi mana babygirl." Suara garaunya mengundang aroma kelelakiannya. Merenang bulu roma saat dengar suara dalamnya.

"Aku rindukan kau Azra." Helena, selaku kawan baiknya menatap gambar mereka bersama. Air mata jatuh apabila mengenang kisah dia meluangkan masa bersama Azra dahulu.

"Kalaulah aku ikut dia waktu pergi bilik tu dia takkan hilang!" Helena tidak pernah berhenti menyalahkan dirinya atas 'pemergian' Azra.

"Sudah-sudahlah tu salahkan diri kau Helena. Bukannya kita tahu perkara yang akan berlaku dimasa hadapan. Jadi, takde sesiapa yang salah dalam hal nie. Oppa akan tolong selesaikan hal nie secepat mungkin." 
Ujar Sehun.

Gadis itu baring di atas katil dengan mata tertutup rapat. Agak berjauhan dengan suaminya, Taehyung. Kejadian semalam cukup membuatkan dia terasa geram, jijik, menyampah! Ha semualah.

"Baby. Sinilah." Badan kecil Azra diraup dengan lengannya. Taehyung tarik Azra supaya lebih rapat lagi dengannya.

Leher jinjang gadis itu dikucupnya seketika. Taehyung senyum sinis lalu bangun. Dia capai tualanya lalu masuk ke dalam bilik mandi.

Niat Azra untuk melelapkan matanya semula terbatal selepas terdengar suara merdu yang datang dari bilik mandi.

Suara nyanyian sempoi daripada Taehyung membuatkan dia seperti dipukau. Lagu itu menyenangkan hatinya. Lagu apa tu?

"Sleep like a winter bear." Itu sahaja ayat terakhir yang dia dengari. Sejurus pintu bilik mandi terbuka. Azra cepat-cepat tidur semula.

Taehyung ingin memegang bahunya. Namun, ditepisnya.

"Jauhkan diri awak dari saya." Taehyung mengeluh berat. Dia terus jalan ke rak pakaian . Azra memalingkan badannya ke arah lain dengan selimut tebal dipegangnya dengan erat.

"Mandilah lepastu turun makan. Aku pergi dulu." Selepas itu bunyi tutupan pintu terdengar. Azra bangkit dari baringnya dan intai Taehyung melalui balkony.

Nampak sebuah kereta yang keluar dari pagar. Rumahnya nie amatlah besar. Dipenuhi dengan guard-guard.

"Kenapa dia kidnapped aku?"

Tbc
Vote me
💜

【ɢᴜᴄᴄɪ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜYᴜɴɢ】Where stories live. Discover now