1.bölüm(Gelicem)

53 10 48
                                    


Rosé'den

Telefon konuşmas

Ben"Tamam Lisa gelicem dedim ya kaç kere söyledin."

Lisa"Olsun Rosé gerekirse milyon defa söylicem geçmişte bizi çok ektin hala unutmadım şimdi inanırmıyım bilemem"haa bu kız beni öldürücek.

Ben"Lisa sen AQ testimisin?Eğer öyleysen söyle bileyim yani.Bak inadına gelmem yoksa."ayy benimi sınıyo bu kız hayır anlamadım ki.

Lisa"Hıııhıı bak sende söyledin gelmem dedin bak tahmin etmiştim zaten."

Ben"Liisaaaaa!"bu neya gelicem dememden anlamıyo kız."telefonu kapatıyorum"

Lisa"Ya tamam kapatma" kendini şirin yapıp bebekçe konuşup"ya şen neden kızıyoşun ki Rosé ben şadece mutlu günümde en iyi aykadaşımı nişanımda göymek iştiyorum"(ya sen neden kızıyosun ki Rosé ben sadece mutlu günümde en iyi arkadaşımı nişanımda görmek istiyorum.)hiç bi zaman böyle konuşmasına dayanamıyorum."hem en geç sen gelicesin Jisoo ve Jenni geldi bile tek eksik sensin neden gemiyle geliyosun ki."

Ben" Tamam, tamam kızmıyorum ama sende çok ısrar ediyorsun gelicem diyorum anlamıyorsun hem işlerim çıktı son günde uçak bileti kalmamıştı bende gemiyle geliyorum neyse şimdi gemiye binicem kapatmam lazım herkeze selam söyle."

Telefon konuşması son

Gemiye bindim biletimi verip içeri geçtim deniz havasının iyi geleceğini düşünüp eşyalarımı adama bırakıp hazırlandıktan sonra dışarı çıktım (üstümde beyaz kot bi kısa şort üstündede beyaz (V)yaka tişört giydim diz altıma kadar gelen siyah bi sandalet saçımı açık bırakıp saçıma gözlük taktım) dışarı geldiğimde geminin kenarına geçip kollarımı iki yana açtım çok rahattı huzurla nefes alıp veriyordum rüzgarın esintisiyle saçlarim geriye gidiyordu bu çok hoşuma gidiyordu"ah bu deniz kokusu bu güneş bu rüzgarın tenime deymesi çok"

?"Rahatlatıcı değilmi"

Ben şaşkınlıkla " Aaa biraz sesli düşündüm sanırım rahatsız ettiysem sizden özür dilerim."kim olduğunu bilmiyordum ama çok soğuk kanlı ve çekici birine benziyordu.

?"Hayır rahatsız etmediniz bende gemilerle seyhat ettiğimde genelikle böyle düşünürüm" adamın telefonu çaldıtan sonra;

?"pardon gitmem gerekiyor"

Deyip gitti biraz garipseyerek "neden bana açıklama yaptı ki" herneyse odama gidip geminin açık büfesi saat 8:00 açılıcak açılana kadar uyumayı düşündüm...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ADADAKİ  AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin