LARA
Ráno sa prebúdzam do sychravého počasia Londýna. Ako každé ráno vstanem o pol siedmej, je to ideálny čas na vstávania keďže mám dostatok času na všetko čo potrebujem.Moje prvé kroky smerovali do kúpeľne kde som si svoje dlhé blond vlasy stiahla do vysokého konského copu, hneď ako som skrotila svoje vlasy som vyšla z kúpeľne a utekala po schodoch na dolné poschodie kde ma ako každé ráno privítal lístoček na chladničke namiesto normálneho privítania.
Po asi piatich minútach skúmania pohľadom obsah chladničky som sa na to vykašľala vybrala jogurt sadla za stôl a začala raňajkovať.
Moje pokojne raňajky narušil až príchod môjho brata ktorý bol očividne po dosť divokej párty, keďže ho musel niesť jeho najlepší kamarát Axel."Čo sa mu pre boha stalo?" Neveriaco som sa opýtala a preskakovala pohľadom medzi Axelom a mojim bratom, Alexom.
"Mal ťažkú noc." Mykol plecom Axel.
"Odnesieš ho prosím do izby?" Opýtala som sa ho s malou dušičkou keďže sama by som ho nedostala ani na prvý schod, nie to ešte na horné poschodie.
Slabo prikývol a už ťahal Alexa do postele, ja som zatiaľ dojedla svoje raňajky, lyžičku umyla a šla som znova do kúpeľne kde som si umyla tvár, zuby a nakoniec naniesla špirálu na moje husté riasy.
Keď som zišla na dolné poschodie naskytol sa mi pohľad na Axela opierajúceho sa o kuchynskú linku.
"Ďakujem že si ho odniesol." Povedala som keď mi venoval všetku svoju pozornosť.
"Maličkosť." Usmial sa.Na malú chvíľku som zostala šokovaná tým že sa Axel dokáže aj usmievať a nemá ten svoj arogantný a povýšenecky výraz ale musím uznať že takýto Axel sa mi pozdával viac.
YOU ARE READING
Etapy zamilovanosti
RomanceZakázané ovocie chutí najlepšie..a on bol až príliš zakázaný.