Jungkook'un Ağızdan;
Taehyung hyung ile kavga etmemizin üzerinden 2 gün geçti ve biz hala barışmadık.Hiç bu kadar fazla küs kalmamıştık en fazla küslük süremiz yarım saatti ama bu kavgada suçlu olan o ben ona sadece yardım etmeye çalışıyordum.Bazı insanlar gerçekten bencil sadece kendilerini düşünüyorlar.Bugün cumartesi ve ben pazartesi sabahına kadar uyumak istiyorum ama yine o lanet telefon sesi.Jungkook ve Jimin telefon konuşması.
Jungkook:Alo Jimin.
Jimin:Jungkook şey bugün cumartesi ve ben birşeyler yaparız diye düşünmüştüm.
Aslında yorgunum hem fiziksel olarak hem ruhsal olarak ama.
Jungkook:Olur Jimin ne yapalım?Jimin:Senin evinde buluşsak sorun olur mu?
Jungkook:Hayır sorun olmaz hadi gel bekliyorum.
Jimin:Tamam bb.
Jungkook:bb.
Jimin birazdan benim evime gelecekmiş çok heyecanlıyım hemen duş alıp giyinmem lazım.
YARIM SAAT SONRA
Jungkook:Bu kadar çabuk geleceğini tahmin etmemiştim.T-taehyung hyung senin burada ne işin var.Taehyung:J-JUNGKOOK LÜTFEN LÜTFEN YALVARIRIM BENİ AFFET😭.
Jungkook:H-hyung lütfen böyle yapma ben seninle hiç küs kalamam.
Taehyung:Y-yani b-barıştık m-mı?
Jungkook:Hiç küsmedik ki hyung seni çok seviyorum.
Taehyung(iç sesi):Keşke başka şekillerde de sevsen.
Taehyung:Bende seni gerçekten çok seviyorum kookie.
Jungkook:Yağmur yağıyor ıslandın geç içeriye.
Taehyung:Peki.
Jungkook:Ha bu arada Jimin gelecek.
Taehyung (iç sesi):Jimin'den bahsederken gözlerinin içi parlıyor o güzel gözlerin neden bana bu kadar parlamıyor.
Jungkook:Hyung hyung iyi misin daldın gittin yine.
Taehyung:Hıhı çok iyiyim.
Jungkook:Bir sorun yok dimi.
Taehyung:Yok.
Jungkook:Peki.Kapı çalıyor kesin Jimin geldi.