34. Bölüm

73 12 0
                                    

Merhaba arkadaşlar. Sizi seviyorum ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar

...........

Evet şimdi ne yapacağız?
Ah annem ah.
Hep benim ve selininin yüzünden bu hallere düştün. Keşke bizi tanımasayfın da zarar görmeseydin diyeceğim ama sensiz de olmazdı be ayrıca o zaman da başka senin yerine başka birini alırlardı. Orası ayrı birşey.
Birden yerler canlanmaya başladı. Bu bu neyin nesiydi? Birden duvar yıkıldı. Karşımıza annemin bağlanmış hali çıktı.
Hemen yanına gittik. İpleri açtık.

Birden yer durmasıyla ekin de sanki bütün gücünü harcamış gibi yere yığıldı. Ekine ne olmuştu? Hemen yanına gittik. Onuda kaldırdık.
-demek seçilmiş kişi sendin çünkü bu duvarı bir tek seçilmiş kişi yıkardı.
Annemin sözüyle şok olduk demek ki ekin seçilmiş kişiydi. Kaldı iki kare ve iki seçilmemiş kişi.
Annemle evden çıktık. Ben ve selin güzel bir özlemimizi çektik. Sonra annem ayrılmak istedi kabul etmedik ama hakkımı helal etmem dedi. Mecburen kabul ettik.
Annem gidince hala onun için çok üzülüyordum. Yarlanmıştı. Yaraları iyileştirme suyumuzun birazıyla yaraları geçirecektik izin vermedi.
Bize sonra lazım olurmuş dedi.
Birlilte karenin olduğu eve gittik. Bügün orada kalacaktık. Yere çantadan battaniye filan çıkartıp sardım. Hepimiz battaniye ye sarıldık.

*

Bir tıkırtı sesiyle uyandım. Pencereden görüldüğü kadarıyla hala karanlıktı. Diğerleri hala uyuyordu. Uyuma taklidi yapark sesi dinledim. Bir şey aranıyormuş gibi dolab sesleri açılıp kapanıyordu. Hemen yanımda yatan selini dürttüm. Selin hı diyecektiki ağzını kapattım. Önemli olduğunu anlayıp gözlerini açtı. Sesi dinleyince onun da tedirgin olduğu belliydi.
Sonrada bize benim kolumun uzaklığında olan ayazı dürtmek için
Kolumu uzattım. Dürtünce hemen ayağı fırladı. Ses çıktığı için hemen geri çektim ve ben dönüp ses çıkarmışım gibi canlandım. Adım sesleri bize doğru geldi. Bizim biraz daha hareketsiz olduğumuz için yattığımızı zannetmiş ki adım sesleri uzaklaştı. Ayaz da ekini uyandırınca ben ve ayaz mutfağa gittik. Oradan salona geçecektik. Ekingilde salonun diğer kapısına geçtiki hırsız kaçmasın. Bir dakika sonra iki kapıyıda açtık. Biz burdan ekingilde oradan çıktık. Hırsız bir an ne yapacağını şaşırmış olacak ki dolabı karıştırdığı eli orada kalmıştı. Yavaş yavaş bize döndü. Maske olduğu için yüzünü göremiyordum.
Ellerini havaya kaldırdı. Ekingil ona yaklaştı.

Maskeyi açmasıyla şok oldum desem yaln olur. Zaten gelip gizli gizli arayacağını tahmin etmiştim.
Ah jack ah. Neden kötü olmak istiyorsun?
Kötü olmasaydın birlilte güzel işler başarabilirdik.
Ekin jack'in yüzüne bir yumruk attı. Jack de ona attı. İkisi kavga ederken bende gizli gizli gidip jackin cebine elimi soktum. Anahtarı tam bulmuştum ki jack bileğimi tuttuğu gibi ters çevirdi.
-kendini zeki mi zannediyorsun?
Bana dedi.
Bende ayağımla bacağına bir tekme attım. O ayağının ağrısıyla geri çekilmesi ile fırsat bulup kolundan çıkıp jacke yumruk attım. Jack birden hızlı hızlı koşarak camdan atladı. Cama baktığımda çoktan kurt haline dönüşüp ormana doğru koşuyordu.

-şimdi ne yapıcaz anahtarı alamadım.
Dedim.
Ekin bana göz kırptıktan sonra elinde ki anahtarı gösterdi.
-ayıp ediyorsun sevgilim. Tabi ki de ben aldım.
Sevinç çığlıkları atıp gidip sarıldım. Geri çekildiğimde ayazla tokalaştıkar selinlede sarılınca koşarak tabşonun yanına gittik. Tabloyu kaldırıp odaya girdik. Ekin Karenin kutusunu açıp içinden kareyi aldık. Ekin kareyi selinde ki kareyle birleştirdi. Birden bir ışık parladı.Selin ve ekinin elinde ki parçalar birden iki tane oldu. Biz şok olmuşken onlar gizli ceplerine yerleştirmişti bile. Şoku üstümüzden atınca yatmaya gittik. Yatmadan önce etrafımıza bir kalkan oluşturdum. Yarın erkenden gidecektik.

...........

Merhaba arkadaşlar. Sizi çok seviyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Bir daha ki bölümde görüşürüz.

Melez İkizler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin