Bölüm 1 Kabus Mu?

296 8 55
                                    

İlk bölümümle karşınızdayım arkadaşlar umarım severek okuyacağınız bir hikaye olur. Keyifli okumalar dilerim🙏

Bölüm Şarkısı : Ouz-Han - Son Kurşun

Çiler

Her zamanki gibi bir gündü aslında. Yine kahvaltımı etmiş okula gitmek için dolmuşa binmiştim. Okul durağına geldiğimde dolmuştan indim. Kardeşim gibi gördüğüm tek bir arkadaşım vardı bu okulda o da kainat dı. Beni görür görmez elini kaldırıp selam verdi ona aynı şekilde karşılık verip yanına doğru ilerledim.

' Günaydın arkadaşların en güzeli.'

Yüzünde çok güzel bir gülümseme ile konuştu. Bugün daha değişikti sanki. Her zamankinin aksine çok daha mutluydu.

' Hayır olsun. Bugün pek mi mutlusun sanki. Hayır mutlu ol tabii de sebebini merak ettim ben.'

' Anlatacağım. Ay sabahı zor ettim zaten. Sercan mesaj attı gece.'

' Ne diyorsun. Gel şuraya oturalım hemen anlat ne oldu.'

Sercan Kainat'ın eski sevgilisiydi. Ne yazdığını çok merak ediyordum. Okul bahçesindeki bir banka oturduk hemen. Kainat konuşmaya başladı

' Ya gece her zamanki gibi makyajımı temizleyip yatağıma uzandım ama uykum gelmedi bir türlü. Bende biraz kitap okuyayım dedim. Kitabı elime aldığım an telefonuma bildirim geldi birde baktım ki o. İnstagram dan yazmış.'

' Ne yazmış peki.'

' Yeniden denemek istediğini yazmış. Beni unutamadığını falan. '

' Ee sen ne dedin. Tek tek sordurmasan. '

' Dur ya anlatıyorum işte. Bende yazdım aylar sonra mı yazıyorsun şimdiye kadar aklın neredeydi falan. O da cesaret edemediğini benden sonra hayatına kimseyi alamadığını falan yazmış. Neyse işte konuştuk bir süre. Bugün buluşalım dedi bende kabul ettim.'

Kainat Sercan'ı çok seviyordu ayrılık zamanlarında onu teselli etmek de epey zor olmuştu. Hatta öyle ki evlilik düşündüğü de oluyordu. Sercan'ın asıl korkusu da bu olmuştu anlattığına göre. Konu ne zaman açılsa kaçtığını söylerdi asıl ayrılık sebepleri de buydu zaten. Sercan'da Kainat'a çok aşıktı ama işin ciddiye binmesinden korkmasına anlam vermemiştim bir türlü. Birbirini seven iki insanlardı sonuçta ikisi de. Neden evlilik'tek korkuyordu ki. Umarım bundan sonra üzmezdi arkadaşımı.

' İyi yapmışsın canım ama emin misin. Biliyorsun ben senin tekrardan aynı şeyleri yaşamanı hiç ama hiç istemiyorum.'

' Emin değilim ama onu çok seviyorum biliyorsun. Hem çoğu fikrinin değiştiğini de söyledi. Anlaşılan yokluğumda daha iyi anlamış kıymetimi. En azından denemek istiyorum. En fazla bir iki ay daha acı çekerim. '

' Acı çekmek falan yok. Seni yine üzerse bu sefer ben çekerim onun ipini haberin olsun. Hadi zil çaldı sınıfa. '

Oturduğumuz banktan kalkarak okula girip sınıfa ilerledik. Neden bilmiyorum ama sabahtan beri içimde değişik bir his vardı ve ben bu hissi daha önce hissetmediğim emindim.

***

Der başladığından beri bir türlü konsantre olamıyordum. Kendimi derse vermeye çalışsam da olmuyordu. Yanımda oturan arkadaşım kainat'ın kalemi omzuma dürtmesi ile daldığım alemden kendime geldim. Hemen ardından kulağıma fısıldayarak konuştu

' Çiler. Hoca sürekli sana bakıyor. Ne düşünüyorsun öyle derin derin.'

Ona aynı şekilde cevap verdim.

Aşk-ı Kara Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin