Selam. Kitap Brawl Stars dışında her yerde geçebilir çünkü bu bir macera kitabı. Yani ekibimiz her yerde olabilir. Bazı bölüm Brawl Stars'ın içinde geçse de Brawl Stars ile ilgili olmayabilir. İyi okumalar.
ve İNTRO
*ama bu bir dizi değil eheheh*
Alex:
Huh. Kendimi toparladım ve bu hikayeyi anlatmaya hazırım.
Her şey normal bir gün ile başlamıştı.
A: Kahvaltı hazır uyan artık!
Ya: 5 dakika daha
A: Geç kalıcaz hadi.
Odaya girdim ve Yaordn'ın suratına su fırlattım. Yoksa uyanmayacaktı.
Ya: NE NE OLDU UYANDIM!
A: Sana uyan demiştim.
Yaordn titriyordu.
Ya: Bari sıcak su falan atsaydın. Buz gibi. Dondum.
A: Sarıl battaniyeye çık artık.
Ya: İyi tamam.
Kahvaltımızı yapıp dışarı çıktık. Haritaya doğru ilerledik ama Nehir Yanı haritası aydınlık olmasına rağmen kapkaranlıktı. Bir kaç saniye sonra Mavi renkli, açık kahverengi saçlara sahip, saçlarının her iki yanında ise 2 boynuzu vardı. ve elinde mavi bir kılıç olan. Sadece kısa bir şort giyen bir çocuk. Bize doğru seslendi.
Mar: Buradan olabildiğince uzaklaşın. Yoksa bilinmedik bir şekilde bayılırsınız.
Sakin bir şekilde:
A: Belki bu gün işe gitmeyiz. Ha?
Ya: YAni. Biz de biraz dinlenek.
Oyunda problem olduğunu fark eden yapımcılar. Oyunu hemen bakım arasına aldılar.
Grup olarak toplandık.
Co: O mavi renkli çocuk kimdi.
Me: Harita neden kapkaranlıktı.
Biz bu konuları tartışırken kapı çaldı. Açtım.
Mar: Yardıma ihityacım var.
A: Hop hop hop. Sen kimsin?
Co: Sana nasıl güvenicez?
Mar: Adım Marcus. 14 yaşındayım. Ve ayrıca daha demin gördüğünüz mavi çocuğum.
L: Kanıtla.
Hepimiz ritmik bir şekilde Lucas'a eşlik ettik.
Herkes: KANITLA! KANITLA.
Ya: Bİ SUSUN UYUCAZ BURDA.
Yaordn odasında uyuyordu.
Mar: *gülümseyerek* Tamam.
Gerçekten de o mavi bir şekle girdi.
Herkes: YUH BE!
Ya: SUSUNNNNN!
A: Tamam. Detaylı tanışmaya sonra bakarız. Ben... sırayla ekibi tanıttım. Bağırınca "susun" diye bağıran çocuk da Yaordn. Ama şu an kendisi biraz meşgul (!).
Mar: Tamamdır.
A: Şimdi şu "yardım" ve "acil durum"u konuşalım.
Mar: Şimdi. Burada yürürken bir tapınak gibi bir şey buldum.
A: Ödül Avı'ndaki tapınak olabilir. Onun 1500 yıl önce yapıldığına dair söylentiler var.
Mar: İşte. O tapınakta dolaşmaya karar verdim. Bir kolye buldum. İncelediğimde içine bayıltma iksiri (geçen bölümde Gale'in attığı) enjekte edildiğini fark ettim. Normalde iksirin etkisi 20 dakika sürer ancak Lapis adlı taşa enjekte edilince daha da güçlenmiş. Kazayla yeredüştüm ve kolyenin üzerinde durduğu standı yıktım. Kolye fırladı ve Nehir Yanı haritsına düştü. İçeride tuzaklar kuruldu ve bizim onu bulup yok etmemiz lazım. Ama sadece benim gücüm yetmez. Sizinkilere de ihtiyacım var. Aayrıcaa fazla kişi olmamız bir avantaj. Örneğin ben tuzağa düşüne siz devam edebilirsiniz. Ne dersiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brawl Stars: Zogarigusitaki'nin Savaşçıları
Aventura~YENİDEN YAPIMDA~ Brawl Stars evreni. Capcanlı ve rengarenk bir dünya. Herkesin yaşamak isteyeceği bir yer. Şanslıyım ki ben ve arkadaşlarım bu muhteşem evrenin bir parçasıyız. Merhaba. Ben Alexander. Kısaca Alex. Çocukluğumda kendi ailem tarafından...