Capitolul douăzeci și patru –Prieteni din nou!–
Încă o zi de liceu, nu mai e mult și vine Crăciunul!!Da, 2 luni și încă câteva zile, dar mie mi se pare puțin.Mă ridic din pat și iau din dulap ce haine îmi vin la mână.Și nu minți că tu nu ai făcut asta măcar o dată!Mă îmbrac, iau ghiozdanul și cobor scările, mama a plecat mai devreme la muncă, deci nu are cine să ne ducă la liceu:(
Dar gasesc partea bună, merg pe jos și fac mișcare, după Payton o să mă iubească!Ce tot îndrug eu aici?El nu m-ar place nici dacă aș arăta ca Cardi B!Încep să râd iar Andrei se întoarce brusc nedumerit, mă uit la el și încep mai tare să râd.Da, e clar, mă crede nebună!
Ajungem într-un final la liceu iar fiecare merge spre clasa lui.Îmi aduc aminte ceva, cartea mea de fizică e în dulap, deci v-a trebui să mă întorc!Merg încet pe holurile liceului până ce ajung în fața dulapului meu, îl deschid și caut cartea, și până la urmă o găsesc.
Îmi închid dulapul și dau de Hades, oh, n-am mai vorbit de la petrecere.
–Un semn de viață nu mai dai!îmi spune iar eu mă uit la el cu o față "Mai bine taci dacă nu vrei sa te bat!"
Își dă ochii peste cap iar eu spun la batjocură.
–Continuă să îți dai ochii peste cap, cine știe?Poate o să îți găsești și tu creierul!îl ocolesc și merg spre clasă
Nu mai vreau să vorbesc cu el pentru că a făcut ceva ce nu trebuia.Știu că am plănuit să-l facem pe Payton gelos, dar în niciun caz cu asta!Mă înfurii pe moment și intru în clasă, mă așez în bancă dar se pare că astăzi universul vrea să-și bătă joc de mine!
–Bună!spune cu gingășie Avani în timp ce se așează lângă mine
Îmi mut lucrurile mai departe de ea și mă uit cu scârbă la fenomenul ce s-a așezat lângă mine.Nu poate să mă lase în pace odată?!
–Avani, treci direct la subiect!îi spun iar ea se încruntă
Mai nou face și pe proasta cu mine, nu că nu ar fi ea în general.
–Știu că ieri tu împreună cu Payton erați în baia fetelor, am și filmare!
Puteam să jur că știe, ce nu face ea ca să îl recupereze pe Payton?!Pufnesc nervoasă iar ea zâmbește malefic.
–Și ce vrei?o întreb în timp ce-mi deschid caietul
Notez câteva chestii iar Avani tușește fals ca să-mi atragă atenția.Îmi mut privirea pe chipul ei și în acel moment îmi dau seama că fata asta nu că e rea, ci e super rea.
–Vreau să-mi stabilești o întâlnire cu Marius, cred că știi despre cine vorbesc!Când reușești asta mă anunți!spune și se ridică
Iasă învingătoare din clasă iar eu mă trântesc cu capul pe bancă, asta mai lipsea!
***
Ca în orice liceu există genul acela de fată super populară și un băiat super popular.Ei bine Marius e genul acela de băiat, care se flexează pe hol de parcă ar fi rege.
Grupul lui e chiar în fața mea, tot ce trebuie să fac e să mă duc acolo.eMai stau puțin pe gânduri și măsor tot ce urmează să fac.Până la urmă cât de grav ar fi dacă i-ar arăta filmarea directorului?Cred că am avea detenție și atât, nimic mai mult.
Îmi fac curaj și merg spre grup, îl bat de două ori pe umăr pe Marius iar el se întoarce.
–Care-i treaba?mă întreabă el în timp ce mestecă gumă zgomotos, ce om scârbos
–Vreau să vorbim ceva!îi spun iar el cu băieții lui încep a râde, mă încrunt iar Marius mă trage mai departe de băieți
–Uite care e treaba, nu mă mai culc cu nicio fată din liceu prin tufe, nu-mi face bine!spune el în timp ce își mușcă buza de jos
Îmi ridic o sprânceană iar el zâmbește pervers.
–O știi pe Avani, e super frumoasă și de treabă.Vreau să-mi faci un favor, și îți voi face și eu unul când vei avea nevoie!Vreau să o inviți la o întâlnire!îi spun eu repede, se gândește pentru un moment apoi îmi întinde mâna
–Okay, dar rămâi datoare!mă atenționează el, dau din cap aprobator și mă întorc repede ca să merg acasă.
Bun, hai că am rezolvat-o și pe asta!Ajung acasă, dar încă nu mă pot odihni pentru că trebuie să merg la familia Moormeier și iau ceva de la ei.Îmi las ghiozdanul în fața ușii de la intrare și merg spre casa vecină.
Bat de trei ori în ușă și aștept nerăbdătoare, doamna Joanne mi-a deschis ușa și m-a invitat înăuntru.Iau loc alături de ea pe canapea.Mă simt ciudat, nu prea am vorbit cu ea de când sunt aici.
–Ce mai faci Emma?mă întreabă ea fericită
Îi zâmbesc dulce și mă uit în jur.
–Bine, abia ce an venit de la liceu!Dvs?o întreb
Dacă stau să o analizez, Payton seamănă foarte tare cu ea, e leit ei!Păcat că Payton nu are gândirea ei, ea se gândește înainte de a face ceva, iar el nu.Payton e genul ăla de băiat care în loc să se întrebe "Dar dacă se întâmplă asta, sau asta?", el se întreabă "Ce are dacă încerc?".Dar uneori e bine să caci ceva din impuls, iar alteori nu.
–Înainte de a pleca vreau să te întreb ceva.Tu cu Payton v-ați împăcat?mă întreabă ea
Îi zâmbesc și mă ridic în picioare, iau plasa ce-mi era la picioare.
–Suntem prieteni din nou!îi spun și mă îndrept spre ieșire
●●●
Știu că acest capitol a apărut cam greu, dar vă rog să nu mă bateți!Sper că v-a plăcut acest capitol!Pupici dulci!😘😘😘
Și am uitat!Vă mulțumesc mult că am făcut 2 mii de lecturii!Vă ube multttttttttttttt!!!!!!!!!💙💜💙💜💙
CITEȘTI
Payton Moormeier & Vecina nouă
Fiksi PenggemarEste vorba despre o fată care se va muta în cartierul în care locuiește Payton.Va reuși ea să se adapteze?Își va face ea prieteni?Va rămâne aici sau se va muta?