1 yıl sonra........
Taehyung son zamanlarda 1 hafta sonra yapacağı toplanti yuzunden çalışma odasından çıkmıyordu yemeğini bile odasinda
Tek başına yiyordu. Onemli bir toplantı oldugu biliyordum ama yinede bu kadar abartmasina gerek yoktu. Tanrı aşkına!! beni odasina almiyordu bile! Neymis gereksiz yere onu rahatsiz etmicek misim sadece benimle zaman geçirsin istiyordum sonuçta karısıydım değil miYoksa benmi fazla bencildim? Sanmıyorum
Elimdeki kahveye bakıp derin bir iç çekmiştim. Zoraki bir sekilde gülümseyip yürümeye başladım
Kapısını tıklatmıştım. Biraz korkuyordum açıkçası,
"Gir"
Kalın sesi işine odaklandığını belli etmişti, kapinin kulpunu aşağiya indirirken cok icten bir şekilde gulumsedim. Fakan o bana bakma tenezzulümde bile bulunmamıştı.
"Evet lisa acil birşey olmadığı sürece girme demiştim"
Gülümsemem yavaşça solarken konuştum,
" sana kahve yapmıştım. Biraz dinlenmen gerekiyor biliyorsun degil mi? Düzenli ve planlı çalışmak en iyisi aşkım"
Sert bakışları hızla bana dönmüştü, kötü birsey mi söylemiştim?
"Benim nasıl calistigim seni zerre ilgilendirmez bu bir, ikincisi acil olmadigi surece beni rahatsiz etme demiştim ve sen ben istemedigim halde kahve yapmışsın. Ücüncusu ise.......odamdan çık"
Bakışlarını tekrar projeye çevrildiğinde gözlerim dolmuştu, biliyorum stresliydi ama bana bunlari yapmaya hakkı yoktu.
"Ben kahveni biraka-"
Sözümü tamamlamama izin vermeyip elimdeki kahveyi sert bir şekilde ittirmisti. Tanrım!!! Elim feci bir sekilde yaniyordu çünkü Kahve kaynardi.
"Dikkatim dağılıyor lisa!! Hem senden kahve isteyen mi oldu?! Ne ara bu kadar simarik oldun! Toplantıyı ne kadar almak istediğimi cok iyi biliyorsun!! O yuzden beni rahat birak!!!
Elimin üstündeki acı yüzümü buruşturmama sebep olurken, tae'nin dediklerini düşünüyordum varlıgım onu rahatsız mı ediyordu?
Tae yüzümü bir sure izlemiş ve sonra daha sakin cikan bir sesle konuşmuştu
"Özür dilerim ama umarım anlamışsındır"
Gözümden akan yasla hizla odadan cikip kapiyi sertce kapatmistim. Hizli adimlar ile misafir odasina gidip kapiyi kilitledim. Bu söylediği laflardan sonra onunla ayni odada kalmak istemiyordum.
Boyle olmasını gerektirecek birsey yoktu. Ona cok fazla kırılmıştım.
Düsunmek istemiyordum o bana boyle davraniyorsa bende ona oyle davranırım.
Elimi suya tuttugumda ağzımdan ufak bir inilti çıkmıştı tanrim elim cok acıyordu, derin bir iç çektim ve gozlerimden akan yasları serbest biraktim.
.
.
.Son cam kırklarınida yerden alıp, beni pişman bir şekilde izleyen taehyunga bakmadan odadan hizla çıkmıştım.
Kiriklari çöpe atıp misafir odasina ilerlemeya başladım o sirada calisma odasından cikan tae ile göz göze gelmiştim umarsamayip misafir odasina geçtim bu sefer kapiyi kilitlemedim cunku geleceğini biliyordum.
Yatagin üzerine oturup yanik kremini actim. Elime sürdükten sonra sargı bezini elime alip sarmaya basladim tam o andatae odaya gelip yanima oturdu ona bakmiyordum."E-eline ne oldu"
"B-ben yaptim değil mi"
Sesi titriyordu ona bakip soguk bir sekilde konuştum
" odaya girebilirsin dedim mi"
"N-ne"
"Çık"
Bana şaşkın bir sekilde bakıyordu
" ODADAN ÇIK DİYORUM DUYMUYO MUSUN"
Gözleri dolu bir sekilde kalkıp odadan cikti
Yatagimdaki peceteleri alip odadan ciktim mutfaga girdiğimde peceteleri çöpe attim ve kendime bir bardak su koydum. Suyu icip bardagi tezgaha biraktim mutfaktan ciktigimda salona geçip koltuga oturdum.
Televizyonda izleyeceğim hic bir sey yoktu bende bir belgeslen acip biraktim.
Koltuğun kenarinda hareketlenme hissettigimde bakislarima sağ tarafa dogru çevirdim. Aglamaktan göz altlari şişmiş bir yae beklemiyordum doğrusu , bana cok pisman bakıyordu pnu oule görmek beni üzsede sevinmiştim pisman oldugu için
" bebegim....... ö-özür dilerim ben, canıni yakmak, seni kırmak...inan bana hic istemezdim. Ama kendimi fazla kaptirdim ve bu isi ne kadar istedigimi en isi sen biliyorsun. Tamam sana vakit ayiracak sekilde duzenli calismadim ama o kadar stresliydim ki ya bir yeri untursam , eksiğim olursa diye cok korkuyordum. Ama bu is kesinlikle senden, senin canindan ve saglindan onemli değil kalbink kırmak istemezdim . O sozleri soylememeliydim. Ve elini bu hale getirmek istemezdim"
Cok tatliydi ve burnunu çekerek konusması daha da hoşuma gitmişti. Çok pismandi, kendini ifade etmek icin yaptığı aciklamalar belli etmisti bunu. Zaten eninde sonunda affedicektim oyle degil mi?
Yakasından tutup kendime çekmiş ve etkili bir sekilde opucuk bırakmıştım. Tam ayrılacağım sırada beni kucagina cekmis ve o etkili opucu daha atesli hale getirmişti.
" t-tae...n-nefes alamıyorum"
Dedigimle sırıtmış
" bebegim....seninde ilgiye ihtiyacin var ya......ben simdi senin nefesini daha guzel keseceğim"
Arkadasima Smut yazicam dedim ama yazmam cunku acayip uykum geldi neyseeeee iyi geceler bundan sonraki bölüm final olacak good nigth bayssss💖💖💖💖💗💕❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonic Girl ~taelice~
Fiksi Penggemar/KİM TAEHYUNG\ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡ /LALİSA MANOBAN\ Yan shipler; ▪jenmin ▪rosekook ▪jinsoo Smut,argo,küfür