•Task 10•

535 52 8
                                    

18:00

"A választás nagyon nehéz. Gondolom sejted mi történik. Irány az iskolai alagsor. 5 percet kapsz."
Gyorsan felpattantam és vissza se nézve szaladtam le,hogy minél előbb lent legyek. Félek hogy mi lesz. Iszonyatosan rettegek.

18:04:31

Csak ideértem. A telefonommal kezdek világítani és az alagsor egyetlen ajtaján benyitva a lábam földbe gyökerezik. A szüleim és Seo. Mindhárman egy egy ketrecbe vannak, és ki vannak világítva,de azon kívül minden sötét.Mindannyian csak ájultak de azon kívül nincs bajuk. A kis dohos szagú helységben állnak hárman a fény alatt. Maszkokat viselnek, és lehetetlen megmondani,hogy ki ki csoda.

18:07

-Isten hozott téged MinJae.-szólal meg az egyik elvékonyított cincogó hangon.

-Mi a feladat?-kérdezem magabiztosan, bár aligha mondanám,hogy belülről is majd szét vet a magabiztosság mert kurvára nem így van.

-Nos elég egyszerű. Van egy fejtörő a számodra. Ha helyes a válaszod akkor a kis barátnőd meg a szüleid is megússzák,viszont  ha elhibázod valaki meghal és te fogsz dönteni. A pénz felét megkapod, és folytatódik a játék. Ott azon a poros polcon van egy füzet és egy toll. A válaszra 25 perced lesz.
Gondold át alaposan.

Köszi énis imádlak titeket hogy dögöljetek meg mindahányan vagytok ti kis szarcsimbókok,vak sötétben szerinted látok? A telefonom lámpája segítségével megtalálom mindent és leülök kitámasztom a telefonomat,mert jó lenne látni is azt amit írok.

18:15

-Barátunk akit hívjunk csak JiWoon-nak New Yorkban él. Két barátnője van, az egyik Bronxban, a másik Brooklynban. JiWoon mindkettőt egyformán kedveli, annyira, hogy nem is tud dönteni. Minden délután a sorsra bízza kérdést: metrómegállóban arra a vonatra száll, amelyik előbb jön. A hónap végén számot vet, és kiderül, hogy a bronxi barátnőjénél 24-szer volt, a másiknál csak 6-szor. A tendencia a következő hónapban is azonos, úgy hogy véletlenről szó sem lehet. Ugyanakkor nyilvánvaló, hogy ugyanannyi vonat jár minkét irányban. Hogy lehet ez? Reméljük sikerült megjegyezni meg leírni. 18:40-kor lejár a 25 perc. Hajrá MinJae.-suttogja hátborzongatóan. Rohadj meg te maszkos szadista állat.

18:16

Szóval JiWoon egy csalfa dög aki mindjárt 2 lánnyal jár hát ez igazán szép. Gondolkozz gondolkozz. Soha nem voltam tökéletes a  valószínűség számításban,de ideje a logikára és a tudásomra támaszkodni. A szüleim és a legjobb barátnőm élete forog kockán.

18:25

Szépen lassan haladok a megoldás felé. Nehéz,mert csak azok a számok vannak megadva,hogy melyik lánynál hányszor járt egy hónapban de ezen kívül semmi.

18:38

Bízom magamban és abban hogy helyes választ adtam. Remélem mindenki túléli és a szüleim és Seo is biztonságban haza jutnak.

18:40

-Lejárt az idő MinJae. Állj fel és halljuk a válaszodat.-utasít egy mély hangú gondolom csávó.
Fáj a szemem a gyér világítás miatt és remélem hogy nem írtam el semmit sem. Veszek egy hatalmas levegőt,kifújom és belekezdek.

-Nos úgy lehetséges, hogy Bronx felé óra:24-kor és óra:48-kor indulnak vonatok, míg Brooklyn irányába óra 00-kor és óra:30-kor. Így ha JiWoon véletlenszerűen érkezik az állomásra, akkor 24 a 6-hoz az esélye, hogy Bronx felé megy.-darálom le gyorsan,de érthetően.

-Elismerésem helyes lett. Nem véletlen hogy te vagy az idei év legesélyesebbnek tűnő játékosa. Nos a szüleidet és a barátnődet épségben vissza visszük oda ahonnan hoztuk. A 3000$ utalva menj vissza az osztályba és relaxálj.-int az ajtó felé, én pedig egy utolsó szomorú pillantás után kilépek és visszamegyek az osztályba.

18:50

Elvégeztem a folyóügyeimet így vissza csoszogok a terembe. SeonGi már ott van és amint meglát felpattan és átölel.

-Minden rendben?-kérdezem csendesen de választ nem kapok. Ne mond hogy valakit elvesztett.

-Annyira sajnálom.-suttogja. Csendesen elkezd zokogni, én pedig szorosabban magamhoz ölelem. Jajj ne,akkor ez azt jelenti hogy valaki meghalt és elrontotta a választ,ami annyit tesz hogy a 3000$ felét kapta meg, és elvesztett valakit.

-Elrontottam egy számítást amiért cserébe elvesztettem a nagymamám,azt aki anya után a legfontosabb volt Választási lehetőséget sem adtak, egyszerűen csak lelőtték,nekem meg végig kellett néznem.-zokog fel egyre hangosabban, bennem pedig megtörik valami.
Lassan folynak le könnyeim az arcomon,az előbbi boldogságomnak nyoma sincs,hisz az akit szeretek épp most törik szilánkosra, akár a váza. Tudom hogy kegyetlen a játék,de hogy ennyire az már szinte elviselhetetlen.

-Minden rendbe jön SeonGi én itt vagyok neked.-nyugtatom,de tisztában vagyok vele,hogy jelenleg a szavak semmit sem jelentenek.

●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○●
Köszönöm szépen hogy elolvastad ❤️

Deadly game!✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora