36°

237 11 4
                                    

Bol som síce v šoku, ale to mi nezabránilo jej bozky vracať s rovnakou vášňou, akú mi dávala ona. Ak nie ešte väčšou. Z tej ženy som bol v piči. Nerozumel som jej činu, ale momentálne som si ho vychutnával veľkými dúškami.

,,Pokiaľ ma budeš takto bozkávať, hovor mi ako chceš." šepol som jej, keď sme sa od seba na pár sekúnd odtiahli. Potrebovali sme chytiť dych. Oprel som si čelo o to jej, ale len na chvíľu. Hneď ako som videl, že chytila dych, vrhol som sa jej na pery tentokrát ja. Pritlačil som ju chrbtom na stenu a vášnivo si bral jej pery do tých mojich.

Ruby sa nebránila a tentokrát mi ani nestrelila facku. Rukami obkolesila môj krk a ešte viac sa na mňa natisla celým telom. Užívala si to rovnako ako ja. Bolo jej jedno, že som spotený, chcela ma cítiť čo najbližšie. Chytil som ju za stehná a vysadil na seba tak, aby si mohla nohy obmotať okolo mojich bokov. Asi nikdy v živote som nikoho nebozkával s toľkou vášňou. Neskutočne som po nej túžil. Za tých niekoľko mesiacov, čo ju poznám, moja túžba len a len rástla.

Naše jazyky sa bili. Tancovali spolu elektrizujúci tanec. Všetky body v mojom tele cítili a užívali si je blízkosť. Rukami som prechádzal po línii jej chrbta, až mi napokon skĺzli priamo na jej zadok, ktorý som jej poriadne stisol. Ak by som to neurobil prefackala by ma vlastná hlava. Rovnako ako moje ruky, aj moje pery opustili tie jej a skĺzli priamo dole po jej labuťom krku. Pokožku mala jemnú ako hodváb. 

Hneď, ako som ju začal zasypávať bozkami po celom krku, zaklonila hlavu a  začala mi vzdychať do ucha. Bola to tá najlepšia hudba pre moje uši. Neskutočne ma vzrušovala. 

Jednou rukou mi vošla do vlasov a potiahla ma za ne hore ku svojej tvári. Opäť sa dožadovala mojich pier. Až teraz som z nej bol úplne v piči. Bozkávali sme sa a ja som videl tie iskry okolo nás. Páčil som sa jej. To po tomto výbuchu vášne nemôže poprieť. Šalela zo mňa rovnako ako ja z nej, teda ak je to vôbec možné.

Z nášho vášnivého objatia nás vytrhlo klopanie. Oddelili sme sa od seba a zmätene sa pozerali striedavo na seba a na dvere. Bol som zadýchaný akoby som zabehol maratón, ale vidieť tie jej opuchnuté ružové pery bolo pre mňa ako červená pre býka. Chcel som ju. Chcel som z nej viac než len pár bozkov. Nikdy ma nikto nepriťahoval tak ako ona.

,,Odídu, ak si budú myslieť, že tu nie som." šepol som jej a pokúsil sa ju opäť pobozkať. 

Ruby mi ale tentokrát nedovolila, aby sa moje pery stretli s tými jej. Natočila hlavu do boku a prehovorila.

,,Môžu to byť chalani. Tí by nás takto vidieť nemali." šepla pevným hlasom, ktorý mi jasne hovoril, že nijako jej rozhodnutie nemôžem zmeniť.

,,Dobre." povzdychol som si a zložil ju na zem. Chcela sa odo mňa vzdialiť, ale ja som ju zastavil. Rukami som ju uväznil medzi stenou a mnou.

,,Pusu." šepol som jej so širokým úsmevom a ukázal si na pery. Ruby sa zasmiala nad mojim detinským správaním, ale dala mi rýchlu pusu na pery. Stálo ma neskutočné množstvo síl pustiť ju zo svojich rúk. Nikde som nemal istotu, že keď sa k nej nabudúce priblížim, neschytám poriadnu facku alebo kopanec do gulí.

Medzitým sa klopanie stávalo čoraz razantnejším. Ruby odo mňa o pár krokov odstúpila.

,,Ďalej!" zvolal som, aby mi ktokoľvek, kto stál za dverami povedal čo chce a aby som mohol ďalej pokračovať v príjemnejšej činnosti s Ruby. Skôr než osoba vstúpila do miestnosti, Ruby si založila jednu ruku na hrudi a druhou sa snažila zakryť si opuchnuté pery od bozkávania. Tešilo ma vidieť ju rozhodenú a pritom vedieť, že ja som toho dôvodom.

Do miestnosti nakukla osoba, ktorú som si želal aj pomyslel najmenej. Moja bývalá. Kurva! Toto mi boli dlžní všetci čerti.

,,Nevyrušujem? Mohli by sme sa porozprávať?" opýtala sa Daisy a očami stále blúdila zo mňa na Ruby. Už som sa nadýchol, že ju niekam pošlem, ale na moju smolu Ruby bola rýchlejšia.

,,Zo mňa si nič nerobte. Už som na odchode." urobila dva kroky ku dverám, no ja som ju za zápästie stiahol priamo ku mne. Nemohla len tak odísť. Celou svojou rukou sa dotýkala stredu mojej hrude.

,,Ešte sme neskončili." šepol som jej priamo do ucha tak, aby to Daisy nepočula. Len mi nepatrne prikývla. Odstránila moju ruku z tej jej a obišla vo dverách Daisy. Tá za ňou zabuchla dvere a prezrela si ma skúmavo zdola hore.

,,Máš s ňou niečo?" opýtala sa so zvrašteným obočím. Začudovane som sa na ňu pozrel a od srdca sa zasmial.

,,To je čo za otázku? Pokiaľ viem, my dvaja sme spolu skončili, takže ja si môžem robiť čo chcem a s kým chcem. Ja nie som ten čo podjebával, Daisy." mykol som ramenami. Nemal som jej prečo skladať účty. Nedokázal som si odpustiť tú štipľavú poznámku. Daisy sklopila oči zahanbene k zemi.

,,Prepáč." šepla sotva počuteľne.

,,Za čo konkrétne?" opýtal som sa a založil si ruky na hrudi. Ako pokračovanie predošlej situácie som si túto konverzáciu predstavoval asi najmenej.

,,Za to, ako som sa k tebe správala na tej oslave a aj za to, že som ťa podviedla. Nezaslúžil si si to. Si dobrý chlap aj človek. Je mi to naozaj ľúto a želám ti všetko dobré v živote." povedala a ja som si porazene povzdychol. Nemohol som ju nechať trápiť sa. Veril som, že môžeme byť kamaráti.

,,Ani ja ti neželám nič zlé, Daisy. Ale myslím si, že si zaslúžiš niekoho lepšieho ako je Domes. Chce pretiahnuť všetko, čo má sukňu." vysvetlil som jej, hoci som očakával, že ho bude obraňovať a nebude mi veriť.

,,To nie je pravda! Je to tiež dobrý chlap. Stále žiarliš?" opýtala sa celá rozohnená a ja som si povzdychol. Nechaj to tak, Alex!

,,Nechcem sa s tebou hádať a nie, nežiarlim. Nechajme to tak. Bol by som rád, ak by sme boli kamaráti." usmial som sa na ňu. Vždy som veril, že človek musí odpúšťať, aby sa mohol pohnúť ďalej, a to som presne robil aj ja. Bol som pripravený pohnúť sa ďalej. Kľudne aj míľovými krokmi.

,,To som ti prišla navrhnúť. Nechcem, aby sme sa stále na seba stále mračili. Vždy si bol môj dobrý kamarát. Aj keď sme spolu chodili." usmiala sa a nastavila mi ruku.

,,Nebolo nám to súdené, ale verím, že si čoskoro nájdeš niekoho, s kým ti to súdené bude. " usmial som sa a potriasol jej rukou. O pár minút ma však stískala v tuhom objatí. V tej chvíli som zistil, že pre mňa bola viac kamarátkou ako frajerkou oveľa skôr, ako sme sa vlastne rozišli.

O minútu ma nechala samého a ja som konečne mohol ísť do vytúženej studenej sprchy.

Potreboval som sa schladiť a urovnať si dnešné udalosti. 

Ako myslíte, že budú pokračovať veci medzi Ruby s Alexom? Tam kde skončili alebo sa vrátia na začiatok? 😬😬😍😍

Verím, že vás príbeh baví čítať rovnako ako mňa písať. 💞💞💞

Pekný zvyšok týždňa! 😘😘😘

BojovnýWhere stories live. Discover now